minden BMW 250-ig van tiltva amelyík többet megy abból már kivan véve a tiltás és én arra értettem hogy az M6 a driftet nem tudja piszka nélkül a haverom(Grozinger Zolti drift országos bajnok)most vett 1 gyárri M5-öt 4,4 v8 és az elektronika nem engedi driftelni mert hiába kapcsolod ki a kipörgés gátlót nagyobb sebeségnél visszakapcsol,ha el megy a segge elveszi a gázt és nem pörögnek ki a kerekek és nem is csuszik meg és ezek nélkül meg nem indul a masina süt még a lengés csillapitó silentje is tele van érzékelővel és automatikusan fékez tehát nagy mester kel aki rendesen át dolgozza az agyát és butitja az érzékelőket
Ddt annyira bel lehettél hasalva a tankba, hogy lehet észre sem vetted, hogy elkerült. 3 perc múlva már mikor megvártad valószínüleg, addigra már egy kört rádvert
Hogyne lenne? Amikor az M6-os még rövid volt és nem használta senki (de jó is volt) egyszer 14 perc 30mp alatt értem el az egyik végétől a másikig. Akkor az talán 59km volt. Féltucat autóval találkoztam összesen.
Egy öreg 750-estől ez elég szép. Valószínű ez már ram air-es ZXR. Én is mentem az enyémmel óra szerint 290-et, nyilván az nem annyi volt, de azért reálisan 270-et talán megy. Bár az enyém nem ZXR, de majdnem ugyanaz.
A Thundercattal egyszer döntetlent futottam egy M3-as BMW-vel (E46). 6-ik nyomatékból simán jött mögöttem de ő visszapakolta vagy 3-ig. Aztán helyet cseréltünk én is visszaraktam 3-ig és úgy toltuk 250-ig. Aztán integettünk egymásnak.
Aztán a K4 750-el jöttem az M7-en. Egyszer csak E55AMG (476Le) befigyelt mögém villogva úgy 200-nál. Visszaszúrtam 4-be és kb. 10 percen keresztül mentem 280 felett de vissza se néztem. A lehajtónál megálltam, leszálltam és vártam. 3 perc múlva érkezett meg.
pipi nem támadás, de gondolom te még sose políroztál...
Egyébként ezek a régi gixerek egy kaptafára lettek átalakítva. Hülye német stílus egekbe felhúzott kényelmetlen faridom, unalomig ismert vfr lengőkar, stb.
http://youtu.be/rgKp5BOuCZ4
Orosháza-Szarvas....
Aztán a K4 750-el jöttem az M7-en. Egyszer csak E55AMG (476Le) befigyelt mögém villogva úgy 200-nál. Visszaszúrtam 4-be és kb. 10 percen keresztül mentem 280 felett de vissza se néztem. A lehajtónál megálltam, leszálltam és vártam. 3 perc múlva érkezett meg.
Egyébként ezek a régi gixerek egy kaptafára lettek átalakítva. Hülye német stílus egekbe felhúzott kényelmetlen faridom, unalomig ismert vfr lengőkar, stb.
Látjátok még autópályának sem vált be...
http://youtu.be/AeKX1qhXT70