minden BMW 250-ig van tiltva amelyík többet megy abból már kivan véve a tiltás és én arra értettem hogy az M6 a driftet nem tudja piszka nélkül a haverom(Grozinger Zolti drift országos bajnok)most vett 1 gyárri M5-öt 4,4 v8 és az elektronika nem engedi driftelni mert hiába kapcsolod ki a kipörgés gátlót nagyobb sebeségnél visszakapcsol,ha el megy a segge elveszi a gázt és nem pörögnek ki a kerekek és nem is csuszik meg és ezek nélkül meg nem indul a masina süt még a lengés csillapitó silentje is tele van érzékelővel és automatikusan fékez tehát nagy mester kel aki rendesen át dolgozza az agyát és butitja az érzékelőket
Ddt annyira bel lehettél hasalva a tankba, hogy lehet észre sem vetted, hogy elkerült. 3 perc múlva már mikor megvártad valószínüleg, addigra már egy kört rádvert
Hogyne lenne? Amikor az M6-os még rövid volt és nem használta senki (de jó is volt) egyszer 14 perc 30mp alatt értem el az egyik végétől a másikig. Akkor az talán 59km volt. Féltucat autóval találkoztam összesen.
Egy öreg 750-estől ez elég szép. Valószínű ez már ram air-es ZXR. Én is mentem az enyémmel óra szerint 290-et, nyilván az nem annyi volt, de azért reálisan 270-et talán megy. Bár az enyém nem ZXR, de majdnem ugyanaz.
A Thundercattal egyszer döntetlent futottam egy M3-as BMW-vel (E46). 6-ik nyomatékból simán jött mögöttem de ő visszapakolta vagy 3-ig. Aztán helyet cseréltünk én is visszaraktam 3-ig és úgy toltuk 250-ig. Aztán integettünk egymásnak.
Aztán a K4 750-el jöttem az M7-en. Egyszer csak E55AMG (476Le) befigyelt mögém villogva úgy 200-nál. Visszaszúrtam 4-be és kb. 10 percen keresztül mentem 280 felett de vissza se néztem. A lehajtónál megálltam, leszálltam és vártam. 3 perc múlva érkezett meg.
pipi nem támadás, de gondolom te még sose políroztál...
Egyébként ezek a régi gixerek egy kaptafára lettek átalakítva. Hülye német stílus egekbe felhúzott kényelmetlen faridom, unalomig ismert vfr lengőkar, stb.
Jó meglátás nem építettem és nem is fogok, mert nem is értek hozzá és nem is különösebben érdekel Biztos rengeteg munka van benne, az ilyen elfuserált dolgok mind szeretetből, puszta szórakozásból, hobbyból, az alkotás öröméért készülnek . Az a lényeg, hogy jó érezze magát aki csinálja Mindenesetre nem hétköznapi az biztos. Cirkuszi látványosságnak kitűnő Vattacukrot kéne árulgatni mellette a bámészkodó gyerekeknek
Nekem pl. nem tetszik, annak ellenére, hogy tudom, hogy egy ilyen egyéni kézi munka milyen értéket képvisel és le a kalappal a készítője előtt
de ez kizárólag az egyéni véleményem A véleménye mindenkinek a sajátja és sz@r is volna, ha mindig egyezzne mindenkié a világon
Tehát összegezve: le a kalappal a készítő előtt aki anyagi ráfordítás és sok szabadidőt nem sajnálva megépítette ezt az izét személy szerint nekem nem tetszik, de másik sok-sok embernek meg tetszik
Ezen nincs harag...
http://youtu.be/rgKp5BOuCZ4
Orosháza-Szarvas....
Aztán a K4 750-el jöttem az M7-en. Egyszer csak E55AMG (476Le) befigyelt mögém villogva úgy 200-nál. Visszaszúrtam 4-be és kb. 10 percen keresztül mentem 280 felett de vissza se néztem. A lehajtónál megálltam, leszálltam és vártam. 3 perc múlva érkezett meg.
Egyébként ezek a régi gixerek egy kaptafára lettek átalakítva. Hülye német stílus egekbe felhúzott kényelmetlen faridom, unalomig ismert vfr lengőkar, stb.
Látjátok még autópályának sem vált be...
http://youtu.be/AeKX1qhXT70
Nekem pl. nem tetszik, annak ellenére, hogy tudom, hogy egy ilyen egyéni kézi munka milyen értéket képvisel és le a kalappal a készítője előtt
de ez kizárólag az egyéni véleményem A véleménye mindenkinek a sajátja és sz@r is volna, ha mindig egyezzne mindenkié a világon
Tehát összegezve: le a kalappal a készítő előtt aki anyagi ráfordítás és sok szabadidőt nem sajnálva megépítette ezt az izét személy szerint nekem nem tetszik, de másik sok-sok embernek meg tetszik
Ezen nincs harag...