Szekikém ízlések és pofonok
Ha kora alkonyatban egy ilyennel találnám hírtelen magam szembe mindent eldobnék ami a kezembe van azt sprintfutásba hanyat-homlok menekülve meg sem állnék az ukrán határig
Alapvetően egy szép formáju gixi megcsúfolása az a torzó
Nem azt mondom, hogy érdekesnek nem érdekes és mindeképp egyedi Ez tényleg arra való, hogy kiállításokon mutogassa az ember, hogy, hogy meg lehet csúfolni valamit.
A Farokidom kialakítást tudom honnan vette a barátod
Szacsanija igazítatta ki az övét egy kisteherrel a design miatt
Nem szép dolog más ötletét ellopni(másolni)
http://youtu.be/SjCPYn7XqeA te is csipáznád 0:30 nál van az okosság.[/L]
garantált 12L fogyasztás és akkori viszonyokhoz képest földöntúli gyorsulási élmény
toth tamás-nak!
sokat oltottál a cimbora gsx-r 1.1-es átépített fenevadjával hogy milyen, meg hogy miként nézki, meg úgy egyszerűen leoltottál vele kapcsolatban. a választ az élet adta meg a KÍK szörnyre hogy stílusos-e, az építés és az egyedileg megvalósított alkatrészek milyen összhangban vannak a motor karakterével kapcsolatban.
a válasz a BWB legújabb lapszámában van nyomtatásban kiadva, lefényképezve, és egy cikk írva róla. na most tamás ha eccer neked is sikerül egy olyan motort építened ami kérés nélkül is több oldalas cikkben lesz lehozva és még téged hívnak fel hogy bele egyezz hogy a motorodról cikk íródjon akkor elfogadom a KÍK motorról szóló ítéleteidet, de addig
KÍK MOTOR KONTRA SEDU 1:0
Ha kora alkonyatban egy ilyennel találnám hírtelen magam szembe mindent eldobnék ami a kezembe van azt sprintfutásba hanyat-homlok menekülve meg sem állnék az ukrán határig
Alapvetően egy szép formáju gixi megcsúfolása az a torzó
Nem azt mondom, hogy érdekesnek nem érdekes és mindeképp egyedi Ez tényleg arra való, hogy kiállításokon mutogassa az ember, hogy, hogy meg lehet csúfolni valamit.
A Farokidom kialakítást tudom honnan vette a barátod
Szacsanija igazítatta ki az övét egy kisteherrel a design miatt
Nem szép dolog más ötletét ellopni(másolni)