pipi akkor hogy tudtad kifárasztani azokat a dögöket ott menyerén vagy hol a pincsben?
de hogy tudtad megtartani a fényképezéskor azokat a nagy dögöket?
photoshop?!
Szeva nagyon lassan alakul
Remélem valamikor rendbejön
Egyenlőre se tekézni, se bowlingozni ne hívjatok jobb kézzel csuklóból max 1 kg tudok tartani
Múltkor amikor sok tojásból csináltam a rántottát, jobb kézzel akartam odéb rakni a serpenyőt hát balal alá kellett segíteni...
Valami ilyesmi futott át az agyamon is.Utolsó szériásként hirdették. Nem is találtam hasonló hirdetést.Hogy a csajok a motort nézik meg jobban azt engemet baromira nem érdekel.
Motorozás közben úgy is vigyorgok a sisak alatt.
Hali-hó hó hó mindenütt. Jó meglátás azért is kérdeztem,tény a külsejéből indultam ki tetszik a hasonló felépítésű motorok.De szeretem ha fürge is de nem jó ha,ügy szállok le róla mintha egész nap betonoztam volna.Árban is jó volt.
Nézek valami 600-zast Pécs környékéről.
üdv,
szerintem a 7-es az egyik legszebb kawa de hát mindenkinek haza húz a szíve persze a 9-es is csodaszép
a fordulókörről csak annyit, hogy a 7-esnél nagyobbal még nem született motor, kiv. a choppereket , de ha elindulsz, élvezet vele menni. Tény, hogy a 9-es erősebb, sokkal kényelmesebb, szélvédelme is hatásosabb. egy 7-esen gyári plexivel 140 ig tudsz egyenesen ülni, aztán levisz a menetszél , a derekad meg a csuklód meg 100 kilcsi után pihenőre vágyik
pályára azonban jó, főleg, ha van benned kraft döntögetni jobbról-balra a 235 Kg-ot
nem bánod meg ha veszel egyet, egyre kevesebb fut belőle, szal nem fogsz nap mint nap szembejönni magaddal
Hát tvík pajtás a 7-esről csak annyit tudok mondani én is amit hallottam róla.
Nagyábból összegezve: Az is jó motor: mert kawa. Állítólag egész fordulékony, pályamotornak jobb, mint közúti használatra. Aszt mondják 200 km-er már bizony csuklófájdító vele. Lentebb van a kormány, sportosabban ülsz mint egy 9-en. Épp ezért rövidebb túrázásra alkalmas. Amivel szerintebb jobb egy 9-es. 1, ugyan annyiért megveszed. 2, szebb, 3, kényelmes üllés pozició, nagy szélvédelem, ezáltal hosszú 600-800 km-es túrákra is megfelelő 4, valamivel nagyobb erőtartalékkal rendelkezik és ugyanazon sebességnél nem pörgeted annyit. Ebből következik, hogy átlag használatnál a fogyasztása sem nagyobb . 5, ettől függetlenül kezes, nem akar ágaskodni állandóan
Hátránya:1, nem túl fordulékony, mert robusztus és alacsony a súlypontja 2, Szebb mint te, ezért a csajok nem téged fognak stírölni, hanem a motorodat dijóhéjban
Hali Szeged környékén van egy pali maaaszek aki féktárcsákat gyárt.Ez a fő profilja ..gondolom be lehet szerezni az alapanyagot.
Hogy milyen ötvözet nemtom de biztos,hogy valamivel össze olvasztják aszem.De sima eszterga padon készíti el. Magnézium vagy hasonló cuccal ötvözik de lehet,hogy hülyeséget mondok.
3,5t-sal nem önszántamból de nem unalmas legalább.Motorral jobb lenne egyébként akkor is segítség volt.Legalább fölös köröket nem futok.PLö kinéztem egy kava 750zxr7 vagy zx7r -es mocit szak leírásban jókat mondtak róla.Ha már vissza ülök a "lóra"
valami tápónt kellene .Bárkitől szívesen veszem a tanácsokat.Olyan örült nyugdíjas módon gurul nák.Biztonság az első.Még egyszer nem akarom össze gyűrni amiért élek-és gürizek éveken át.
de hogy tudtad megtartani a fényképezéskor azokat a nagy dögöket?
photoshop?!
954 160kFt
750-es gixer és neked fizet 300-at!
Remélem valamikor rendbejön
Egyenlőre se tekézni, se bowlingozni ne hívjatok jobb kézzel csuklóból max 1 kg tudok tartani
Múltkor amikor sok tojásból csináltam a rántottát, jobb kézzel akartam odéb rakni a serpenyőt hát balal alá kellett segíteni...
Honda nekem nemköll....
Jólégy
Motorozás közben úgy is vigyorgok a sisak alatt.
Nézek valami 600-zast Pécs környékéről.
szerintem a 7-es az egyik legszebb kawa de hát mindenkinek haza húz a szíve persze a 9-es is csodaszép
a fordulókörről csak annyit, hogy a 7-esnél nagyobbal még nem született motor, kiv. a choppereket , de ha elindulsz, élvezet vele menni. Tény, hogy a 9-es erősebb, sokkal kényelmesebb, szélvédelme is hatásosabb. egy 7-esen gyári plexivel 140 ig tudsz egyenesen ülni, aztán levisz a menetszél , a derekad meg a csuklód meg 100 kilcsi után pihenőre vágyik
pályára azonban jó, főleg, ha van benned kraft döntögetni jobbról-balra a 235 Kg-ot
nem bánod meg ha veszel egyet, egyre kevesebb fut belőle, szal nem fogsz nap mint nap szembejönni magaddal
Nagyábból összegezve: Az is jó motor: mert kawa. Állítólag egész fordulékony, pályamotornak jobb, mint közúti használatra. Aszt mondják 200 km-er már bizony csuklófájdító vele. Lentebb van a kormány, sportosabban ülsz mint egy 9-en. Épp ezért rövidebb túrázásra alkalmas. Amivel szerintebb jobb egy 9-es. 1, ugyan annyiért megveszed. 2, szebb, 3, kényelmes üllés pozició, nagy szélvédelem, ezáltal hosszú 600-800 km-es túrákra is megfelelő 4, valamivel nagyobb erőtartalékkal rendelkezik és ugyanazon sebességnél nem pörgeted annyit. Ebből következik, hogy átlag használatnál a fogyasztása sem nagyobb . 5, ettől függetlenül kezes, nem akar ágaskodni állandóan
Hátránya:1, nem túl fordulékony, mert robusztus és alacsony a súlypontja 2, Szebb mint te, ezért a csajok nem téged fognak stírölni, hanem a motorodat dijóhéjban
Honda is van olyan, esztergály le egyet...
Köszi, de világ másik végén vagyok
Olvastam neten,hogy bőven jó C45ös típusú acél is, de van CRV-4is, és hogy kell-e ennél spécibb. kiderítem
Hogy milyen ötvözet nemtom de biztos,hogy valamivel össze olvasztják aszem.De sima eszterga padon készíti el. Magnézium vagy hasonló cuccal ötvözik de lehet,hogy hülyeséget mondok.
valami tápónt kellene .Bárkitől szívesen veszem a tanácsokat.Olyan örült nyugdíjas módon gurul nák.Biztonság az első.Még egyszer nem akarom össze gyűrni amiért élek-és gürizek éveken át.