a fogyasztást is mértem... odafelé úgy, hogy csak néha ütöttük pár percig 280 körül, de egyébként 140... 5.8. Aztán seduval teletankoltuk mogyoród előtt.... és így a ringgel együtt, meg hazafelé végig 250-280 körül 7.9. Nagyon meg vagyok elégedve vele... Nem gondoltam, hogy egy ilyen régi vas ilyesmit tud, bár olvastam róla, de hihetetlen volt..
Na, kipróbáltam a 10-40-es olajat is... Eddig 10-60 volt benne, mivel árban minimális különbség volt, így gondoltam, miért ne a jobb legyen benne.. Próbára most vettem 10-40-et. A váltó sokkal könyebb lett, a kuplung másképp viselkedig, és egyáltalán nem fogyott semmi az olajból, egyáltalán nem eszi.. Mindekettő liqui moly volt.... (ezt tudom megvenni nagyon olcsón és nem tűnik rossznak egyelőre)
Odafelé menet is jó volt az M3-on... seduval megindultunk egy Z4 BMW után.. nem ment rosszul... 280 körül tudott a Z4, de kevés volt... Simán vertük azt is.-...
Én is a kezdőben indultam, még soha nem voltam semmilyen pályán.. igazából még nem rég motorozom, de nagyon nagy élmény volt... engem sem előztek és azon csodálkoztam, hogy az egyenesekben is simán fogtam a sokkal újabb motorokat... egy kék zx9 volt, ami a legjobban tartott a célegyeneseben, de folyamatosan mentem rá és a vége felé már előtte fordultam be, aztán a kanyarokban elmaradt, pedig azt hittem, megindul utánam...
jáááááájj.........
na azt tudnám értékelni ha a lány odajutna hogy ilyen helyen esernyőt tartson,,,,pláne nekem,,,,,,,áááááááá
maradok én a jó öreg "papás"tempómnál
jővőre én is szeretnék el jutni csak már remélhetőleg egy 10-sel
nekem volt meg van is benne ilyen molyos olaj 2-3 ezer kilóméterig nagyon jó utána nekem olyan fos lett
repsolt próbáld ki
na azt tudnám értékelni ha a lány odajutna hogy ilyen helyen esernyőt tartson,,,,pláne nekem,,,,,,,áááááááá
maradok én a jó öreg "papás"tempómnál
qrva jóóóóóóó Bogyóka!
azthiszem megfertőzött
csak győzzem lóvéval jövőre
meg gumival