uuuuuuuu na elhoztam a 9-est kb 8óra hosszáig tartott mire haza értem vele 100km.ert nem találtam benne csak 4.-et meg megáltam 5szöt teázni mert felfort benne a viz a főtengej felől meg valami zakatoló hang jön nem baj de a szezont kibirom vele remélem érti akire céloztam
ős vagy nem ős....nem az a lényeg.
a te tudásodhoz elég bőven ,és legalább lesz egy szép motorod .a váltó nem drága hozzá,van az e-bayen tizesével hozzá.pár dolcsiért.
na jó akkor most elmegyek miskolcra és megveszem azt a 9est háromszáz párezerért mert valami van a váltójával és épp enyi pénzem van egy ősdarab kakazacsi de kérdésem érdemes e megvennem
Koszonom a biztatast, en is igy gondolom. (Amig meg van, addig hivatalbol nem fikazom majd a Suzukikat. )
Este persze hulyeseget irtam a primer oldallal , hiszen 1-esben sipol kuplung felengedeskor ill. az utan, ami ugyanugy sebessegfuggo, mint fordulatfuggo. De valahogy mintha a kuplungtol is fuggne a dolog, szoval a bibi az 1. fogaskerekpar es a kuplung "kozott" keresendo. Lehet, hogy mindektto rossz. Jo fekete olaj van benne, ma azt fogom kicserelni. Mit ajanlotok?
A gyar Suzuki Special 10W-40-et ajanl, ha az nincs, akkor barmit ami ugyanilen. Mobil-1 10W-50-t olvastam tobb helyen, illetve a Kawaknal is jol bevalt Silkolene felszintetikust (a csodatevo olaj) irogattak. A valaszt irhatjatok a GSX-R forumba is. Koszi.
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Egyenlőre a kolbászt nembírom önálóan felszeletelni amit a reggelimhez eszek. Az asszony fürdet le minden nap.Ő is öltöztet fel. A térdem is ki van purcanva, úgyhogy 50 méter séta (bicegés) után ki van a f@szom. ezen felül járom a rendőrséget, kórházat,háziorvost, könyvelőt minden nap. Meg még megélni is meg kell valamiből, tehát nem itthon döglök egész nap mint gondolnád Tehát a kb 600 bajom közül fontossági sorrendbe egyenlőre a motorvásárlás az 599-ik COMPRENDE?
Mér csodálkozol rajta Ghosty
Csak a legjobb márkát érdemes hamisítani
Kína viszont sosem csinál KTM helyett KÁTÉEM-et
Hisz tudja, hogy a silány utánzata is sokkal jobb volna az eredetinél...
Sok sikert a géphez! Attól még, hogy Suzuki nem szar, főleg egy ezredes Póverra meg persze, hogy nyomja a 9-est ez nem vitás, elég érdekes lenne, ha nem így volna
Kék-fehérben bikább lenne, de most ezt dobta a gép 6 kiló még egy '01-es ZX-9-nek is gyenge ár nagyon. Ennyiért, ha pöppett defektes az 1-es, belefér. Alkatrész dögivel - szétesikszer Nó problémó
Csak a miheztartas vegett... Megint mindenkinek igaza van es foleg senkinek sincs. Elhoztam a gixert. Sajnos csak 50km megtetele utan sikerult rajonnom arra, amit reggel kerdeztem, hogy vajon mi adja a nyavogo hangot. Nos, a valto. De csak 1-esben es a hang valoban fugg a kuplungolas modjatol. Mindenesetre sikerult ravennem, hogy felengedett kuplunggal is sipoljon. A primer oldal csinalja, mert motorfordulat fuggo a dolog. Valam nem jo a valtoban sajnos, tehat "szetesixer".
Egyebkent a menettapasztalat alapjan:
Also-kozep tartomanyban meggyozobb, mint a ZX-9R. 8000 felett nem, legalabbis erzesre a Ninja jobban megorul. Ennek ellenere tegyuk helyre a vitas kerdest: minden bizonnyal ddt500-nak igaza van, ez jobban megy mint a ZX-9R. Nem csoda, hiszen konnyebb es erosebb. A futomuve sem rosszabb, mint a 9-esnek. A vazmerevseg es a direkcio szerintem jobb. Viszont konnyebb sulya ellenere, eleg neheznek erzodik es eleg faszul kanyarodik. A ZX-9 etekintetben feltetlenul jobb, raadasul kenyelmesebb ulespozbol tudja mindezt. Ezen tul elol vannak a labtartok. A tankvaju ezen magasabb (ami jobb) de ez a tank szelesebb igy osszessegeben megsem jobb.
Egyetlen ut benyomasa utan ennyi. Fejlettebb motor, mint a Ninja, nem vitas. De nekem nem tetszik annyira. Sokkal unalmasabb gep.
nem tüntem el Pipi csak bográcsoltam........kicsit meg leptél bevallom de hamarabb is mondhattad volna hogy nálatok az asszony hordja a nadrágot te meg a gipszet meg a szennyest a mosógépbe......a problémádra csak annyi lenne a meg oldás mint a jászkarajenői mentős vagy beteghordós Palika nevü 40-éves cimborámnak,,motor a hobbi telken ahova nem jár az asszony és 7végente mindig kijárt rendbeszedni"enyi
a te tudásodhoz elég bőven ,és legalább lesz egy szép motorod .a váltó nem drága hozzá,van az e-bayen tizesével hozzá.pár dolcsiért.
Este persze hulyeseget irtam a primer oldallal , hiszen 1-esben sipol kuplung felengedeskor ill. az utan, ami ugyanugy sebessegfuggo, mint fordulatfuggo. De valahogy mintha a kuplungtol is fuggne a dolog, szoval a bibi az 1. fogaskerekpar es a kuplung "kozott" keresendo. Lehet, hogy mindektto rossz. Jo fekete olaj van benne, ma azt fogom kicserelni. Mit ajanlotok?
A gyar Suzuki Special 10W-40-et ajanl, ha az nincs, akkor barmit ami ugyanilen. Mobil-1 10W-50-t olvastam tobb helyen, illetve a Kawaknal is jol bevalt Silkolene felszintetikust (a csodatevo olaj) irogattak. A valaszt irhatjatok a GSX-R forumba is. Koszi.
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
Csak a legjobb márkát érdemes hamisítani
Kína viszont sosem csinál KTM helyett KÁTÉEM-et
Hisz tudja, hogy a silány utánzata is sokkal jobb volna az eredetinél...
Jo reggelt trogerek!
Kék-fehérben bikább lenne, de most ezt dobta a gép 6 kiló még egy '01-es ZX-9-nek is gyenge ár nagyon. Ennyiért, ha pöppett defektes az 1-es, belefér. Alkatrész dögivel - szétesikszer Nó problémó
Csak a miheztartas vegett... Megint mindenkinek igaza van es foleg senkinek sincs. Elhoztam a gixert. Sajnos csak 50km megtetele utan sikerult rajonnom arra, amit reggel kerdeztem, hogy vajon mi adja a nyavogo hangot. Nos, a valto. De csak 1-esben es a hang valoban fugg a kuplungolas modjatol. Mindenesetre sikerult ravennem, hogy felengedett kuplunggal is sipoljon. A primer oldal csinalja, mert motorfordulat fuggo a dolog. Valam nem jo a valtoban sajnos, tehat "szetesixer".
Egyebkent a menettapasztalat alapjan:
Also-kozep tartomanyban meggyozobb, mint a ZX-9R. 8000 felett nem, legalabbis erzesre a Ninja jobban megorul. Ennek ellenere tegyuk helyre a vitas kerdest: minden bizonnyal ddt500-nak igaza van, ez jobban megy mint a ZX-9R. Nem csoda, hiszen konnyebb es erosebb. A futomuve sem rosszabb, mint a 9-esnek. A vazmerevseg es a direkcio szerintem jobb. Viszont konnyebb sulya ellenere, eleg neheznek erzodik es eleg faszul kanyarodik. A ZX-9 etekintetben feltetlenul jobb, raadasul kenyelmesebb ulespozbol tudja mindezt. Ezen tul elol vannak a labtartok. A tankvaju ezen magasabb (ami jobb) de ez a tank szelesebb igy osszessegeben megsem jobb.
Egyetlen ut benyomasa utan ennyi. Fejlettebb motor, mint a Ninja, nem vitas. De nekem nem tetszik annyira. Sokkal unalmasabb gep.
Bocs az OFFert. Gixer tema befejezve.