Én nem állítom, hogy egy vasalódeszka 10 15 lóerő többlettel fél mázsa súlyhiányal nem eszi meg a 9-est
Én konkréttan Tibinek azt a mondtát amit bemásoltam azt nem bírtam lefordítani...
Ja máma kellett visszamenni a kórházba
lecserélték a kötést kivették fele varratot
Jövőhéten még menni kell, akkor azt a drótót húzzák ki ami kilóg a kezemből a csuklócsontok keresztül vannak fúrva az tartja vagy mi Állítólag nem fáj mert, hogy a csontba nincs ideg vagy mi, de ismerem már ezeket a dumákat...
Nem nézek le semmit. A gyorsulás egy dolog de egy 200kg-os 154Le 1000-es motor sosem lesz gyengébb a 210kg-os 144 lovas 900-nál. Lehet itt érzésekről beszélni de ez egyszerű tény. A 9R 4000-es fordulattól mindenhol 100Le-vel gyengébb mint a K1 1000.
Egyébként a ZX-10R-el mentem már sokféle motor ellen. A haver K2 1000-e ami majdnem széria 200-ig tartotta magát holott 30kg-al könnyebb vagyok mint Ő. Na a Kawa esten a 9R-ek fasorba sincsenek ehhez képest.
Én elhiszem, hogy gyorsulási versenyen jól szerepelnek de ez nem mérvadó. Én a ZX-10R-el 10,6-ot mentem 1/4 mérföldön. Az még 600-ok között is gyenge eredmény.
én menetem már k1 1000 2 db-al
nem tudom mentél e már zx-9el
gixer ugyan olyan erőt ad le mint a kilenc sőt álíttom felüről még gyengébb
ezzel nem reklámot akartam csinálni
sokan lenézik a kilenceseket pedig tudnak meg lepit csinálni
pl gyorsulásban csak a zx-r nevezetű srácot kell meg kérdezni hogy miket gyorsúlt le a 99 kilencesel
Ket okbol. Egyreszt pont az 1-2 szaz miatt, masreszt nem szeretek visszafele lepni motor teren. 2003-as Ninjara faj a fogam, fuggetlenul attol, hogy tudom semmivel sem rosszabb a 99-es. Egy makulatlan motort szeretnek, de arra most nem telik. Ez viszont olyan olcso, hogy ha nem esik szet, akkor legalabb 1 szezonyit megtartja az arat, vagyis velhetoleg 1 ev mulva ugyanennyiert el tudom adni. Es addig legalabb van motorom, egy nagyjabol elfogadhato. Ez a koncepciom, remelem nem baszok ra. Na, megyek!
Igy van. "Bank altal visszavett motor." Ez a szroti. Nem makulatlan, mert van benne kilometer es siman lehet, hogy kuplungcsere is lesz. De meg ha blokkcsere lenne, akkor is araban maradok, mert a tobbi rendben. A kulseje rendezett, a vaz (a lathato helyeketn) hibatlan, a futomu hibatlan. Fek jol fog, egyenesen fut, nem raz. Beindul es szepen jar, nem zorog, a valtoja szepen megy. Nyilvan lehetseges, hogy ez a motor a vilag szivasa, de probalok optimistan gondolkodni. Ennyi penzert ennel jobb motort nem fogok kapni mostanaban. Tovabb varni meg nem birok. Amint megvan az ugyinteezes megyek is az Euro-Ringre!
De ma reggel mentem egy masik K1-essel is, direkt azert, hogy ossze tudjam vetni oket. Azon se ereztem semmi durvasagot (mint ahogy a Ninjan sem, amikor vettem). Valszeg a supermoto szoktatott a johoz, azon sokkal direktebb a gaz... nem tudom igy megitelni, de mostmar tok mindegy. Legfeljebb itthon felgyujtom majd.
Hát ha érzésre nem megy jobban akkor hagyd a picsába. Az volt a legdurvább verzió. Ez alatt azt értem, hogy az injektora még nem olyan puha mint az újabbaké. Baszottul harap. Szóval ha érzésre úgy megy mint egy 9R akkor annak valami baja van.
Én konkréttan Tibinek azt a mondtát amit bemásoltam azt nem bírtam lefordítani...