Szerintem a legbrutálisabb gixer az a K4-es volt, az 1-es sokkal gyengébbnek érződik.
Ha nem hullik szét a váltója, és nem szakadnak be a szelepek, akkor sokat kibír a K1-es.
Cápa nézd meg a gumidat, nem puha-e és nincs-e kijárva a közepe, mert akkor nehézkesen fordul!
Érzésre a kilences alul gyengébb, de 8000-től nagyon megindul, sokkal erősebbnek érződik, mint egy K1.
DDT500 a te tuningolt motorodat ne egy széria kilenceshez hasonlítsd, hanem egy olyanhoz ami kerek 10 másodpercet tud 400 méteren.
Egyébként a ringen én is elmentem sok kilences melett (a célegyenesben) pedig ritkán járok ki, és nem is megyek jó időket.
Te sörci, a törzsvendégek listájából mintha hiányozna a neved.
Ha nem hullik szét a váltója, és nem szakadnak be a szelepek, akkor sokat kibír a K1-es.
Cápa nézd meg a gumidat, nem puha-e és nincs-e kijárva a közepe, mert akkor nehézkesen fordul!
Érzésre a kilences alul gyengébb, de 8000-től nagyon megindul, sokkal erősebbnek érződik, mint egy K1.
DDT500 a te tuningolt motorodat ne egy széria kilenceshez hasonlítsd, hanem egy olyanhoz ami kerek 10 másodpercet tud 400 méteren.
Egyébként a ringen én is elmentem sok kilences melett (a célegyenesben) pedig ritkán járok ki, és nem is megyek jó időket.
Ehune
(a dekorációt kell nézni, a suzukisok kedvéért )
(Alba Julia)
http://youtu.be/Pby6ppfO_Ms