Basi! Kinti -segítőkész- fórumokból indulok ki. Ott kifejezetten a kilences tengelyt ajánlották a feltöltéshez. Elég ha a kilences (jól működő) Ram-Air rendszerből indulsz ki. Szerinted 280-nál légköri nyomás, esetleg vákuum van a a tankod alatti dobozban?!
Nem 1,5-2 baros drag motort akarok építeni. 0,5-0,8 a cél. Kb béka királyos teljesítmény az elvárásom, de kisebb súllyal, és normális külsővel. Nem otthon szeretném beállítani, bár van olyan elektronika, ahol megadsz egy AFR/Lambda értéket, és egy szélessávúval behangolja magát a rendszer. Nem 100% hogy beépítem, de vágyom rá. Egyelőre nagyobb légszűrő házat szeretnék, de nehéz kivitelezni sajnos.
Téli project, most marad a rövidebb áttétel, miután befejeztem a ház felújítást.
Egyenesben lehagytam a ZX9-et legutóbb is, bár annyit "csaltam" hogy a ráfordító jobbost gyorsabban vettem be
Ekkor még nem volt benne a 9-es tengely, és a nagyobb injektorok sem.
Ha 2 személlyel nagy tempóval hirtelen meg kell állnod, akkor minden méter számít. Amennyibe nekem volt annyit megért.
Próbálj ki egy fiatal olasz motort és te is jobb féket akarsz majd. Nekem az RS250 az etalon, de a Touno-n még erősebb fék volt.
Pálya napokon (évi 4-5 alkalom) is nagyon jól jön az erősebb fék. 250-et tud a motor az egyenes végén, és elég a 100-as táblánál fékeznem!
Nem lesz eladva a motor. Alkatrész olcsó lesz hozzá, mert van belőle elég, és nem annyira keresett motor, mint a sport gépek.
Majd lesz baja ha teleaggatod mindenféle tuning cuccal! Kérdem én! MINEK? Majd biztos be tudod állítani!Mert azt otthon simán meg lehet csinálni!
Most még jó állapotban van a blokk! Majd mikor főtengelyt kell cserélni vagy blokkot mert csapágyasra hajtod akkor vajon megéri! 180-200 LE? Tök felesleges! Egy motorozhatatlan "szart " építesz belőle! Mert lehet hogy menni fog mint az állat de motorozni nem kell majd vele! De meddíg?1perc vagy 10?Jaa és a kompresszorral nem fér össze az élesebb vezérlési idejű ZX-9R vezérműtengely! Szerintem! Mivel a kompresszor folyamatosan pumpálja a pluszt így laposabb vezérműtengely kell! Mert nem a légköri nyomás tölti fel a hengert hanem a feltöltö! Jelen esetben a kompresszor!Így nem kell nagyot nyitnia a szelepnek !Ami szintén teljesítményvesztés mivel munkával jár!
De te tudod! Csináld!
Nem 1,5-2 baros drag motort akarok építeni. 0,5-0,8 a cél. Kb béka királyos teljesítmény az elvárásom, de kisebb súllyal, és normális külsővel. Nem otthon szeretném beállítani, bár van olyan elektronika, ahol megadsz egy AFR/Lambda értéket, és egy szélessávúval behangolja magát a rendszer. Nem 100% hogy beépítem, de vágyom rá. Egyelőre nagyobb légszűrő házat szeretnék, de nehéz kivitelezni sajnos.
Téli project, most marad a rövidebb áttétel, miután befejeztem a ház felújítást.
Ekkor még nem volt benne a 9-es tengely, és a nagyobb injektorok sem.
Próbálj ki egy fiatal olasz motort és te is jobb féket akarsz majd. Nekem az RS250 az etalon, de a Touno-n még erősebb fék volt.
Pálya napokon (évi 4-5 alkalom) is nagyon jól jön az erősebb fék. 250-et tud a motor az egyenes végén, és elég a 100-as táblánál fékeznem!
Nem lesz eladva a motor. Alkatrész olcsó lesz hozzá, mert van belőle elég, és nem annyira keresett motor, mint a sport gépek.
Jó reggelt!
Mart akkor több benzin jut nekem................
Lehet még elugrom Mátészalkára.
jóccakát
Most még jó állapotban van a blokk! Majd mikor főtengelyt kell cserélni vagy blokkot mert csapágyasra hajtod akkor vajon megéri! 180-200 LE? Tök felesleges! Egy motorozhatatlan "szart " építesz belőle! Mert lehet hogy menni fog mint az állat de motorozni nem kell majd vele! De meddíg?1perc vagy 10?Jaa és a kompresszorral nem fér össze az élesebb vezérlési idejű ZX-9R vezérműtengely! Szerintem! Mivel a kompresszor folyamatosan pumpálja a pluszt így laposabb vezérműtengely kell! Mert nem a légköri nyomás tölti fel a hengert hanem a feltöltö! Jelen esetben a kompresszor!Így nem kell nagyot nyitnia a szelepnek !Ami szintén teljesítményvesztés mivel munkával jár!
De te tudod! Csináld!