Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az a gond a forgáccsal, hogy pályinkát nem lehet belőle főzni.
Sedu én el árulom a JImy trükjét a fa forgácsot addig préseli mig pénz vagy benya nem lessz belőle igy könnyü
téleg ti miko jöttök erre csak mert volt róla szó
Aki vasvillával forgatja otthon a lóvét annak könnyű 400 forintos benzint tankolni.
Basi! Kinti -segítőkész- fórumokból indulok ki. Ott kifejezetten a kilences tengelyt ajánlották a feltöltéshez. Elég ha a kilences (jól működő) Ram-Air rendszerből indulsz ki. Szerinted 280-nál légköri nyomás, esetleg vákuum van a a tankod alatti dobozban?!
Nem 1,5-2 baros drag motort akarok építeni. 0,5-0,8 a cél. Kb béka királyos teljesítmény az elvárásom, de kisebb súllyal, és normális külsővel. Nem otthon szeretném beállítani, bár van olyan elektronika, ahol megadsz egy AFR/Lambda értéket, és egy szélessávúval behangolja magát a rendszer. Nem 100% hogy beépítem, de vágyom rá. Egyelőre nagyobb légszűrő házat szeretnék, de nehéz kivitelezni sajnos.
Téli project, most marad a rövidebb áttétel, miután befejeztem a ház felújítást.
Egyenesben lehagytam a ZX9-et legutóbb is, bár annyit "csaltam" hogy a ráfordító jobbost gyorsabban vettem be
Ekkor még nem volt benne a 9-es tengely, és a nagyobb injektorok sem.
Ha 2 személlyel nagy tempóval hirtelen meg kell állnod, akkor minden méter számít. Amennyibe nekem volt annyit megért.
Próbálj ki egy fiatal olasz motort és te is jobb féket akarsz majd. Nekem az RS250 az etalon, de a Touno-n még erősebb fék volt.
Pálya napokon (évi 4-5 alkalom) is nagyon jól jön az erősebb fék. 250-et tud a motor az egyenes végén, és elég a 100-as táblánál fékeznem!

Nem lesz eladva a motor. Alkatrész olcsó lesz hozzá, mert van belőle elég, és nem annyira keresett motor, mint a sport gépek.
3.
Jó reggelt!
Eksün Visszafelé hoz egyet nekem is a gyrost csipázom...
1. Jó reggelt.
menjünk Záhonyba ,van ott egy jó gyrosos .5kor nyit addig lazán odaérünk .
No, a lényeget elfelejtettem.
Azt kívánom, aki akar tankoljon bioetanol!






Mart akkor több benzin jut nekem................
Még gyerek az idő.
Lehet még elugrom Mátészalkára.
mikre nem képes maga ilyen késő este .
jóccakát .
Jóccakát!
Kawaszekis itt a lóvé, kűdöm fénypostával.
Az sem rossz de folyton tömve van a hely! Vasárnap voltam kint és egy szabad hely sem volt! Egy zsebkendőnyi szabad terület nem volt!
Tópart szepinél
Én má keresem a helyet mert nálunk az udvar kicsi hozzá! Meg aztán a belvárosban biztos díjaznák!
na már megint szerelünk inkáb találjuk ki mikor és hol lesz megint tali mert már kurva éhes és szomjas vagyok
Majd lesz baja ha teleaggatod mindenféle tuning cuccal! Kérdem én! MINEK? Majd biztos be tudod állítani!Mert azt otthon simán meg lehet csinálni!
Most még jó állapotban van a blokk! Majd mikor főtengelyt kell cserélni vagy blokkot mert csapágyasra hajtod akkor vajon megéri! 180-200 LE? Tök felesleges! Egy motorozhatatlan "szart " építesz belőle! Mert lehet hogy menni fog mint az állat de motorozni nem kell majd vele! De meddíg?1perc vagy 10?Jaa és a kompresszorral nem fér össze az élesebb vezérlési idejű ZX-9R vezérműtengely! Szerintem! Mivel a kompresszor folyamatosan pumpálja a pluszt így laposabb vezérműtengely kell! Mert nem a légköri nyomás tölti fel a hengert hanem a feltöltö! Jelen esetben a kompresszor!Így nem kell nagyot nyitnia a szelepnek !Ami szintén teljesítményvesztés mivel munkával jár!
De te tudod! Csináld!
még a lánc védőt is