Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feltörekvő tehetség vagy...
Mekkorat vizisiztem mar viz alatt?
Turbot akarok? Buvarszivatyu!
Tanakodtam sokat milyen jo gepet tudnek faragni a 9-esembol de rajottem,hogy ennel jobbat nem kivanhat az ember
Kezelhetőbb, azon kell gyakorolni De a kompresszor nem rossz ötlet legalább egyenesbe be éri a többieket
Naked MotoGP
,
Hát saját véleményem szerint, ha azt a kompresszort rárakod a motorod ára csak zuhanni fog, senkinek nem kell átalakított motor, főleg nem ennyire... Mindenki a gyárira törekszik itten kicsiny országunkba...
De ne mond már hogy a gyári fékrendszer meg futómű nem jó arra amire te használod? Vagy valami újdonsült GP pilótához van szerencsénk?
En epp az oldalkocsison tanakodom!
Praktikusabb ,mindenfele szempontbol
A ZX10 azt tudta alapból, hogy belementél egy döccenőbe és eltört a felnid. Egy csúszástól egyszerre 12 idomod törik el. Drága játékszer.

Nem tudta azt amit a Z: kényelmesen ülni rajta, és a nagyobb súly ellenére jobb a Z kezelhetősége.
Tartozasba jol esne valami jo cucc!
Szeki megvan még a volt leömlőm és az összekötő cső? Mi van a buzogánnyal?
Az injektorok ingyen jöttek, a kompresszor tartozásba, a futómű hátsó része is ingyen volt, az eleje kb. 5-10,000Ft-omba fájt, de jött vele egy komoly fék is.
A motort nem kell szétszedni (nem kell kisebb kompresszió) enyhe fújáshoz.
Az elektronika lesz a legnagyobb tétel, de az sem milliós nagyságrendű. Egy új BMW iszonya drága, ráadásul a használt motorok árai lezuhantak, a Z-m nem sokat érne, és tetszik is, km sincs sok benne.
12700 húúúú És megy is, vagy 8000-től kilő?
A zx10r ezeket tudta alapból.
Az én fékem tökéletes, mert nem sajnálom a gyári alkatrészekre a pízt, nem úgy mint a pipi, annak mintha a fogát húznák, habár fékezéskor is olyan mintha a fogát húznák.
semmi gáz sedu a dicsőség a tied , a mienk a csodálkozás .
s1000rr!az alapból is van 200le!és mindent összevetve még lehet,hogy olcsóbb is...
Ezt most mire írod?
Ne porgesdd tul 6000 felett!
Pénteken valaki Mátrába? Állítólag jó meleg lesz, a kemény utcai gumik is fognak tapadni.
Újabb hozzáértő, a "fékszerelő mester".

A Z750 elektronikával 12700-ig forog
Miért is? Mondom szinte minden megvan hozzá. Elég sok minden már beépítve.
huh sedu te ettől olyan messze vagy mint én a h.ringen a 2:30-as köridőtől, na meg hogy egy kanyarba szabályosan letérdeljek.
Ettől jobb lesz remélem. 180-200 lóerő körül várom a teljesítményt