Hát saját véleményem szerint, ha azt a kompresszort rárakod a motorod ára csak zuhanni fog, senkinek nem kell átalakított motor, főleg nem ennyire... Mindenki a gyárira törekszik itten kicsiny országunkba...
De ne mond már hogy a gyári fékrendszer meg futómű nem jó arra amire te használod? Vagy valami újdonsült GP pilótához van szerencsénk?
Az injektorok ingyen jöttek, a kompresszor tartozásba, a futómű hátsó része is ingyen volt, az eleje kb. 5-10,000Ft-omba fájt, de jött vele egy komoly fék is.
A motort nem kell szétszedni (nem kell kisebb kompresszió) enyhe fújáshoz.
Az elektronika lesz a legnagyobb tétel, de az sem milliós nagyságrendű. Egy új BMW iszonya drága, ráadásul a használt motorok árai lezuhantak, a Z-m nem sokat érne, és tetszik is, km sincs sok benne.
12700 húúúú És megy is, vagy 8000-től kilő?
A zx10r ezeket tudta alapból.
Az én fékem tökéletes, mert nem sajnálom a gyári alkatrészekre a pízt, nem úgy mint a pipi, annak mintha a fogát húznák, habár fékezéskor is olyan mintha a fogát húznák.
De ne mond már hogy a gyári fékrendszer meg futómű nem jó arra amire te használod? Vagy valami újdonsült GP pilótához van szerencsénk?
Praktikusabb ,mindenfele szempontbol
Nem tudta azt amit a Z: kényelmesen ülni rajta, és a nagyobb súly ellenére jobb a Z kezelhetősége.
A motort nem kell szétszedni (nem kell kisebb kompresszió) enyhe fújáshoz.
Az elektronika lesz a legnagyobb tétel, de az sem milliós nagyságrendű. Egy új BMW iszonya drága, ráadásul a használt motorok árai lezuhantak, a Z-m nem sokat érne, és tetszik is, km sincs sok benne.
A zx10r ezeket tudta alapból.
Az én fékem tökéletes, mert nem sajnálom a gyári alkatrészekre a pízt,
A Z750 elektronikával 12700-ig forog