Nincs az enyémnek semmi baja. A videó egy másik motorról készült. Én már túlléptem a 6 dugós féken (rosszabb volt, mint a 4 dugós gyári), most radiális ZX10 van rajta. A kompresszor is nagyobb lesz.
Az elektronikán kívül minden megvan hozzá. A kilences tengelyek jól működnek, a ZX10-R futómű nagyon komoly, a fékek pedig a ringen bejáratódtak. Vadászok még komolyabb ZX9-R rendszert (Hindle, Muzzy), ha más nem marad egy gyári leömlő+sportdob.
Kiműtöttem a ZX10 injektorokat. Úgy néz ki 284-esek. Szerintem így már 100% E85-tel is menni fog a motor, ami ugye literenként egy százassal olcsóbb, és lehet neki adni bátrabb előgyújtást, és nagyobb kompressziót is.
A kívánt képre rákattintasz, egyszer az egér BAL gombjával, ekkor megjelenik a kép nagyobb méretben, ha az egérnyíl helyett egy nagyítót látsz akkor a kép még egy kattintással növelhető teljes méretre.
A képen az egér JOBB gombjával kattintasz és követet az utasításokat.
"Eksön,fődi pajti
az uzzó még nem megy,bogyókat kell szedni
de ha elmulik a kura,igérem barátom
ugy be fogunk baszni,hogy a lábomat sem találom"
Orulok neki ,hogy alakul a motorod!
http://youtu.be/2rAezGqeEpM
- Mi van a kezedben, fiam?
- Nagyitó.
- Nem azt kérdeztem kitől kaptad, hanem, hogy mi az, hülyegyerek.
A képen az egér JOBB gombjával kattintasz és követet az utasításokat.