Egyszer volt egy nagy csoda,
neve: birka-iskola.
Ki nem szólt, csak bégetett,
az kapott dicséretet.
Ki oda se ballagott,
még jutalmat is kapott,
így hát egy se ment oda,
meg is szûnt az iskola.
Visszatérve a főtengelyre. Mikor kap nagyobb terhelést:
1, folyamatosan nagyobb kompreszíóval, nagy fordulattal szívóként kihozunk mondjuk 180le/liter teljesítményt. A motort folyamatosan magasabb fordulatszámon használva az azonos dinamikához.
2, néha nagyobb nyomással, de alacsonyabb fordulattal megküldjük, ugyanakkora csúcsteljesítménnyel? Az esetek 99%-ban alacsonyabb az üzemi fordulat, és jobb a hatásfok.
Egyszer fizettem 9000-et, egyszer 12500-at ha jól emlékszem.
Mivel elég bizonytalan az időjárás nem szeretnék eső napra pénzt kiadni. A hátsó gumim oldala is majdnem ki lett végezve. Legutóbb közúton is majdnem odavertem emiatt (50km/h@kis gáz).
Ha látom, hogy süt a nap, és legalább 20 fok van, akkor megyek a hegyekbe. Egy Bükk--Mátra kanyar 400 km és nekem nagyon bejön. Jó lenne egy infó, hogy mennyire vizesek/kavicsosak most arrafelé az utak.
meg jött az a kibebaszott luxuskondenzátor 49900huffööö ha 8 napon belül nem fizetem be viszik a forgalmit ezt azokkal fizettetném be akik kitalálták meg akik kispórolták az utakból az anyagot hogy 1 évnél tovább nem birja na gyorsan szkenelek 1 másik forgalmit oszt vihetik
neve: birka-iskola.
Ki nem szólt, csak bégetett,
az kapott dicséretet.
Ki oda se ballagott,
még jutalmat is kapott,
így hát egy se ment oda,
meg is szûnt az iskola.
1, folyamatosan nagyobb kompreszíóval, nagy fordulattal szívóként kihozunk mondjuk 180le/liter teljesítményt. A motort folyamatosan magasabb fordulatszámon használva az azonos dinamikához.
2, néha nagyobb nyomással, de alacsonyabb fordulattal megküldjük, ugyanakkora csúcsteljesítménnyel? Az esetek 99%-ban alacsonyabb az üzemi fordulat, és jobb a hatásfok.
Mivel elég bizonytalan az időjárás nem szeretnék eső napra pénzt kiadni. A hátsó gumim oldala is majdnem ki lett végezve. Legutóbb közúton is majdnem odavertem emiatt (50km/h@kis gáz).
Ha látom, hogy süt a nap, és legalább 20 fok van, akkor megyek a hegyekbe. Egy Bükk--Mátra kanyar 400 km és nekem nagyon bejön. Jó lenne egy infó, hogy mennyire vizesek/kavicsosak most arrafelé az utak.
A komoly nyomás az a 1,5 bár. 0,5-öt a lufiba is bele tud fújni egy átlag ember, a trombitások ennek a dupláját is
Olyan gyors,amilyennek kell lennie
Nekem bőven elég
mükszik!