Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen,én az Agip 10W-60-asát használom.
Szerintem annyival,hogy egy nagy múltú,világszerte ismert és elismert márka,aki maga finomít,nem csak vesz valamilyen olajat!
Én egy szóval sem állítom,hogy ez valami különlegesen jó olaj,de azért egy bizonyos márka úgymond csúcsolaja sz@r nemigen lehet!
Még csak azt sem mondom,hogy az Agip jobb lenne a Fuchsnál,csupán nekem a meggyőződésem,hogy a tapasztalat az sosem hátrány!
És ez a 10W-60 full sint,ami nem hátrány,hanem nagy előny egy 10W-40-es fél sinttel szemben!
akkor azt akár át is vehetném? gyári? Te hogy látod a problémát? az lehet a baj?
nekem 12500/db volt, és még meg maradt egy
egy 10-40-es olaj a kawa olajcsere periódusban 6000km-t, míg egy hondában 12000 megy el. a gyártó is számít a periódus hosszában, a huhukik gyári olaja a castrol volt, a régi lég-olajos suzukik mind a castrolt szerették,nekem azt mondták a tulajok annó mikor még 4-5 olajcég ajánlata közül kellett választani.
mibe kerül egy tömítés?
igazad lehet... és nem szeretném eladni..... nekem mindenféle téren megfelel... csak jó legyen...
néhány éve az elf volt az olaja tudtommal! De nem ez a lényeg!
Igazából mindenki azt tesz bele amit akar!
Te az Agip-ot használod nem? Az mennyivel jobb a fuchs-nál? (érdeklődés nem vita)
Ezeket csak azért mondom,mert ha már úgyis szét van szedve,akkor ezekkel az "apróságokkal" megspórolhatsz egy jövőbeni szerelést,+ egy hengerfejtömítést.Most többletlóvénak tűnhet,de összességében(ha hosszabb távra tervezel a géppel) spórolsz ezekkel mind lóvét,mind időt és bosszúságot!
Néhány éve még az Ipone volt a "Kawasaki olaja"!
Most a Fuchs.
De ha megfigyeled,ezek mind feltörekvő olajmárkák,s nem ősrégi,tapasztalt gyártók olaja.
Én nem mondtam,írtam,hogy a Fuchs nem felel meg a gyár előírásainak,csak azt,hogy nem a márkanév dönti el,hogy belevaló-e,hanem az olaj minősítése!
szelepeket én is be tudom csiszolni... megnézem majd, hogy kell e és ha 1 is rossz lesz, akkor mindet becsisz....
persze, ezeket az alapvető dolgokat tudom én is, de mivel semmi olajat nem evett, így a szimeringeket nem bántom majd... a síkolással meggyőztetek....és nem a spórolás a lényeg, hanem az, hogy nem akarok úgy pénzt kidobni, hogy később mondhassam, hogy jobb volt, mint lett...
Hát má sosem lesz hátsó fékem?
Átéghet a tömítés minden más meghibásodás nélkül is,de szerintem sem az a jellemző!
De ha mégis csak annyi,egy ilyen idős motornál mindenképpen van már anyagvetemedés,tehát szerintem ne akard megspórolni azt a pár ezer forintot!
Sőt ha én lennék a helyedben,és szándékomban állna megtartani a motort,akkor meg is szelepszár-szimeringezném,sőt a szelepeket is becsiszoltatnám,hogy aztán erre már ne legyen gondom X idő múlva esetleg.
mit össze variáltok itt kamaz olaj a motorba,liba-vagy kaccccsa zsir a láncra enyi
fuchs elég régóta kawához nyomja! Milyen minősítésnek nem felel meg?
Az enyém is sokkal csendesebben jár szinte nem lehet hallani, váltó meg olyan mint a vaj, kuplung nélkül iszonyat apró és finom mozdulattal megy mióta benne van!
Én meg csak házi pálinkát iszom, mert az a belém való.
akkor mit lehet tenni.... gondolom, az a legegyszerűbb, ha a tömítésen látszik, hogy hol fújt át..... Ha nem,csak akkor kell a többi dolog...
Nyomás próbázni is illik a hengerfejet, viszont van amikor az sem megoldás. Néha csak meleg hengerfejen látszik a repedés.
Sosem fogom,még ha a fél ország azt használja is!
Az való?
Mert ebben az évben,időszakban éppen az van kapcsolatban a Kawa gyárral?
Pár éve másik volt a "belevaló",hamarosan megint más lesz!
Az a belevaló,amelyiknek a tulajdonsága megegyezik a gyár által előírttal,vagy attól jobb minősítésű!
A belevalóság nem márkafüggő!
oks... ezt tudom... de köszi... minden apróság számít... Batman túlélte a földalatti merényletet (most hallottam a tv-ben)
na,ez is egy nagyon jó ötlet.... ez nem jutott volna eszembe... Ezek szerint van csak simán olyan, hogy átég a tömítés a nélkül, hogy az alu elrepedt volna? (tudom, hogy létezik ilyen, csak konkréten ennél a típusnál mi a tapasztalat)
pipi nem étolajat használ macska benzint
Na meg a csavarok lyukjaiból gondosan kiitatni az esetlegesen belekerült vizet vagy olajat,mert akkor az nem engedi a helyére a csavart,vagy pedig szétrepeszti a furatot a keletkező nyomás.