Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehet,hogy ez nem olyan,mint a '98 utániaké?
Lehet!
nem ismerem ezt a fajta hengerfejet.... olyan rugós kis himbák vannak benne két tengelyen... de nem láttam, hogy bárhol lapka lenne... érdekes... pedig biztosan velem van a baj... na, majd jobban megnézegetem...
nincs benne lapka... vagy annyira picike lenne?
biztosan van, ha mondod...
Lapkát(korongot) kell cserélni,esetleg leszedni a vastagságából.
akkor olyan, mit a kocsiké.... mert azt ismerem, de annyira vékonykának tűnt... nem is láttam benne két félből álló kis ékeket
Szerintem ki,de erre nem vennék mérget!
A szeleptányért megtámasztod,hogy ne tudjon lejjebb menni a szelep,és akkor a rugótányért lenyomod,így kiesik a szelep szárából a két ék,és kész.Ekkor lejön a rugó és kihúzhatod a szelepet.
Van ehhez egy úgynevezett szeleprugó összenyomó kézi készülék,de anélkül is ki lehet szedni,de akkor két emberes a feladat.
ja, ami még nem volt egyértelmű, hogy ezen hogyan lehet szelephézagot állítani? ilyet még nem láttam...
síkoláshoz ki kell szedni a szelepeket? Hogy jönnek ki... már nem volt kedvem kiszedni, de nem is volt egyértelmű... Ha nem muszáj, nem bántanám....
ja és egy hengerfej tömítés....
nem találtam semmi egyéb hibát, viszont, amire szükségem lenne, az 1 db gyertya pipa... Már láttam régebben sötétben is, hogy áthúz, de most, hogy ki akartam húzni, szét is tört teljesen.... szóval kelle egy db gyertyapipa...:-)
Na, darabokra szedtem a motorom... Úgy néztem meg, hogy hengerfejes e, hogy egy kólásflakont kettévágtam, a tölcséres részet beleraktam a felöntö nyílásba szigetelővel úgy, hogy tömítsen és túlöntöttem a tölcséres részt... a túlfolyót bedugóztam.... így keringeni kell a víznek levegő nélkül... max kintebb tolja a vizet, vagy hamarabb felforr, de levegő nem lehet benne... légtelenítettem a vízpumpánál is, járattam és folyamatosan kis bubik jöttek... amikor meg leállítottam, akkor hirtelen sok nagy buborék, szinte pezsgett.... Ebből gondoltam, hogy hengerfejes... viszont a motor belseje ngyon szép, a tömítésen is csak itt-ott látszik talán valami... majd rakok fel képeket....
Milyen autóé konkrétan?
Mindenki más márkára esküszik,szerintem nincs két egyforma vélemény!
csá!
zx9r 97" -es
milyen olajat mondanátok bele?
tudom 10w40 de márkára volnák kiváncsi!
Ennyi!
én azt tudom,hogy nekem az igol után teljesen más lett a Fuchs olajjal!csendesebb,a váltások kifogástalanok,tehát maradok ennél!az igollal hangosabb volt,meg sokszor beváltottam két sebesség közé!
más:vettem hütősapkát,japán autóké szinte mind jó hozzá!1.1 baros,kicseréltem,és láss csudát:103 foknál gyönyörüen bekapcsol a ventillátorom,és a viz meg se mozdul a kiegyenlitőtartályban!1950 ft volt,és teljesen tőkéletesen passzol!
Ok látom!
KÖSSZ AZ INFÓT!
Mint ezen a képen is látszik( B-s hengerfej),a vezérműlánc A JOBB OLDALON VAN.
A teljesítményszint

A teljesítményszint szerinti besorolás a motorolaj minőségét jellemzi. A motorolajok minőségét meghatározó tulajdonságokat szabványos vizsgálati módszerekkel, üzemeltetés közben, fékpadi motorvizsgálatok során, valamint olajlaboratóriumi mérésekkel, vizsgálatokkal határozzák meg. A bevizsgálás során több tucat jellemzőt mérnek és értékelnek ki. A kapott eredmények kiértékelésekor megállapítják, hogy a motorolaj melyik teljesítményszint minimálisan előírt követelményeit teljesíti. A teljesítményszint szerinti osztályozásra többféle szabvány is létezik. Így az API (American Petroleum Institute) és az ACEA (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) nemzetközi előírásai szerint történhet. Ez általában a doboz hátoldalán található, pl.: API SG, ACEA A2, stb. Az API teljesítményszint annál magasabb osztályt jelöl, minél "hátrébb" található az "S" utáni betű az ABC -ben. Jelenleg (2003/2004) az SJ, esetleg SL jelölés számít a legjobbnak. Az ACEA az "A" betű utáni minél magasabb számmal jelöli a jobb olajakat, de az ACEA A1 pl. kb. az API SH -nak felel meg! Míg az API az amerikai motorkonstrukcióra kidolgozott rendszer (nagyobb motorok, kisebb fordulatszám, nagyobb olajtérfogat), az ACEA szabvány az európai viszonyokat veszi jobban figyelembe, így jelentősége Európában egyre nő.

A viszkozitás (pl. SAE 10W-40) tehát tulajdonképpen az olaj "folyóssági" mutatója, míg a teljesítményszint (API SJ) az olaj "jóságának" jellemzője!
Sziasztok!
94-es ZX9R-be ti milyen olajat tanácsoltok?
Sokan azt mondják abba még ásványi olaj kell!
Ja és még egy kérdés?
A vezérműlánc ezeknél oldalt van?
Szevasztok!
Olvasgattam az olajakról szóló eszmecseréteket
mint már írtam,én most Castrol Power1 Racing 10W-50 et raktam bele
Valaki a multkor azt írta,hogy ha minnél hátrébb van az API S utáni betű a jelölésen,Pl:SL annál jobb minőségű az olaj.
Na most,a Fuchs 10-40 en SF&SG van.A Castrol-on meg SL ,
Akkor
Az oil csere után jelentősen megváltozott a motor hangja ,simábban,halkabban jár mint előtte.Ez betudható a friss olajnak,meg gondolom hogy más a viszkozitása is.
Mindenesetre kíváncsi leszek hogy fog vele viselkedni
Ja,meg a régi olajjal néha ragadt a váltó
pipi!
csak mondom még1szer,a vázam festve lett és nem polírozva!
már kész van szinte minden csak rakni kéne össze,de most is megyek spanyolba és sajnos nincs idő
ha már ennyire szétszedtek akkor húzd le a hüvejsort a gyürű hézag miatt
a hengerfejet szedd rendbe ne keljen később az miatt szétszedni(csak tanács)én rendbe rakattam szekivel mindent, azóta a motorral semmi gond,köszönet szekinek
de van hejette más
hali mindenkinek
robesz talán ez segit,nekem is ijen tünetek voltak
2.hengernél kifujt
a többit szekitől kérdezd