én már régebben megírtam,nem ebben a topicban h le kell tenni a motorokat,én járkálok aszfalton és terepen 1aránt,hisz endurom van,volt olyan h slick gumi volt rajta még azzal is csúszott,a mostani pirelli cross gumikkal (élvezet amikor kisebb hátsófékre kitesz a hátulját),csúszkálok
Élménymotorozáshoz csak annyit, hogy ma 3-4 métert csúszott az első kerekem az átlagosnál alig erősebb fékezéstől! Hát volt bekaka!
Jöhetne már a tavasz, a télből ennyi elég volt!
Előbb Te mész előttem, aztán megvársz ha kell és ha ennek ellenére nem tudok felzárkózni, akkor jössz mögöttem, hogy okíts . (szerintem ez jobb, mert rögtön láthatok az enyémnél jobb íveket)
Ez mind kevésbé lényeges, viszont a köridők.. A mai stock gépekkel nem igazán söprik el a régieket a pályán.. A szépreményű lovason több múlik.
Csakhát vannak olyan genyók mint Túró, aki szerencsétlen kezdőket körbemotorozzák (pl. Leslie-t)
----
Naszóval, a jobbik eset, ha 7 körül meg tudok érkezni, (addigra tán a zsivaj is elül) mindenesetre csörgök indulás előtt, hogy aktuális-e még, mivel -telefonba írt adatok hiányában- egy órát tévedtem ráérésem tekintetében (sajna rossz irányba).
Most nem durran sehol gáztekergetés közben.. úgyhogy remélem, hogy nem csupán a hideg okán. Amúgy is húzott alulról, de voltak "kelletlen" pontok (főleg 4000 alatt), most szépen húzott ~9000-ig(?) (a másik mutatót néztem+az utat)
Nincs rajta még mindig tükör (okt 15 óta, thx LX az imbuszkulcsot!), olyan, mintha sokkal laposabb volna az idom.
Nekem nem, csak később, 18.30-19.00 körül.
Nem béne, csak feledékeny.
/Mellesleg annak az "isten" 750-esednek se nagyon mért még 139-nél többet... a többi a marketing :) Csak tudd, mielőtt veszel egy kéket /
Részletek vagy ma, vagy jövő héten, mert ma megyek érte elvileg. A dolgot nehezíti, hogy elhagytam a telefonomat (megvan, csak nem tudom mikor mehetek érte és kihez, hova).
134 lett 128-ról=jól el volt állítva. A böhöm fúvókák (tieidhez képest) viszont maradtak.. Ki érti ezt?
de azóta már megkérdeztem egy "hozzáértőt" a tied a J modell...
Adok majd egy linket onnan leszedheted az anyagot, de sajnos német nyelvű....