Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

asszem a vázon van egy matrica vagy tábla a villanyak körül.

de azóta már megkérdeztem egy "hozzáértőt" a tied a J modell...

Adok majd egy linket onnan leszedheted az anyagot, de sajnos német nyelvű....
Hol van az jelezve?
nakano, az melyik modell?

J-s vagy a K-s ?
Tud valaki "92-es ZX 7 szervízkönyvet?
jpo
én már régebben megírtam,nem ebben a topicban h le kell tenni a motorokat,én járkálok aszfalton és terepen 1aránt,hisz endurom van,volt olyan h slick gumi volt rajta még azzal is csúszott,a mostani pirelli cross gumikkal (élvezet amikor kisebb hátsófékre kitesz a hátulját),csúszkálok
Élménymotorozáshoz csak annyit, hogy ma 3-4 métert csúszott az első kerekem az átlagosnál alig erősebb fékezéstől! Hát volt bekaka!
Jöhetne már a tavasz, a télből ennyi elég volt!
külső Váci út - Dunakeszi (motor haza) - élménymotorozás
(nem volt semmi extra benne, mégis teljesen más a közérzetem )
mi ez a 10-15 km!?
Bizony. Éreztem is eddig (a tél közeledtét), de ez a 10-15 km most állandó vigyorgásra késztet.. Nem TDI blokk van a kawában..
csak éljük meg.
most jön a hideg fagyos tél... :o))
Előbb Te mész előttem, aztán megvársz ha kell és ha ennek ellenére nem tudok felzárkózni, akkor jössz mögöttem, hogy okíts . (szerintem ez jobb, mert rögtön láthatok az enyémnél jobb íveket)
majd jövőre mehetsz előttem pár kört! :o)
s elmondom min javíts!
Ez mind kevésbé lényeges, viszont a köridők.. A mai stock gépekkel nem igazán söprik el a régieket a pályán.. A szépreményű lovason több múlik.
Csakhát vannak olyan genyók mint Túró, aki szerencsétlen kezdőket körbemotorozzák (pl. Leslie-t)

----
Naszóval, a jobbik eset, ha 7 körül meg tudok érkezni, (addigra tán a zsivaj is elül) mindenesetre csörgök indulás előtt, hogy aktuális-e még, mivel -telefonba írt adatok hiányában- egy órát tévedtem ráérésem tekintetében (sajna rossz irányba).
LX lopós!
azzal játszottunk amikor együtt éltünk! :o)))
s a mi 136 meg 128unkat se mérte még senki 112 fölött!!!
ezt is tedd hozzá! :o)
bár ezek hátsó kereken mért adatok! ezt tegyük hozzá!
Most nem durran sehol gáztekergetés közben.. úgyhogy remélem, hogy nem csupán a hideg okán. Amúgy is húzott alulról, de voltak "kelletlen" pontok (főleg 4000 alatt), most szépen húzott ~9000-ig(?) (a másik mutatót néztem+az utat)
Nincs rajta még mindig tükör (okt 15 óta, thx LX az imbuszkulcsot!), olyan, mintha sokkal laposabb volna az idom.
Nekem nem, csak később, 18.30-19.00 körül.
Nem béne, csak feledékeny.
/Mellesleg annak az "isten" 750-esednek se nagyon mért még 139-nél többet... a többi a marketing :) Csak tudd, mielőtt veszel egy kéket /
akkor ezért nem veszed fel béna gyerek! :o)

ma 6 jó neked!?
Szeresse a hideg levegőt
Most tisztán húzott, egész lentről, de további vizsgálatot igényelne... Majd meglátom, mennyire tudok du. időt szakítani..
Hmmm... ez fura. A fúvóka.
Hajtani ám a pacikat!
Részletek vagy ma, vagy jövő héten, mert ma megyek érte elvileg. A dolgot nehezíti, hogy elhagytam a telefonomat (megvan, csak nem tudom mikor mehetek érte és kihez, hova).

134 lett 128-ról=jól el volt állítva. A böhöm fúvókák (tieidhez képest) viszont maradtak.. Ki érti ezt?
Hello!

Köszi a hozzászólásokat,gondolkodom majd a dolgon
Hibázni? Én? Soha