Vazzze szörnyűlködve olvasom Ria által írt baromságokat , mire kiderült hogy nem is a ZX7R-ről beszél Hülyeeeeee!
Atom jó kis gépezet a 7-es!
Leslie! Mennyi paci lett a végén és hogyan?
Még annyi a futóművéről, hogy miután megvettem és először motoroztam vele kanyargós úton /Visegrád és környéke, az első közös 500 km-en belül/, akkor sem volt rajta megszoknivaló: lekopott a csík a hátsó gumi mindkét oldaláról.
Azt meg hadd ne írjam le, milyen élmény volt a 60 (főtengelyen mérhető) lóerő után az első közös utunk.. Menni akart és nekem hagynom kellett..
Kezdjük a rosszal:
- a mai sportgépekhez képest érezhetően nehezebb (álló helyzet, rajtaülés + tili-toli _lábbal_), de: nem nehézkes
- a komány viszonylag alacsonyan van, ezért hosszabb távon fárasztóbb
Előnyös oldal:
- nagyon jó futómű (első villa)
- stabil (mert nehezebb ugye) és nem különösebben igényel kormánylengés-csillapítót
- relatíve olcsó
- kategória mai példányaihoz képest kényelmes utasülés (hely, kapaszkodó)
Csak érdeklődni szeretnék a típussal kapcsolatban.
Jó lenne ha valaki tényleg leírná nekem a típus előnyeit,esetleg hátrányait. Mert pár dolgot tudok a motorról,de ez nem elégít ki.
A segítséget előre is köszönöm.
Nem egészen, de hasonló: a másik lehetséges dolog (ha nem egy adatgyűjtő szenzor), ha ez egy , a kipufogógáz vákuumára nyíló karterszellőző (a kartergázban levő , dugattyúlemenet ellen ható gázok kivezetésére).
Kipufogógáz-szonda. Ezen a motoron mindenhonnan gyűjtötte valami az adatot szerintem.
A futóműállítás nincs túlbonyolítva..:
(mentem, jövő héten biztos megint találok vmi jót a neten a classic gépről , jók legyetek estefelé! )
Nem az en hibam, hogy nem lehet beirast modositani vagy torolni utolag