külső megjelenés, amitől sportosabb, szebb, más lesz a verda. gyakorlatilag mindegy, csak néhány dolgot lesnék a képekről ami tetszik és alkalmaznám a saját motoromon.
thát tudhatod, hogy nem igen van alapom, azaz lenne de mind olyan kaliberü motorok amik nem mérhetőek a 636oshoz vagy nem egy kategoriaba tartoznak. nem mondtam, hogy egy R6 nem lehet ugyan ilyen jó, csak azt mondtam, hogy egy ZX6R isteni
deensem mentem vele sokat de kiemelném, hogy nagyon finom maga a zserkezet és minden olyna mint egy óramű, a áltó szinte magától vált ésa fékek is pontosan kezeletőek, szóval egyszeruen minden ki van találva. ne mhiszem hogy lenne meg 1 ilyen preciz motor mint ez...aninyra jol vezethető.s amikor a felső fordszá mtartományban megjön a hagja, akkor aztan egyszeruen nicns szivem váltani:)
Huh... Akkor én vagyok a következó, ugyanaz a probléma, nekem is 9000 körül rezonál! Nem a világ, de azért tényleg tud idegesitő lenni, nem lenne baj, ha lenne rá megoldás! Ha meg nem lesz, legfeljebb alakítunk egy Rezonancia alklubot és ez lesz a kuriózum!
Igen, ilyesmikre számítottam :)
A kérdésem alatt értettem volna még, hogy végül csoportosan vettétek-e illetve hivatalos vagy szürke importból? Szal hogy mennyier sikerult megkaparinatni...
a neten rengeteg tesztet találsz a 636-ról.
Ahogy phoenixnek, nekem is nagyon kedvezőek a tapasztalataim! Az egekig magasztalás helyett írok pár észrevételt, ami hasznos lehet. Ha nyurga vagy mint én, meglepődsz majd, milyen kicsi is a motor. Minden kéznél-lábnál van, ahogy kell, de például a műszerfalból semmit sem látni, annyira lapos, szűk a plexi. Szélvédelemre ne számíts, és a nagy sebességgel utazás sem olyan kényelmes, mint pl egy ZX-12-n. Ez a motor megköveteli, hogy minden idegszáladdal rá összpontosíts, feszes, szigorú, közvetlen rajta minden. A motor karakterisztikája is ilyen, alul elvan, megyeget, de magas fordulaton egy dühöngő őrültté válik. És pont ezért szeretem: sosem unalmas rajta a motorozás, és nekem pont ez a lényeg. A menetkényelem nem összehasonlítható egy CBR 600-zal - de az adrenalinszinted sem! Ledöntött motornál, huplis úton kigyorsításkor néha csapkod a kormánnyal. Az utasülés már-már használhatatlan.
De az egész motor kisugárzása, megjelenése, működése olyan, amitől remegni kezd a gyomrom már akkor, ha csak elindulok a garázsba, mert tudom, igazi élményben lesz részem.
Hát a vásárlás elég klasszikus módom zajlott. Előleg, megrendelés, 2 hét, gépátvétel, fizetés. Én nagyon meg vagyok vele elégedve. Mivel a barátaim jórészt túramotorosok, sokat járunk át kirándulni Ausztriába. Meglepően jó, már már kényelmes a motor a hétköznapi utakon. Hegyes, de a 2004-es modellnél jóval kényelmesebb. Nekem maximálisan bejött, mivel ponnt ezért választottam. Erős motor, nagyon komoly fékek, precíz, de elviselhető futómű. 3000km van most benne, eddig nagyon megszerettem. Nálam nem jelentkezett semmilyen probléma. Ja és a Pannónia-Ringen egy osztrák kereskedő srác 2.04-et mennt a csont széria lámpás, rendszámos motorral, úgyhogy oda is jó a vas úgy ahogy van Én még sajna kevés vagyok hozzá, egyenlőre a moci az erősebb!
Phoenix Bandi és többiek akik idén vásároltak:
Átolvastam a topicot de valahogy nem talaltam meg hogy vegül hogy zarult a motorvasarlas.
Mivel szóbajött nekem is jövőre egy ilyen csere esetlegesen, megköszönném ha néhány szóban valakileírná...
Ja ja, igazad van nekem is 9000-es fordulaton jön elö, és mindegyik sebességi fokozatban ott a hang. Nem mindig csinálja, de autópályán már igencsak kijön a hiba, ha csak itt a városban használom észre se veszem. Amugy most hoztam el a gépet, és a szerelö azt mondta, hogy a kuplungkar okozza ezt a hangot, hazafele propálgattam, és lehet hogy mond valamit a srác, mert tényleg iszonyuan rezonál, de mivel nem igazán tudtam itt a városban kiprobálni, igy holnap kigurulok a pályára és letesztelem.
nekem is új 636-om van és az enyém is szól úgy. Legalábbis a leírásod alapján ráismerek, (viszonylag) nagy fordulaton, úgy 8-9000 körül, de nem feltétlen hatodikban, hanem simán gyorsításkor, asszem talán hármasban. Viszont nekem nem mindig csinálja. Én nem akadtam ki rajta (volt nekem már ZXR-em...), nem hinném hogy komoly hiba, így használom. Ha jutsz valamire vele, azért légyszi írd le, hadd okuljak (okuljunk).
Nekem 2005-ös 636-os kawám van, 2 hónapos 2700km semmi rossz hang. Tényleg teljesen jó. Az az igazság, hogy nem tudom soha megállni a bejáratást. Ezt is úgy 300km-ig sikerült csak, de semmi panasza nem volt. Pl. volt egy hornetem, az köztudottan egy nagyon jó blokk, de tényleg tökéletes is volt, mégis az első 1500-2000 km ig nem vette úgy a fordulatot, 6000-től darált. Aztán egyszerűen elmúlott és csodaszép járású lett.
Nézd én csak abból indulok ki, h hondabuzi barátaim az enyémre azt mondták, h szinte CBR-csendességű a blokkja és valóban. Ha ott ennyire rezonál vmi akkor annak oka van. Így látatlanban meg szerelő véleményére addig nem adnék amíg nem ment a géppel ugyanúgy ugyanannyit és azután nem mondja a véleményét. Általában úgyis mindegyik azt mondja, h ez Kawasaki azé zörög...régi beidegződés.
Hát az igazság az, hogy nem akarom hagyni a dolgot, mert nagyon zavar. Nem zörgő hang, hanem valami elkezd rezonálni egy bizonyos fordulatszám tartományba. Mindenesetre jó lenne meghallgatni egy másik gépet is, hogy biztos legyek a dolgomba. Most beszéltem a szerelővel nemrég, és azt mondta, hogy ezek a motoroknak a tengelyei nincsenek kiegyensúlyozva és ez okozza a problémát. Ezért kellene meghallgatni egy másik gépet is. Az egyik barátom már kipróbálta és ö is azt mondta, hogy ez elég gáz, de neki egy Yamaha R6-sa van.
hát persze nem is érdemes ebből a zsemszögből megközelíteni. mert meg lehet hallgatni ezer féle márkájú motort és mindegyiknek más a hangja de a lényeg az hogy természetes hangja legyen. ha meghalgatjuk a BMW autók hangját nekem marhára nem tetszenek mintha nem is lenne természetes de ez a gyári hangja és kész:)
szoval sosem azt nezd meniyre csörög hanem hogy igy kell e szolnia e vagy sem!:)
Nézd ha annyira feltűnő akkor ne hagyd annyiban! Az én 636-om elég csendeskének mondható, semmi csörimöri csak a vadállati üvöltés... :)))
Jó nem egy Honda ilyen szempontból(bár kétségtelenül sokat fejlődött a Kawa) de leszarom, ha villanymotor kell akkor legközelebb azt veszek.
Hát itt a városban nem is zavarna annyira, de míg leérek Tiszafüredre az már húzósabb egy kicsit, pont abba a sebesség tartományba esik amit két személlyel kényelmesen lehetne tartani. Így aztán marad a 190 vagy felette, és a 150 vagy alatta.
sok mindent nem tudsz ellesni, de itt van néhány kép az enyémről.
LX