és mi van ha pályáztak vele?
halálom amikor ez érv.
mindenki pályázni akar, de amit vesz azzal ne pályázzanak.
nem erre találták ki?
meg ne magyarázzátok már, hogy a körúton pirostól pirosig a japánok azt találták ki, hogy egy 600-asnak 14500-ig kell pörögnie, mert amúgy nem jut el a következő lámpáig...
Hát jah, megnézetem az tuti!
Bár attól már nemfélek, hogy egyből beleszeretek első látásra!
Már fáztam rá ilyesmi dologra párszor, és megtanúltam, hogy nem szerethetek bele......:)))
_Basszus hihetetlen........ itt forumozok egész nap,motorokon jár az agyam, és a törikönyvem meg itt hempereg az asztalon.....
egy hét múlva ilyenkor már nagyban érettségizek........ és mégcsak tegnap jöttem rá, hogy nem tudok egy árva szót se töriből,s e magyarból.....:)))
Motorismeretekből miért nem lehet érettségizni?????mondja már ezt el valaki.....
aha... Én is ezt fogom mondani ha majd el akarom adni!
na jóóóó.... nem idegesítelek! Vigyél magaddal valakit aki nagyon ért a mocikhoz!!!!
Mert te beleszeretsz rögtön és akkor nincs menekvés!
Elméletileg semmi problémája a motornak!
A srác megvette, csak nincs ideje motorozni!Meg nem is igazán rajong a motorokért!CSak hirtelen fellángolásból megvette, mert megtetszett neki, mostmeg már nincs rá
szüksége!
Elméletileg ennyi a motor története.....:)))
bár az új modellek lenyomják a régiek árát, de ez akkor is tényleg OLCSÓ! Ami nem feltétlenül jelent egyből problémát, viszont jól át kell nézni!
Másrészt viszont ha az új 636 az álmaid motorja, akkor azt kell megvenni, mert ha most nem teszed, akkor az R6-ról mindig a ZX 636-osokat fogod bámulni, és arra fogsz vágyni... én legalábbis ilyen vagyok....
Hát ennyi különbségre én is azt mondom, vedd az R6-ot. Ez nem kevés zsé, inkább tankold el vagy pályázd el. Apropó ez az R6 nem pályás gép? Mert elég olcsó, plusz gumi meg miegymás. A karcmentesség lehet az miatt, h az utcai idomokat egyből levették ugye. Csak kérdem, nem állítom.
Szal ha tényleg jó, akkor vedd azt!
Tomiboy: ja persze, nyugi ha egy szarrá törött ZX-et varázsolnék újra, meg is csinálnám de ehhez nem nyúlok mer aztá a qtya se venné meg ha el akarnám adni. Meg 1ébként is nem azért másztam bele az új gépbe, h szerelgessem össze-vissza mint régen.
Elég lesz majd akkor mókolni, ha lezúzom esetleg...kopp-kopp
2002 eset biztosan nem veszek!
Ha használtat veszek akor max 2004 eset..:)))
Ezt az egyet megnézem majd komolyabban, ha ez megfelel , akkor megevszem, de ha valami bibi van vele, akkor nem lacafacázok!
ÚJ kawát vszek:)))
komolyan. 11000-től meg kapaszkodj mint a k...a élet.
egy kawás mondja ezt. akinek volt R6-ja is.
kényelmes, nagyon megbízható motor. szereti picit az olajat, de egyáltalán nem vészes.
a váltója tuti. az injektorról nem tudok sem jót sem rosszat.
a fék az teljesen jó. a futómű finom puha, pályára tekerd be jól.
a kawáé kemény mint a dög. 200 felett tegnap úgy pattogott, hogy inkább lassítottam. (szar volt a közút, és én meg lusta voltam kitekerni, pályára van állítva. tudom 1 perc lett volna, de nem akartam. vesekő lerázásnak fogtam fel )
de jobban jársz egy régebbi 2002-es R6-tal is... ugyanazt tudja mint ez a 2004-es. a merevebb váz, mg kurva szép meg jó dolog, csak sosem érzed meg, hogy hol is merevebb. max amikor csúszol nagyot vele, s nem hajlik, hanem törik .
igaz az újabb szebb.
szóval vedd meg az R6-ot. a 8 kilót, meg rakd el benzinre, meg versenyidomra.
Nem elsősorbana pénz a lényeg, de azért 8 kiló meggondolandó:)))
Viszont ha kawát vennék, akkor csakis a 2005 ös modellt!
Olyat meg még nemigazán láttam használtat:(
Sőt még mobile-n, vagy autoscouton sem láttam
Kawa 05 ös nekem az isten......:)))
Csak az az igazság, hogy kiszámítottam , és minimum 800 ezer Ft nyi különbség volna a két motor között!És azért az barátok közt sem kevés pénz...:)))
Most maximum 1,7 alatt meg tudnám venni azt az R6 ot, kapok hozzá + 2db zsir új gummát stb.Jah és 2004 es!Alig volt használva!KArcmentes!
De most azta 8 kilót néztem:)
Ha meg nem tetszik, vagy akkor be tudom számítatni szerintem új kAwába is!Meglátásom szerint közel ennyibe be is számolnák, mert ahogy nézegettem, oylan 1,8-9 körül van ezeknek még piaci ára!
Kezdetnek hozzászokni a 600asokhoz jó lesz, de végén , úgyis Ninjánál fogok kikötni szerintem:)
És azért nem mindegy, hogy most egy 1,7 es motorn, vayg egy 2,5 on ügyetlenekdek, netalántán esek....:)))
DE aztán majd még elválik a dolog:)
DE akkoris.....
Forever 636
mondjuk nekem a lengővillával nem az a bajom hogy nem fekete, hanem az hogy olyan mint 1 "pálcika" ... a 2005-ösön nagyon állatul néz ki... asszem ezen az elox nem segít
Én is a 636ra mennék. Nekem is az van és nem csalódtam benne, a haverok akik mentek vele és R6-tal is a 636ot dícsérték de az R6-ot lehúzták erő tekintetében. Azt hiszem annál nagyobb bók nem kell egy haccázasnak egy gixxer750K4 tulajtól, h érzésre alig van különbség a 2 motor között.
Mondjuk természetesen sztem is azt vedd, amelyik jobban tetszik. Én nem mondom, h ez vagy az jobb...a "04 636hoz képest az R6-nak biztos univerzálisabb a futóműve(a 636 -é kissé kemény hátul, de beállítható türelemmel) de a "05-ösnél ezt már elvileg orvosolták. Más előnyt nem igazán tudok az R6 részéről, 1ébként nem mintha szükség lenne rá de a Kawa gyári alkatrészárai jóval olcsóbbak a Yamaháénál. És az én ízlésem szerint a 636 jobban is néz ki. Amiben az R6 tetszik az a fekete váz és lengővilla. Ám a "05 ZX már ezt is korrigálta igaz kissé elrontotta a képet egy dundi hátsó résszel.
Szal ZX nah!
ha jól sejtem 636-ból újat akarsz venni. Típustól függetlenül én az újra szavazok! És nem azért mert kawa. Mellesleg a 2005-ösbe egy rakat új cuccot raktak.
De ez az én szubjektív véleményem!!!!
Nagy dilemmába estem!
Ma kaptam egy naygon kedvező ajánlatot egy R6 ra, ugyhogy erősen elgondolkoztam az ügyön....
most nagyon R6 Vs 636 ra áll az ügy.....
jah az R6 az 2004 es és kifogástalan, és elég olcsó....
Nemtudom mi tévő legyek!
Nincs valakinek valami javaslata?
vagy valami érv ami R6 melett, ill 636 melett szól???
halálom amikor ez érv.
mindenki pályázni akar, de amit vesz azzal ne pályázzanak.
nem erre találták ki?
meg ne magyarázzátok már, hogy a körúton pirostól pirosig a japánok azt találták ki, hogy egy 600-asnak 14500-ig kell pörögnie, mert amúgy nem jut el a következő lámpáig...
KÖNYÖRGÖM!!!!