utánna meg majd a nyálad csorgatod a ZX után, és szentségelsz hogy mi a francért nem azt vetted meg..... és addig tornázol amíg "mégiscsak" megveszed, és bux egy rakás lóvét a másik mocin...... nesze neked 8 kiló....
Hát nemtudom, mert ha 2003 as, akkor már szerintem nem tünik anynira jó vételnek....
ha 04 es lett volna, akkor ezért az árért frankó lett vona, de ahoyg körbenéztem 1,7-8 körül már 04 est is lehetne kapni....
Ha odaadja 1,7 ér akkor elhozom/Péntkene megyek megnézni/, de ha nem, akkor sem esek kétségbe ,hagyoma fenébe, és nekem is aranyos kis zőőőőőőőőőőőőd Ninjám lesz:)))
Nem vagyok egy nagy szakértő, én is vittem magammal hozzáértőbb emberkét.
Átnéztük, nem volt rajta semmi különös, aludtam rá egyet és másnap rábólintottam.
Az ár tényleg jó ár, de vigyél magaddal vkit, aki látott már közelről R6-ost.
háááát, esetleg Atcsi
de viccet félretéve, persze hülyén hangzik.... ezért mondom hogy jól meg kell nézni. Sz"tem egy 2003-asnak kb ennyi az ára. De ICEMAN ahogy elnézem te jobban tudod hiszen neked pont ez a típus van.....
Hát nem tudom én ha használtat veszek akkor kábé olyantól szeretek venni, mint én vagy sokkal lámábtól. Értsd: minimális 1kerózás, pár pályanap, kunmadarasi pályát nem nagyon látta belülről, rendesen szervizel és ápol.
Viszont nagyon nem szeretnék olyantól venni, aki:
-minden héten ottvan a pályanapon az élcsoportban és 2.00 körül szaggat pláne ha versenyez is
-ugyanakkor mikor eladó lesz a motor akkor természetesen kevés kilométerrel(ugye pályázáshoz óra kiköt), karcmentes idomokkal (mert nem is használta) bla-bla
-piros lámpától szereti az 1-2-3at végiglógatni keréken
-végiggyorsulja az egész szezont madarason/hringen/pringen
És természetesen ezek kombinációjától sem. Ezzel nagyjából mindenki így van. Természetesen nem érvényes a dolog, ha az eladó bevallja, h kb itt meg ott használta ezért ennyi. De azt nem szeressem, mikor 3ekm-mel hirelnek olyan gépeket, amin már nem a gyári garnitúra gumi van, fékbetétek minimum a felénél járnak de lehet már második garnitúra, a lábtartó vagy le van cserélve vagy el van kopva a bütyök, olajbetöltő csavarja fúrva+drótozva esetleg komplett futómű van alatta az áttételről nem beszélve. Természetesen így sem lehet biztosra menni de igyexik az ember.
Én a motort motorozásra veszem, nem versenyzésre attól fgtlenül, h néha szívesen kijárok pályázni és utcán sem nagyon járok 8000 alatt. Ui nekem már volt nagyobb blokkbajom az előző motorommal ezért vagyok mostmár ilyen kis óvatos.
A pályázással a legnagyobb baj a váltó, kupplung nélküli váltás ugye...a folyamatos fordulatmaximum közelében járatás->fokozott kopás, a kisebb-nagyobb sérülések (tudom utcán is) szal ilyesmi. Ettől fgtlenül egy jól karbantartott pályagép lehet sokkal jobb állapotban, mint egy utcán pirostól-pirosig gyilkolt motor ezt elismerem. De jobban szeretek biztosra menni.
LX