Nem azzal volt az a gond! Nem 1. tornám már! Csak eddig az 5+1k freezre reggeltettem magam mindig mondom ma belekóstolok a másikba! Volt 1-2 szar lap megjátszásom ez van de jól éreztem magam
látod,kellett hogy basztassalak hogy ez kijöjjön belőled
És honnan volt a sponi?na honnan? nincs nekem semmi bajom veled vékony.
én 2004 decemberben ben megvettem a kurvát mer megtetszett.4 év motorozás után túl sokan mondták már hogy annyira nem kéne utcán motoroznom mint ahogy azt én gondolom.2005 ben mentem 1 vagy 2 pályanapot 2006 ban szintén egyet 2007 ben is valami ilyesmi 2008 2 nap és 2009 re megőrültem.ennyi történt.el még nem dobtam-karc nem történt rajta,de 54000 km azért csak levezénylődött.na kisírtuk magunkat.most lehet osztani egymást
Na hát akkor elmesélem, hogyan is lettem pályázós-motoros.
A dolog ott kezdődik, hogy 2004-ben ültem először motoron a motoros iskolában. Semmilyen motoros előéletem nem volt míg a legtöbb haver 15-20 éves motoros múlttal büszkélkedhet (simson, etz, p20).
2005-ben megvettem a Thundercatot levezettem vele 9000km majd egy csúnya balesetben összetörtem. Szerencsére 2006-ban tudtam venni egy K4 750-et és azzal motoroztam. Aztán kilátogattam a ringre. Életem legjobb döntései közt tartom számon. Az első évben annyiból állt a dolog, hogy mentem az egyenesben mint az állat folyton elszálltam a cél végén és gyakorlatilag a ringen tanultam meg valamennyire dönteni. Még térdkoptatóm sem volt, a köridő eszembe sem jutott. Szeptemberben elszélesítettem a gyors jobbost és eldobtam a gépet. Ez különösebben nem vetett vissza de vége is volt az évnek. 2007-ben térdeltem először(inygen használt térdkoptató) és egy ideig ezzel el is voltam. Aztán egyszer lemérték az időmet. Nem akarok kamuzni asszem 2:21-23 körül volt. Innentől kezdtem kicsit eröltetni a dolgot de semmi tudatos csak próbáltam nagyobbat dönteni. Év végén az utolsó merszen felraktuk a kamerát és mentem 2:15-öt. Na miután visszanéztem a felvételt majdnem sírva fakadtam, hogy milyen lassú vagyok. Akkor elhatároztam, hogy komolyan veszem a pályázást. Vettem pályaidomot a Brian-től meg ilyesmi. Aztán egyszer csak vettem egy ZX10R-t. Na itt néhányan téveszmékben élnek a lóerő köridő kapcsolatával. Nekem konkrétan jópár pályanapba telt amíg megszoktam az ezres mocit. Mindenesetre a 2008-as jó év volt. 2:07-et mentem az év végén, indultam a ZX kupán szóval fasza volt. Végig gyári idommal mentem ami nem könnyíti meg a dolgokat.
Aztán jött a tavalyi év. 2:02 volt a terv, erre fel az első licences pályanapon eldobtam a vasat. Bár én voltam a hibás mert nem melegítettem fel a gumit rendesen de az, hogy az eleje ment el elvette az önbizalmamat. Mázli, hogy akkor már fent volt a pályaidom. Mindenesetre próbálkoztam. Elment vagy 3-4 pályanap amikor is nálam okosabb emberek kijelentették, hogy szar a motorom futóműve. Konkrétan nem dolgozott az első villa. Kiderült, hogy meg van szorulva, más baja nincs. Megcsinálták de akkor már teljesen kész voltam. Ez 2:35-ös köridőt jelent.
A mélypont az volt amikor befizettem egy pályanapra, mentem 5 kört lejöttem, visszaraktam a tükröket és hazamentem.(10 rugó ki az ablakon). Ennyire magam alatt voltam. A tervem az volt, hogy visszarakom a gyári idomokat és túrázgatok.
Aztán adtam egy utolsó esélyt magamnak. A Bérczi Janiékkal kimentem az Aszalós estre és megkértem a Janit, hogy menjen a mocival mert én nem bízom benne. Ment vagy 10 kört majd közölte, hogy aki ezzel a motorral nem tud menni az egy balfasz.
Na ez felvillanyozott de rendesen. 2:14 még aznap. Rá 3 pályanapra 2:08. Aztán aug.14-én a Svéd-féle pályanapon mentem 2:06.788-at. Szóval az idény 3/4-e ráment arra, hogy a 2008-as időmet elérjem.
Aztán az utolsó előtti pályanapon mentem 2:05-öt. Nagyjából ennyi.
Ismerek tehetséges motorosokat szóval tudom, hogy én nem vagyok az. De azt hozzátenném, hogy az én mocim közlekedési eszköz. Azzal megyek a ringre azzal is kell hazamennem. A licencesben nem sok ember van aki nem futóval hozza-viszi a mociját. Amikor tavaly elestem nem volt időm siránkozni mert spaniffert hajottam a mocimnak, hogy el tudja vinni egy haver.
Az a véleményem, hogy a valódi tempó olyan 2:05-2:02 között kezdődik a Hringen. Ez még bőven nem elég semmire de itt már bizony erőltetni kell a dolgokat. Nem elég az, hogy nagyot döntesz.
Ennyit a pályázásról.
Ó nehogy azt hidd, hogy mániákusan gyüjtögetem az msn beszélgetéseket pláne, hogy akkor először beszéltünk. Ez amúgy 1 éve volt. Egy különös rész miatt mentettem el de az most nem idézném. Semmi gond nincs vele csak tudtam, hogy ez is benne van.
"Szóval azért tudod te milyen az megragadni."
ezt most ujra elolvastam és uj értelmet nyert.félreértettél Tibi.Én nem megragadásról beszéltem ,hanem azt mondtam :nincs tapasztalatom hála Istennek esésről ezért nem tudom milyen lehet elfelejteni azt.-és irtam :biztos szar lehet..
nem tudom miben is tért el a több mint egy éves msn beszélgetésünk attól amit lentebb irtam Mujának szóról szóra ez volt..szerintem minden passzolt azzal amit mondtam.és azt sem értem mitől pörögtél most be,semmi rosszat nem irtam Rád ddt.szerintem ellenkezőleg.De mivel ismerjük a hsz.-eidet vehemenciáját ezért erre most nem térek ki.
Igen valóban volt egy idő amikor megragadtam a 15-20 közt,mert kb semennyi fékem se volt és ezt régebbi videoval is alátámasztottam.
De ha te idézni tudsz sok sok hónappal ezelőtti msn beszélgetésünkből pontosan akkor az több mint elgondolkodtató irányodban.Mivel semmilyen okom és szándékom nincs bántani téged ,ezért szerintem én ezt a beszélgetést rövidre is zárom és kezdünk egy másik lappal
És honnan volt a sponi?na honnan? nincs nekem semmi bajom veled vékony.
én 2004 decemberben ben megvettem a kurvát mer megtetszett.4 év motorozás után túl sokan mondták már hogy annyira nem kéne utcán motoroznom mint ahogy azt én gondolom.2005 ben mentem 1 vagy 2 pályanapot 2006 ban szintén egyet 2007 ben is valami ilyesmi 2008 2 nap és 2009 re megőrültem.ennyi történt.el még nem dobtam-karc nem történt rajta,de 54000 km azért csak levezénylődött.na kisírtuk magunkat.most lehet osztani egymást
A dolog ott kezdődik, hogy 2004-ben ültem először motoron a motoros iskolában. Semmilyen motoros előéletem nem volt míg a legtöbb haver 15-20 éves motoros múlttal büszkélkedhet (simson, etz, p20).
2005-ben megvettem a Thundercatot levezettem vele 9000km majd egy csúnya balesetben összetörtem. Szerencsére 2006-ban tudtam venni egy K4 750-et és azzal motoroztam. Aztán kilátogattam a ringre. Életem legjobb döntései közt tartom számon. Az első évben annyiból állt a dolog, hogy mentem az egyenesben mint az állat folyton elszálltam a cél végén és gyakorlatilag a ringen tanultam meg valamennyire dönteni. Még térdkoptatóm sem volt, a köridő eszembe sem jutott. Szeptemberben elszélesítettem a gyors jobbost és eldobtam a gépet. Ez különösebben nem vetett vissza de vége is volt az évnek. 2007-ben térdeltem először(inygen használt térdkoptató) és egy ideig ezzel el is voltam. Aztán egyszer lemérték az időmet. Nem akarok kamuzni asszem 2:21-23 körül volt. Innentől kezdtem kicsit eröltetni a dolgot de semmi tudatos csak próbáltam nagyobbat dönteni. Év végén az utolsó merszen felraktuk a kamerát és mentem 2:15-öt. Na miután visszanéztem a felvételt majdnem sírva fakadtam, hogy milyen lassú vagyok. Akkor elhatároztam, hogy komolyan veszem a pályázást. Vettem pályaidomot a Brian-től meg ilyesmi. Aztán egyszer csak vettem egy ZX10R-t. Na itt néhányan téveszmékben élnek a lóerő köridő kapcsolatával. Nekem konkrétan jópár pályanapba telt amíg megszoktam az ezres mocit. Mindenesetre a 2008-as jó év volt. 2:07-et mentem az év végén, indultam a ZX kupán szóval fasza volt. Végig gyári idommal mentem ami nem könnyíti meg a dolgokat.
Aztán jött a tavalyi év. 2:02 volt a terv, erre fel az első licences pályanapon eldobtam a vasat. Bár én voltam a hibás mert nem melegítettem fel a gumit rendesen de az, hogy az eleje ment el elvette az önbizalmamat. Mázli, hogy akkor már fent volt a pályaidom. Mindenesetre próbálkoztam. Elment vagy 3-4 pályanap amikor is nálam okosabb emberek kijelentették, hogy szar a motorom futóműve. Konkrétan nem dolgozott az első villa. Kiderült, hogy meg van szorulva, más baja nincs. Megcsinálták de akkor már teljesen kész voltam. Ez 2:35-ös köridőt jelent.
A mélypont az volt amikor befizettem egy pályanapra, mentem 5 kört lejöttem, visszaraktam a tükröket és hazamentem.(10 rugó ki az ablakon). Ennyire magam alatt voltam. A tervem az volt, hogy visszarakom a gyári idomokat és túrázgatok.
Aztán adtam egy utolsó esélyt magamnak. A Bérczi Janiékkal kimentem az Aszalós estre és megkértem a Janit, hogy menjen a mocival mert én nem bízom benne. Ment vagy 10 kört majd közölte, hogy aki ezzel a motorral nem tud menni az egy balfasz.
Na ez felvillanyozott de rendesen. 2:14 még aznap. Rá 3 pályanapra 2:08. Aztán aug.14-én a Svéd-féle pályanapon mentem 2:06.788-at. Szóval az idény 3/4-e ráment arra, hogy a 2008-as időmet elérjem.
Aztán az utolsó előtti pályanapon mentem 2:05-öt. Nagyjából ennyi.
Ismerek tehetséges motorosokat szóval tudom, hogy én nem vagyok az. De azt hozzátenném, hogy az én mocim közlekedési eszköz. Azzal megyek a ringre azzal is kell hazamennem. A licencesben nem sok ember van aki nem futóval hozza-viszi a mociját. Amikor tavaly elestem nem volt időm siránkozni mert spaniffert hajottam a mocimnak, hogy el tudja vinni egy haver.
Az a véleményem, hogy a valódi tempó olyan 2:05-2:02 között kezdődik a Hringen. Ez még bőven nem elég semmire de itt már bizony erőltetni kell a dolgokat. Nem elég az, hogy nagyot döntesz.
Ennyit a pályázásról.
ezt most ujra elolvastam és uj értelmet nyert.félreértettél Tibi.Én nem megragadásról beszéltem ,hanem azt mondtam :nincs tapasztalatom hála Istennek esésről ezért nem tudom milyen lehet elfelejteni azt.-és irtam :biztos szar lehet..
Igen valóban volt egy idő amikor megragadtam a 15-20 közt,mert kb semennyi fékem se volt és ezt régebbi videoval is alátámasztottam.
De ha te idézni tudsz sok sok hónappal ezelőtti msn beszélgetésünkből pontosan akkor az több mint elgondolkodtató irányodban.Mivel semmilyen okom és szándékom nincs bántani téged ,ezért szerintem én ezt a beszélgetést rövidre is zárom és kezdünk egy másik lappal