véleményeteket kérném motor fényezéssel kapcsoaltban! Milyen legyen a motorom fényezése!
Zöld és feketét szeretnék, persze több zöldel!
igazából a tank és az oldalidomokra várnék tanácsokat!
Napot mindenkinek. Mostmár biztos, hogy március elején nem kell még motorzni. Amennyi hó leesett és állitólag hétvégén újabb havazás várható Én ezt nem birom, készen vagyok már.
Itt látni ki az igazi sportoló, ha ezek tényleg igazak és Melandri így versenyezne akkor nagyon dicséretes!
Melandri nyilatkozata!
Hooper egyszerűen feladta! Azt hiszem, hogy neki sokkal fontosabb a pénz, mint az, hogy versenyezhessen. A helyzet ugyanis az, hogy sem ő, sem pedig én nem kapnánk egy cent fizetést sem. Szíve joga volt úgy döntenie, hogy ezt nem folytatja így tovább, úgyhogy nem neheztelek rá. Én viszont továbbra is kitartok a csapatom mellett.”
„Jelen pillanatban Michael Bartholemyvel és a Dornával szorosan együttműködve azon dolgozunk, hogy hivatalosan is bejelenthessük, hogy privát alakulatként indulni fogunk az idei szezonban. Rengeteg munkánk van, hiszen lényegében semmink sincs, csak mi magunk és a két 2009-es motor, amelyeket már két alkalommal is teszteltek. A csapat újjászervezéséhez nincs elegendő időnk, ezért a Kawasakival tárgyalunk, hogy bocsássanak a rendelkezésünkre pár mérnököt. Ezen felül elengedhetetlenek a pótalkatrészek is, amelyeket illetően szintén tárgyalásban állunk. A célunk az, hogy ott legyünk a márciusi qatari teszten. Azt hiszem, hogy Bartholemynél senki sem tudná jobban intézni a dolgokat. Nagyon izgatott vagyok, mivel jók az esélyeink és nagyon motivált mérnököket kapnánk, akikkel öröm lenne együtt dolgozni.”
„Tudom, hogy nem lesz esélyem a győzelemért vagy a világbajnoki címért harcolni, de jelen pillanatban már annak is rettentően örülök, hogy egyáltalán motorjaink vannak. Nehéz lesz, de nem lehetetlen. A 2008-as Kawasakival nem volt semmi problémám, mivel sokkal könnyebb volt vezetni, mint a Ducatit, amivel tavaly mentem. A 2009-es motorról addig nem tudok semmit sem nyilatkozni, amíg nem mentem vele pár kört. Őszintén megmondom, hogy az sem érdekel, ha nem lesz versenyképes a gép, mivel ha bízik bennem a csapat, akkor biztos vagyok benne, hogy a legjobbat fogom nyújtani magamból és kihozok mindent abból a masinából, ami csak lehetséges. Nem fogom hagyni, hogy újra megismétlődjön a 2008-as esztendő, mivel akkor végleg oda lenne a motivációm.”, zárta nyilatkozatát Melandri.
LieBiNG dönts szíved szerint de az én véleményem az,hogy fényeztesd hasonló képpen úgy mint az enyém . Csak vicceltem
kawatti SZÍVtelen legyél. Oksa
Zöld és feketét szeretnék, persze több zöldel!
igazából a tank és az oldalidomokra várnék tanácsokat!
Ez nem vicces!
A videó mikor készült?
A videó mikor készült?
Melandri nyilatkozata!
Hooper egyszerűen feladta! Azt hiszem, hogy neki sokkal fontosabb a pénz, mint az, hogy versenyezhessen. A helyzet ugyanis az, hogy sem ő, sem pedig én nem kapnánk egy cent fizetést sem. Szíve joga volt úgy döntenie, hogy ezt nem folytatja így tovább, úgyhogy nem neheztelek rá. Én viszont továbbra is kitartok a csapatom mellett.”
„Jelen pillanatban Michael Bartholemyvel és a Dornával szorosan együttműködve azon dolgozunk, hogy hivatalosan is bejelenthessük, hogy privát alakulatként indulni fogunk az idei szezonban. Rengeteg munkánk van, hiszen lényegében semmink sincs, csak mi magunk és a két 2009-es motor, amelyeket már két alkalommal is teszteltek. A csapat újjászervezéséhez nincs elegendő időnk, ezért a Kawasakival tárgyalunk, hogy bocsássanak a rendelkezésünkre pár mérnököt. Ezen felül elengedhetetlenek a pótalkatrészek is, amelyeket illetően szintén tárgyalásban állunk. A célunk az, hogy ott legyünk a márciusi qatari teszten. Azt hiszem, hogy Bartholemynél senki sem tudná jobban intézni a dolgokat. Nagyon izgatott vagyok, mivel jók az esélyeink és nagyon motivált mérnököket kapnánk, akikkel öröm lenne együtt dolgozni.”
„Tudom, hogy nem lesz esélyem a győzelemért vagy a világbajnoki címért harcolni, de jelen pillanatban már annak is rettentően örülök, hogy egyáltalán motorjaink vannak. Nehéz lesz, de nem lehetetlen. A 2008-as Kawasakival nem volt semmi problémám, mivel sokkal könnyebb volt vezetni, mint a Ducatit, amivel tavaly mentem. A 2009-es motorról addig nem tudok semmit sem nyilatkozni, amíg nem mentem vele pár kört. Őszintén megmondom, hogy az sem érdekel, ha nem lesz versenyképes a gép, mivel ha bízik bennem a csapat, akkor biztos vagyok benne, hogy a legjobbat fogom nyújtani magamból és kihozok mindent abból a masinából, ami csak lehetséges. Nem fogom hagyni, hogy újra megismétlődjön a 2008-as esztendő, mivel akkor végleg oda lenne a motivációm.”, zárta nyilatkozatát Melandri.
bukógombásról majd mutass egy képet!
Perec nem szopik , csak ha káj van a közelben.
De viszem vissza.
Amit vettem azon M8-as van.
Most rendeltem bukúgombás emelőszemet 11000/pár.
Mennyiért vettél emelőszemet?
99es Kawa
végre találtam 99es 6oshoz service manual-t
ha valakit érdekel szóljon
na mentem!