ugye hogy tudod. felesleges túlkombinálni, csak a semmiről beszélgetni. 6 e -ként csere, ha nem tetszik valami vele akkor a következő cserénél más gyártó termékét próbáld ki. van kb 10 gyártó, azt 10 szezonon keresztül tudod váltogatni, ha eszi vagy elcsúszna a kuplung vagy nehezebb a váltás akkor 6e múlva váltasz. nincs egyforma kopott motor váltó és a pilóták is más beállítottságúak. ki így ki úgy vált. kinek az számít mi van a motorban kinek az ára számít -motul vs mannol- ki gyorsan vált ki........ https://www.sportmotor.hu/vide...
a váltókar beállítása és zsirzása elég fontos dolog, nekem a lánc feszessége is befolyásolta hogy mikor volt gond a váltással, ha jól volt beállítva nem volt gond ha meglazult akkor volt hogy lukat találtam a fokozatok között.
Sziasztok Márkatársak!
Hurton György vagyok Pécsről,és köszöntelek Benneteket! Egy pár hete boldog tulajdonosa lettem az alábbi zöld szépségnek.,,akivel" már túl vagyok az első pár száz ismerkedő km-en.Olajcsere(Motul 5100 10w-40)légszűröcsere,fékfolyadékcsere megvolt.Jelenleg 24500km van a gépben,szépen indul,stabil az alapjárat.szépen forog a moci lyuk nélkül. 5liter körül fogyaszt.Kérdésem.hogy kell-e karbiszinkron vagy így jó ahogy van a gép? Még egy néha előforduló jelenség.hogy váltásnál 3-4 és 5-6 között néha a két gang közé sikerül váltani tehát meg kell ismételni a váltást és utána minden ok a gangot megtartja és amúgy a váltás könnyű és finom,mi lehet a bibi ha van? Köszönöm előre is válaszotokat.
Azt hiszem nekem ennyi volt a szezon, de nagyon jó volt!!
A kérdésem az lenne, hogy kb. mennyinél kell komolyabb beavatkozást igénylő szervizeléseket megejteni, pl. szelephézag, injektor szinkron stb. (36.400 km van a motorban).
Köszi!
Nekem az lenne a kérdésem hogy Motul 5100 10w-50 vagy 10w-40 lenne jobb egy 2002.-636-ba,van-e egyáltalán jelentősége utcán ennek.
Utána nem volt probléma.Túl sokat kellet a karon fölfelé mozdítani.
Hurton György vagyok Pécsről,és köszöntelek Benneteket! Egy pár hete boldog tulajdonosa lettem az alábbi zöld szépségnek.,,akivel" már túl vagyok az első pár száz ismerkedő km-en.Olajcsere(Motul 5100 10w-40)légszűröcsere,fékfolyadékcsere megvolt.Jelenleg 24500km van a gépben,szépen indul,stabil az alapjárat.szépen forog a moci lyuk nélkül. 5liter körül fogyaszt.Kérdésem.hogy kell-e karbiszinkron vagy így jó ahogy van a gép? Még egy néha előforduló jelenség.hogy váltásnál 3-4 és 5-6 között néha a két gang közé sikerül váltani tehát meg kell ismételni a váltást és utána minden ok a gangot megtartja és amúgy a váltás könnyű és finom,mi lehet a bibi ha van? Köszönöm előre is válaszotokat.
Azt hiszem nekem ennyi volt a szezon, de nagyon jó volt!!
A kérdésem az lenne, hogy kb. mennyinél kell komolyabb beavatkozást igénylő szervizeléseket megejteni, pl. szelephézag, injektor szinkron stb. (36.400 km van a motorban).
Köszi!
Van polcon 12e ➕ posta
Másnapra nálad van
De nekem a beszerzést és a beszerelést a márkaszerviz végezte.