Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vagy mindenki motorozik tán????
Mi van emberek ki halt a topic?
Esetleg ha valakit érdekel: 16 fokozatban állítható 2003-2004 évj. keveset használt ÉLETET MENT!!! Fix 70000ft Csak egyben eladó! Érd.:06204189450
Sziasztok. Uj vagyok a kawasakik teren. Kis segitsegre lenne szuksegem. 1999es zx6r hidegen nem indul, illetve csak nagyon nehezen. Van valami tanacsotok? Elore is koszi! :)
Helló lenne eladó zx6r gyári dobom meg gyári leömlőm.03-04 évjarathoz.
Van eladó Akrapovic leömlőm 636 2003-2004-hez, és GP stílusú (rövid, vékony) handmade kipufogó végem. Összekötő cső nincs meg.
Eladó zx6r alkatrészek 99-évj.
Főtengely
váltó
hátsólámpa
vez.tengely
légszűrőház
blokkház

Ára egyben 30e
http://www.manualedereparatie....

kattintás a start download feletti kis aláhúzott download feliratra. 1 perc és le töltődik.
Digital Fuel Injection System
Idle Speed 1 300 ±50 r/min (rpm)
Throttle Assy:
Type Oval type
Bore 38 mm (1.5 in.)
Throttle Body Vacuum 27.3 ±1.0 kPa (205 ±10 mmHg)
Bypass Screws – – –
ECU (Electronic Control Unit):
Make Denso
Type Digital memory type, with built in IC igniter, sealed with resin
Fuel Pressure (High Pressure Line):
Right after Ignition Switch ON,
with fuel pump running for 3
seconds with engine idling
294 kPa (3.0 kgf/cm², 43 psi) with fuel pump running
280 kPa (2.9 kgf/cm², 41 psi) with fuel pump stopped
Fuel Pump:
Type In-tank pump (in fuel tank), or Wesco pump (friction pump)
Discharge 67 mL (2.27 US oz) or more for 3 seconds
Primary Fuel Injectors:
Type INP-288
Nozzle Type Fine atomizing type with 8 holes
Resistance About 11.7 ∼ 12.3 Ω at 20°C (68°F)
Secondary Fuel Injectors:
Nozzle Type Multihole type with 8 holes
Resistance About 10.5 Ω at 20°C (68°F)
Main Throttle Sensor: Non-adjustable and non-removable
Input Voltage DC 4.75 ∼ 5.25 V between BL and BR/BK leads
Output Voltage DC 1.04 ±0.015 V between Y/W and BR/BK leads (at idle
throttle opening)
Resistance 4 ∼ 6 kΩ
Inlet Air Pressure Sensor/Atmospheric
Pressure Sensor:
Input Voltage DC 4.75 ∼ 5.25 V between BL and BR/BK leads
Output Voltage DC 3.80 ∼ 4.20 V at standard atmospheric pressure (see
this text for details)
Inlet Air Temperature Sensor:
Resistance 1.6 ∼ 3.7 kΩ at 20°C (68°F)
0.24 ∼ 0.43 kΩ at 80°C (176°F)
Output Voltage at ECU About 2.25 ∼ 2.50 V at 20°C (68°F)
Water Temperature Sensor:
Resistance see Electrical System chapter
Output Voltage at ECU About 3 ∼ 6 V at 20°C (68°F)
Speed Sensor:
Input Voltage at Sensor About DC 9 ∼ 11 V at Ignition Switch ON
Output Voltage at Sensor About DC 0.05 ∼ 0.07 V at Ignition Switch ON and 0 km/h


Digitális Üzemanyag befecskendező rendszer
Alapjárati fordulatszám 1 300 ± 50 / perc (rpm)
Throttle Assy:
Írja Ovális típus
Bore 38 mm (1,5 in.)
Fojtószelepház Vákuum 27,3 ± 1,0 kPa (205 ± 10 Hgmm)
Bypass csavarok - - -
ECU (Electronic Control Unit):
Győződjön Denso
Írja Digital memória típusa, beépített IC gyújtó, lezárt gyanta
Üzemanyag nyomás (nagynyomású vezeték):
Rögtön azután, gyújtáskapcsolót,
üzemanyag szivattyú működik 3
másodperc motor alapjárati
294 kPa (3,0 kp / cm, 43 psi) üzemanyag szivattyú működik
280 kPa (2,9 kp / cm, 41 psi) üzemanyag szivattyú leállt
Üzemanyagpumpa:
Típus A-tank szivattyúval (a tüzelőanyag-tartály), vagy Wesco szivattyú (súrlódás szivattyú)
Mentesítés 67 ml (2,27 US oz) vagy több 3 másodpercig
Elsődleges üzemanyag-befecskendezők:
Írja np-288
Fúvóka típusa Finom permetező típusú, 8 lyuk
Ellenállás körülbelül 11,7 ~ 12,3 Ω 20 ° C (68 ° F)
Másodlagos üzemanyag-befecskendezők:
Fúvóka típusa Multi Hole típusú, 8 lyuk
Ellenállás körülbelül 10,5 Ω 20 ° C (68 ° F)
Fő fojtószelep érzékelő: nem állítható, de nem eltávolítható
Bemeneti feszültség DC 4,75 ~ 5,25 V közötti BL és BR / BK vezet
Kimeneti feszültség DC 1,04 ± 0,015 V között Y / W és BR / BK vezet (alapjáraton
gázállást)
Ellenállás 4 ~ 6 kOhm
Bemenő levegő nyomás érzékelő / Atmospheric
Nyomásérzékelő:
Bemeneti feszültség DC 4,75 ~ 5,25 V közötti BL és BR / BK vezet
Kimeneti feszültség DC 3,80 ~ 4,20 V normál légköri nyomás (lásd
A szövegben a részletekért)
Belépő levegő hőmérséklet-érzékelő:
Ellenállás 1.6 ~ 3.7 kOhm 20 ° C (68 ° F)
0,24 ~ 0,43 kOhm 80 ° C (176 ° F)
Kimeneti feszültség ECU Mintegy 2,25 ~ 2,50 V 20 ° C (68 ° F)
Víz hőmérséklet-érzékelő:
Ellenállás lásd elektromos rendszer fejezetet
Kimeneti feszültség ECU Körülbelül 3 ~ 6 V 20 ° C (68 ° F)
Sebességmérő:
Bemeneti feszültség érzékelő A DC 9 ~ 11 V gyújtáskapcsolót
Kimenő feszültség érzékelő A DC 0,05 ~ 0,07 V gyújtáskapcsolót és 0 km / h
ezt találtam neked:
Fuel Pressure (High Pressure Line):
Right after Ignition Switch ON,
with fuel pump running for 3
seconds with engine idling
294 kPa (3.0 kgf/cm², 43 psi) with fuel pump running
280 kPa (2.9 kgf/cm², 41 psi) with fuel pump stopped

Üzemanyag nyomás (nagynyomású vezeték):
Rögtön azután, gyújtáskapcsolót,
üzemanyag szivattyú működik 3
másodperc motor alapjárati
294 kPa (3,0 kp / cm, 43 psi) üzemanyag szivattyú működik
280 kPa (2,9 kp / cm, 41 psi) üzemanyag szivattyú leáll
Sziasztok
Építés alatt van egy 2008-as Zx6r motoros gokart. Kérdésem a következő lenne, mivel gokart tankot kell alkalmaznom, nem tudom a gyári ac-t használni. Hány bar-os ill szállító mennyiségű külső ac-ra lenne szükségem. Előre köszönöm a segítséget!
Meg venni...

Már írni sem tudok ezen a geci telefonon
Hali
Sikerült még benni a bringát??

Amúgy tényleg semmi gáz nincs a géppel.
Én már csak tudom,mert egy blokk meghalt alattam és az új is már 1x HF-s lett de még megy mint a veszedelem .
Jó választás tuti kis gép én nem igazán tudnák rá rosszat mondani
Hello.Ma megyek megnézni egy 2004es zx6r-t szeretném megkérdezni hogy mire figyeljek oda mit nézzek meg alaposan mik szoktak hibák lenni?Köszönöm.
elkelt vagy még eladó?
nos akkor mikor mehetek érte? holnap du.
Köszönöm a választ, nálam fogta egy chrome kiegészítő... Elnézést a morgolódásért... :)
Nem nagyon jön be az uj profil.
Köszi!
Megvan még,de nem postázom
Az összes komment át lett migrálva. Az egyes fotókhoz tartozó kommentek nem jelennek meg az album alatt egyelőre, csak a konkrét képnél.
melyik album?
Elvesztek az albumaimból a kommentek. Szóval nem. Informatikus révén, ezt egy banális hibának gondolom és nem értem, hogy miért maradt le migráláskor ezen szekció... Egyébként szép az új frontend.
Szia!
Rengeteg mindent jelenthet, akár azt is, hogy egy egér megrágott egy vezetéket... Ki tudja, milyen körülmények között volt tartva...
Ha jól tudom 2007-től megkönnyítették az FI jelzés kiolvasást azzal, hogy a mode gombot 2 másodpercig lenyomva kiír egy számkódot ami alapján a manualban tájékozódhatsz a problémáról.
Pl: [34] - Exhaust butterfly valve actuator sensor malfunction, wiring open or short