Érdekel a dolog. A "gond" csak annyi, hogy már a nyáron megvettem a jövő évi olajat is ( Motul 300V ). Na mindegy, kipróbálom milyen lesz, aztán ha az sem válik be akkor megy bele amit ajánlottál.
ne nyúlj hozzá.nekem uj korától 6-7dl fogyott 1000 km-en,mondjuk én rendeltetésszerűen használtam 50000-nél még semmilyen probléma nem mutatkozott és a padon is a gyári értéket adta le..használd..de szerintem motult kawába...ne!nem szeretném rettentően reklámozni,de Liqui-Moly...ez forrt ki nekem 7 év kawázás alatt.nem fogy, a kuplung a váltó hibátlan és az Antihopkins is faszán működik vele.ezt sem a castrolról,sem a motulról,sem másról nem mondhatom el.Fuchssal nem volt igazán gondom ,de az összes váltószétesésemnél..ami nem kevésszer volt,mindíg Fuchs volt benne.ezek a tapasztalataim.Ha kell Liqui moly sikits,sikitsatok.Kaszás:a tiéd már az éterben van,meg az irídilyjlyumjaid is
Estét Urak!
Kérdés: '04 636-osom van, az utóbbi pár ezer kilométeren az az észrevételem, hogy fogy az olaj a blokkból, kb. 1,5 dl/ 1000km. Teljesítménymérésnél is jól láthatóan füstölt magas fordulaton. A motorban 42000 km van, újan vettem, kizárólag túrázom nem vele + néha azért elgurul a gyógyszer, de pályán egy métert nem ment. Minden szerviz be lett tartva, 30000km- ig Fuchs olajat használtam, nyáron Motul 5100 10W40 került bele de ezt rendszeresen öntögetnem kellett utána. Az olaj nem belevaló, vagy szelepszár szimering csere? Több videón is látom ezt a modellt füstölni. Másnak esetleg ilyen tapasztalat?
Másik dolog: A kormánynyak felől közbe tompa kopogó hangot lehet hallani, de nem tudtam 100%-ig lefülelni, hogy mi lehet viszont kurvára b@sz miatta az ideg. Csapágyas vagy csak utána kellene állítani? Vagy mi lehet?
Hát, 5000-ért igen olcsó lenne, annyiért sehol sem kapok.. Meghosszabbították az aukciót. Viszont ha nem jó a Kawához, akkor buktam. Méghozzá 10-es rúddal árulják.
Én is eladtam a szétszedhetősemet. Most egy egydarab acélcsőből hajlogatott porfestett van ami elég stabil, de már nem látom a hirdetőt itt az aprók között.
Szia!
Küldök egy képet, szóval ilyen a központi emelő.. én se értem, hogy mit kell kiszedni a rúdhoz. Mindenesetre a vaterán még mindig 5ezerért van rúddal együtt így egyben a kettőt megoldanám, boltban a kompletten több mint 30ezer lenne. Pénzem meg sajnos nem sok van most erre, meg ezt a zöldet már letelefonáltam anno és még vennem kellene hozzá egy L alakú konzolt is, mert az egyik oldalról le van törve az emelőszem. Amire te gondolsz, azt enduroknál használják nagyrészt azt hiszem.
Én átvenném ha jó áron adod (motul 300V) persze ha 10W-40.
Én a Repspl-al szopok de rendesen. !-et és a 6-ot kidobálja 10e felett.