Végre itten Strici kéne egy fasza hátsó lámpa fehér kristályburás . mondjuk ez erről mi a véleményed ?1628655016 vagy ha találó faszábbat akkor azt is meglesem ám .
Ja még el nem felejtem ha megkérlek akkor csinálsz nekem olyan videót ahol napsütésben látszik a lámpa,helyzetjelző, index + féklámpa és egy kicsit el is távolodsz a lámpától köszi .
a kis idomodat odébbpöcköltem de nem tört el tudomásom szerint kb a legvégén is ott volt az uszoda előtt...
én ma uj techikát vetettem be...egyrészt lassulási versenyt rendeztem,merthogy fejben holnapra rendezkedtem be,de mivel kiderült ez a már már magyar szokásnak nevezhető szopatás ezért tegnap este ismét házipálinkáztam.tudtam, hogy a Macskám ma menni fog ,de azt nem hogy én is.délben megtudtam.szerintem életemben nem voltam annyit a pályán kívül összesen mint ma.és rájöttem egy fantasztikus dologra:Ha a Hungaroringnek nincs liszensze gyorsasági motorversenyzésre,akkor akár átalakítás és festegetés nélkül is rendezhetnek rajta cross motor versenyt,ha csuszikacsík hanemcsuszik bazmeg.történt ugyanis hogy meglestem az aszfaltozott bukóteret a sikánnál .....is..ami nem is lett volna baj,de ugy döntöttem gyorsan visszaállok a pályára és hátulról támadtam meg a rázókövet.Nem kellett volna.olyat repültem kb 50-nel mint kölökkoromban a kempingcangával a parkbejárati ugratón.csak mondjuk az direkt volt.ha nincs 20-25 centi magas akkor nem ér a nevem.hát ezen átküttem blekit mint papbá miseborért a ministránscsemetét a sekrestyébe.különösebb mesélnivalóm nincs,de azért megragadnám az alkalmat hogy elküldjem a jó édes gecivel televert ennek okán szájbabaszott pálott leheletű tetves zsidrákcigányfasszopó mocskostetűláda kurvaanyjába azt aki(k) miatt törölve lett a bajnoki 7vége.nnna
Na ez a mai pályanap pont olyan volt mint az év. Szar. Tegnap kicsit berágtam amiatt, hogy az utolsó pillanatban mondták le a versenyeket és mindenféle hülye ötletem támadt de aztán reggelre lenyugodtam és úgy voltam vele, hogy ma motorozom egy jót. Az időjárás amúgy tökéletes volt kivétel az elég nagy szél.
A hátsó gumim nem éppen erre az időjárásra volt tervezve mert 7813-as de hús még volt rajta bőven és mivel ezt a napot szántam az idei utolsónak úgy voltam vele, hogy ha széttépem hát széttépem. Szépen leparkoltam Predi baba mellé, megvártam a Janiékat guminyomás belőve stb. (Bali faszán megsértődött mert nem őt választottam ) Tacsi is előkerült végre bár kissé hurutosan harákolt bár nem annyira mint később a motorja.
Első menet: 1-es kanyarban rögtön nyomtam egy slide-ot ami nem nyugtatott meg különösebben. Mindegy az első menetet amúgy is csak bemelegítésnek szántam hát mentem 5-6 kört. 2 pályaelhagyás azért összejött. Sajnos a motor első futóműve hidegen elég szar. Egyszerűen nem ül össze a kanyarbemenetnél és nem lehet vele jól kanyarodni. 3-4 kör kell neki amíg jó lesz. Volt egy figura valami roncs, meghatározhatatlan yamahával de talán R6-os volt R1-es idomokkal ami olyan szinten füstölt, hogy konkrétan megijedtem tőle amikor kigyorsított előttem a -3-ból mert azt hittem akkor robbant fel a motorja. De rá 3 körre amikor újfent megelőztem kiderült, hogy ez ilyen. 2:40-es köröket ment és nem értettük mi a fekélyes k...a anyját keres a 05 alatti csoportban. Ja a köridőmérőm nem mért.
Tacsi előkerült, hogy 1 kört tudott menni a motorral mert az elkezdett ledadogni meg minden baja van. Én mondtam neki, hogy szerintem csak valami szmötyit bekapott a motor és húzza neki majd kitisztul.
2-i menet: Szokásomhoz híven kihagytam. Dávid Predit videózta. Jani a Hajni 6kilósával ment és 03 körül karcolt.
3-ik menet: Na ez lehetett volna az 1-el kezdődő köridőt meghozó menet. Kimentem és egyből bátrabbnak éreztem magam. Lenyomtam egy K5 1000-et majd jött volna a kör. De az uszodában utolértem egy R1-est aki pont azzal a tempóval ment ami mellé már nem mertem bemenni. A gyors balosban úgy belassult, hogy megpróbáltam bemenni mellé de aztán visszakoztam. Ettől persze a jobbosra már nem tudtam rendesen ráfordulni így a lejtő végén sem tudtam kifékezni. Végül is a célegyenesben előztem meg. 2:02,1. Na még egy kör. Itt a 8-as kanyarban értem utol egy 6-os csoportot. Ekkor az az ötletem támadt, hogy kimegyek a boxutcába és kivárom a légüres teret. Így is tettem. Visszamegyek előttem mögöttem senki. A gyors balosban valami gyanús lett mert csapott egyet a kormány. Jobbos meg van gyorsítok ki dobom a 4-et majd jött életem legnagyobb kormánycsapkodása. Én estem már párat a Hungaroringen de eddig még egyszer sem ijedtem meg. Hát most rájöttem, hogy azért mert nem volt rá időm. Most volt. Legalább 100m mentem úgy, hogy ütközésig csapkodott a kormány és a motor eleje pattogott. Utas voltam nem több. Valami kis hang cincogott a fejemben, hogy "Csak kapaszkodj bazmeg még van hely és középen vagy!". Szörnyű volt. Ha tudtam volna biztos becsinálok. Na a motor lecsillapodik. Elfordulok a -3 ban, lenézek hát a kormánygátló fent figyel a műszerfalon. A középső csavar ami a vázhoz fogja kitekeredett.
Asszem nem kell mondanom, hogy nem mentem még egy kört. Kint a boxban nem találtam senkinél lyukas imbuszkulcsot így kénytelen voltam elfogadni Bali105 ajánlatát ami egy másik csavar volt. Innen is köszönöm neki.
4-ik menet: Kisebb felszórás a -3ban. Prediék akartak nyomni egy kis háziversenyt végül is nem tudom mi lett belőle. Mentem mögöttük két kört amíg bemelegítettek és végem is lett. 2 pályaelhagyás+bénázás. 2:01.8.
A Mansellben valami lábon ütött. Mivel nem láttam semmit úgy gondoltam a motorról esett le és kissé aggódva fordultam el az uszodában de mivel nem történt semmi így el is feledkeztem róla. Annyira, hogy csak otthon vettem észre, hogy a jobb oldali kis idomot hagytam el.
Tacsi motorja végül is kiköpte a szmötyit és rendbe jött.
Nagy hirtelen ennyi. Béna voltam és a szerencse sem állt a pártomra. A gumit széttéptem a jobb oldalon. Csúszott is egy kicsit de az nem befolyásolt semmit.
Nem tudom mi lesz. Lehet ez volt az uccsú idén. Még kigondolom.
erre szokták mondani hogy kibicnek semmi sem drága.eddig asszem 3x irtál ide..mind3 szor fikáztál valakit..nem lehet hogy nálad van a baj?mondjuk a toronyban?
Csak azért akarok használtat mert nemnagyon akarok rákölteni már mert valószinüleg elviszik csak azt szeretném ha ugy vinnék el hogy még ne keljen semmit cserélgetni rajta
kispara bocs,hogy most válaszolok
Semmi extra nem volt a motorral úgy járt mint a svájci óra. Ledadogni csak tiltáskor dadogott nálam amúgy sosem akár milyen lassan mentem és akár milyen meleg is volt.
Sztem az alapjáratoddal van valami ha kicsit tekernél feljebb rajta lehet meg szűnne nem .
Az meg gáz sztem ,hogy egy "profi" szerelő ne tudja hogy ilyenkor mi a baja a motornak.
LED Tail Light for Kawasaki ZX 6R 6RR Z1000 Z750S 03-04