Ezek szerint csak kell vennem egy másik motort is mert nem iktatódik ki, ha nem akarok hibakódot!
Ha jutsz valamire az elektronika átverésével, akkor szólj :), vevő lennék én is rá,
esetleg én is ismerek elektromos szakit, csak mondj valamit mit továbbítsak neki :) Pl.. Miket kössön sorbapárhuzamossan, mekkora ellenállásokat meg mekkora bizgentyűt
Nekem akra dobom van és ahhoz adtak ilyet. Itt egy videó arról, hogy milyen is ez. http://youtu.be/xulPxO--bQ4
De ha nincs akkor nem gáz csak hibát jelez az elektronika. Én már dolgozok egy elektronika átbaszo kapcsoláson csak időhiány miatt szünetel a projekt. Majd télen visszatérek rá
Egy Yoshimura RS5 Carbon dob lesz, de kéz alól veszem USA-ból így sanszos hogy nem lesz hozzá olyan lemezke..
Bevallom nem is nagyon értem hogy hová kellene tenni, pedig láttam már az ülés alatti szelepet, sőőt szét is kaptam, mert belül pár fogaskerék letörött benne...
:S az lehet nem értek sajna hozzá :) Nem jártál az m3 ba véletlenül? bontják e már a mocimat nem merem :D csabát felhivni :D (nem tudom megjott e a vezérmu lánc cseréhez a cuccok)
1 79km/h, 2 112km/h, 3 134km/h, 4 159km/h, 5 182km/h 6 201km/
12750 fordulaton ennyi a különböző fokokba a vége.
Azért néztem meg mert a 245 nem volt szerintem se reális, olyan volt autopályán a moci mintha álnék... Mégse tévedtem Ok relativ a kalkulátor meg az is hogy gyárilag az óra egyenesen arányosan csal +ba sebesség fügvényébe .
Az exup motorra kell rakni egy kis darab lemezt/bármit, hogy a motor a két végállásba el tudjon fordulni és akkor nem jelez hibát. Egyébként ha új dobot veszel normális gyártótól akkor lennie kell a csomagban ilyen kis lemezkének meg szerelési útmutatónak. Elvileg.
Pár hete cseréltem az FZ6-ot, 2005ös 636-osra.. Szóval belépő volnék a klubba :)
Úgy néz ki jön amcsiból a kupofogóm is és ugye akkor kiiktatódik az exup szelep?! Ahogy néztem a fogaskerék el is van kopva... akkor azt ne cseréljem már az ülés alatti motorban igaz?
Mi teendő van még hogy az elektronika se jelezzen vissza hibát?
Valaki tud tanácsot adni?
Ezek szerint csak kell vennem egy másik motort is mert nem iktatódik ki, ha nem akarok hibakódot!
Ha jutsz valamire az elektronika átverésével, akkor szólj :), vevő lennék én is rá,
esetleg én is ismerek elektromos szakit, csak mondj valamit mit továbbítsak neki :) Pl.. Miket kössön sorbapárhuzamossan, mekkora ellenállásokat meg mekkora bizgentyűt
http://youtu.be/xulPxO--bQ4
De ha nincs akkor nem gáz csak hibát jelez az elektronika. Én már dolgozok egy elektronika átbaszo kapcsoláson csak időhiány miatt szünetel a projekt. Majd télen visszatérek rá
Bevallom nem is nagyon értem hogy hová kellene tenni, pedig láttam már az ülés alatti szelepet, sőőt szét is kaptam, mert belül pár fogaskerék letörött benne...
1 79km/h, 2 112km/h, 3 134km/h, 4 159km/h, 5 182km/h 6 201km/
12750 fordulaton ennyi a különböző fokokba a vége.
Azért néztem meg mert a 245 nem volt szerintem se reális, olyan volt autopályán a moci mintha álnék... Mégse tévedtem Ok relativ a kalkulátor meg az is hogy gyárilag az óra egyenesen arányosan csal +ba sebesség fügvényébe .
Pár hete cseréltem az FZ6-ot, 2005ös 636-osra.. Szóval belépő volnék a klubba :)
Úgy néz ki jön amcsiból a kupofogóm is és ugye akkor kiiktatódik az exup szelep?! Ahogy néztem a fogaskerék el is van kopva... akkor azt ne cseréljem már az ülés alatti motorban igaz?
Mi teendő van még hogy az elektronika se jelezzen vissza hibát?
Valaki tud tanácsot adni?
Köszi!
George