Na akkor a ami pályanapról egy kétsoros.
M3-as kivezetőjének összes felüljáróján egy rendőrbácsi állt. Feltételeztem, hogy valami delegációt vártak ezért nem törődtem velük. A Shell kút után üres volt az út úgy, hogy megkergettem kicsit a mocit. 6-ban pikk pakk elment a végsebességtiltásig (kb.12800) ott állt a mutató 2-3mp-et majd elszaladt a motor szabályzásig. Meglepődtem. Na szerencsésen kiértem, megtankoltam stb. Az volt a tervem, hogy kint felrakom az új lábtartómat de aztán elszaladt az idő és a nálam okosabbak lebeszéltek róla. Úgy, hogy a gyáriból kivettem a koptatócsavart és annyi. Mondjuk szerintem azok sem lettek volna veszélyben de mindegy.
Egy apró mellékzönge a ringen nem volt víz csak a legelső office-os mosdóban és az is csak meleg. Na mindegy.
Első menetben óvatos voltam. Ugye összes 600 feletti együtt ment szóval volt "pár" nálam gyorsabb ember is. A fő alkatrészei kurva jók. A fékje olyan, hogy az első menetben szabályszerűen megijedtem tőle. Jó 1-re is volt állítva de éppen csak hozzáértem és satu. Egy rendes féktávom nem volt. A váltó csodás, a csúszókuplung überjó. A blokk hááát... kurva erős de valami baszottul érződik rajta a környezetvédelmi tiltás. 1-es kanyarból kijőve ugye 2-es finoman húzom, 3-as nyélgáz de csak olyan 200-ig és szúrom a 4-et. Na itt 2X is lenéztem, hogy mi van nem vette be a negyediket? Mert annyira megindult hogy az beszarás. 4-ben jobban húz mint 3-ban. Másra nem tudok gondolni csak a tiltásra. A kormánygátló egy vicc. Éjszakai naptej=Amíg nem csapkod a kormány addig jó. De ha elkezd akkor csak a gázelvétel segít. Mondjuk csak a lejtős egyenesben produkálta magát. A másik problémám a gyári lábtartó. Jó helyen van meg minden csak annyira ragad bele a csizmám, hogy sokszor nem bírtam áthelyezni a lábam két kanyar között. Egyszerűen beleszorult a csizmám a rovátkákba. Dönteni nem igen tudtam ebben a menetben. Béna voltam, fostam, berozsdásodtam stb. mindenki válasza ki a neki tetszőt. De volt egy érdekes eset. Célrarába tempózok ahogy jövök ki intik a kék zászlót. Kicsit beljebb húzódok de csak két motorszélességnyit. Hallom, hogy valami durcás hangú motor jön be mellém. (Gyári dobbal mentem elég jól hallottam mindenkit). Én húztam neki ahogy bírtam. Ahogy leforog a negyedik kezd halkulni, 5-6 majd egy bő lére engedett féktáv után megérkezett mellém mr.S1000RR. Kevés volt na. Egyébként a vége felé nem váltotta el a 6-at mert nem éreztem szükségét.
Első menetben 2X4 kört mentem. 2:07.
Utána kajaszünet. Második menetben jóval elszántabb voltam. Kimentem rögtön lenyomtam pár embert és igyekeztem a cél végi féktávot jobban megvállalni. (Ja Bitter a kivezető körben a célrarában eldobta a vasat). Hamar újra kellett a 6-ik mert az 5-ös 100m dadogott. Egyébként az RC szerint ilyen 252 mentem. Éppen kezdtem belemelegedni, már leért a térdem, megtaláltam az íveket amikor piros zászló. Mint kiderült a Sárkány eldobta a BMW-t a cél végén. Úgy tudom nincs nagy kár. Ja az előző BMW-s nem ő volt. 3 S1000RR volt kint. A sok előzés miatt csak 2:11-et mentem. Visszaengedtek minket. Mentem egy jó kivezetőt, első mért kör cél vége jön ki a boxból a Greksa. Hagytam had menjen. Ugye valami 998-as Ducatija van. A Mansell kanyarig nem vert rám sokat így minden jól láttam. Sárga S1000RR-t előzné, beintik a kék zászlót. BMW-s satu fék megy az uszodában 2m-re a külső szélétől majd amikor a Greksa mellé ér (kívülről) felállítja a motort és neki megy. Hát nem estek el de nem is vették be a kanyart. Én mindezt premier plánban nézhettem végig. Nem volt vicces. Na még két kört mentem majd beadta a kulcsot a bal vállam. Annyira elfáradt, hogy bal kanyarokba bemenet nem bírtam tartani magam. Le is jöttem. 2:08. Az optimal lap lement 05-re. Utána Greksa ott körözött és kereste a sárga BMW-st. Állítólag aznap 2X is nekiment.
Dávid ment 58-at (Hajni 600-val 00-át), Jani 03. Utána a 600 alattiban felolajozták a Mansellt úgy, hogy nem is akartam felmenni. Aztán meggondoltam magam mondom van még kanyar amit gyakorolhatok, de amikor elkezdtem öltözni rájöttem, hogy olyan fáradt a bal vállam, hogy még az öltözés is a nehezemre esik szóval "feladtam".
Úgy hirtelen ennyi.
Tényleg!
A kábelkötegen, ahogy kijön előre a vázból, pont a jobb első index csatlakozója mellett van egy kétvezetékes csatlakozó, aminek a végébe van dugva egy dugó. Az mi? Tudja valaki?
M3-as kivezetőjének összes felüljáróján egy rendőrbácsi állt. Feltételeztem, hogy valami delegációt vártak ezért nem törődtem velük. A Shell kút után üres volt az út úgy, hogy megkergettem kicsit a mocit. 6-ban pikk pakk elment a végsebességtiltásig (kb.12800) ott állt a mutató 2-3mp-et majd elszaladt a motor szabályzásig. Meglepődtem. Na szerencsésen kiértem, megtankoltam stb. Az volt a tervem, hogy kint felrakom az új lábtartómat de aztán elszaladt az idő és a nálam okosabbak lebeszéltek róla. Úgy, hogy a gyáriból kivettem a koptatócsavart és annyi. Mondjuk szerintem azok sem lettek volna veszélyben de mindegy.
Egy apró mellékzönge a ringen nem volt víz csak a legelső office-os mosdóban és az is csak meleg. Na mindegy.
Első menetben óvatos voltam. Ugye összes 600 feletti együtt ment szóval volt "pár" nálam gyorsabb ember is. A fő alkatrészei kurva jók. A fékje olyan, hogy az első menetben szabályszerűen megijedtem tőle. Jó 1-re is volt állítva de éppen csak hozzáértem és satu. Egy rendes féktávom nem volt. A váltó csodás, a csúszókuplung überjó. A blokk hááát... kurva erős de valami baszottul érződik rajta a környezetvédelmi tiltás. 1-es kanyarból kijőve ugye 2-es finoman húzom, 3-as nyélgáz de csak olyan 200-ig és szúrom a 4-et. Na itt 2X is lenéztem, hogy mi van nem vette be a negyediket? Mert annyira megindult hogy az beszarás. 4-ben jobban húz mint 3-ban. Másra nem tudok gondolni csak a tiltásra. A kormánygátló egy vicc. Éjszakai naptej=Amíg nem csapkod a kormány addig jó. De ha elkezd akkor csak a gázelvétel segít. Mondjuk csak a lejtős egyenesben produkálta magát. A másik problémám a gyári lábtartó. Jó helyen van meg minden csak annyira ragad bele a csizmám, hogy sokszor nem bírtam áthelyezni a lábam két kanyar között. Egyszerűen beleszorult a csizmám a rovátkákba. Dönteni nem igen tudtam ebben a menetben. Béna voltam, fostam, berozsdásodtam stb. mindenki válasza ki a neki tetszőt. De volt egy érdekes eset. Célrarába tempózok ahogy jövök ki intik a kék zászlót. Kicsit beljebb húzódok de csak két motorszélességnyit. Hallom, hogy valami durcás hangú motor jön be mellém. (Gyári dobbal mentem elég jól hallottam mindenkit). Én húztam neki ahogy bírtam. Ahogy leforog a negyedik kezd halkulni, 5-6 majd egy bő lére engedett féktáv után megérkezett mellém mr.S1000RR. Kevés volt na. Egyébként a vége felé nem váltotta el a 6-at mert nem éreztem szükségét.
Első menetben 2X4 kört mentem. 2:07.
Utána kajaszünet. Második menetben jóval elszántabb voltam. Kimentem rögtön lenyomtam pár embert és igyekeztem a cél végi féktávot jobban megvállalni. (Ja Bitter a kivezető körben a célrarában eldobta a vasat). Hamar újra kellett a 6-ik mert az 5-ös 100m dadogott. Egyébként az RC szerint ilyen 252 mentem. Éppen kezdtem belemelegedni, már leért a térdem, megtaláltam az íveket amikor piros zászló. Mint kiderült a Sárkány eldobta a BMW-t a cél végén. Úgy tudom nincs nagy kár. Ja az előző BMW-s nem ő volt. 3 S1000RR volt kint. A sok előzés miatt csak 2:11-et mentem. Visszaengedtek minket. Mentem egy jó kivezetőt, első mért kör cél vége jön ki a boxból a Greksa. Hagytam had menjen. Ugye valami 998-as Ducatija van. A Mansell kanyarig nem vert rám sokat így minden jól láttam. Sárga S1000RR-t előzné, beintik a kék zászlót. BMW-s satu fék megy az uszodában 2m-re a külső szélétől majd amikor a Greksa mellé ér (kívülről) felállítja a motort és neki megy. Hát nem estek el de nem is vették be a kanyart. Én mindezt premier plánban nézhettem végig. Nem volt vicces. Na még két kört mentem majd beadta a kulcsot a bal vállam. Annyira elfáradt, hogy bal kanyarokba bemenet nem bírtam tartani magam. Le is jöttem. 2:08. Az optimal lap lement 05-re. Utána Greksa ott körözött és kereste a sárga BMW-st. Állítólag aznap 2X is nekiment.
Dávid ment 58-at (Hajni 600-val 00-át), Jani 03. Utána a 600 alattiban felolajozták a Mansellt úgy, hogy nem is akartam felmenni. Aztán meggondoltam magam mondom van még kanyar amit gyakorolhatok, de amikor elkezdtem öltözni rájöttem, hogy olyan fáradt a bal vállam, hogy még az öltözés is a nehezemre esik szóval "feladtam".
Úgy hirtelen ennyi.
A kábelkötegen, ahogy kijön előre a vázból, pont a jobb első index csatlakozója mellett van egy kétvezetékes csatlakozó, aminek a végébe van dugva egy dugó. Az mi? Tudja valaki?
meg akkor is ha a hatomon fejezem be!
imadok motorolni
Mikor mi?
cunci
mikor sorozunk hat?
nem kellene nekem ilyen folisleges suly... a gyarit sem gyozom koptatni...
Magömlésben.
de nem szamit mert tudom...GYORSABB VAGYOK!
Namilyen?