Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

x3----az má kocsmai bunyó.
Miva?
Me nem kell gpt.
nem is értem mit szeret a NŐ benned
meg csúnya..
ja mert béna vagy
az neked mé nem jo hogy rácsattintod a gyári csatira a g.P.T-T ÉS KÉSZ?
Hogyan lehet, hogy ilyent nem találok az ebay-en?

http://www.agomotors.hu/websho...
széjje unom magam itt melóba
tudom is
valaki szerezzen má nekem óccóé esőgumit
Lehet tudni hogy 2011ben mikor lesz az 1. kawasaki party?
Crazy neked tudni illene...
szereztem 1 elsőgumit.....

pirelli corsa 3..... oldalanként 5 cm majrécsík.... rajta az öntőminta és a szőr.....
reméle jóleszen.....
hatra meg marad a simabőrű
amikor már ugy hiszem ennél nagyobb ökkkkör nem tudsz lenni akkormindíg meglepsz
tudtam hogy nem mertek hozzámszólni......aki 1 forrasztópákával és 1 negyed renszamtábla kerettbőlcsinál 1 motorlámpát az félelmetes is......
ezzel a módszerrel mar vakolni is tudok
SZÉP! de ne merjé flexőni semmit ami kompatibilis lehet az enyémmel


vagy ha flexölöd max meghegeszten az enyémre.....
ma meghegesztettem az összes törött idomom
volt pár darab
az összes...
a faridomot 2db szabvány gyorskötözővel raktam fel
egészséggel
Na.
Ma én is kezet fogtam a szerzeménnyel.Mindíg azt mondtam nem kell 1000 amig a 600 tartogat meglepetéseket,most mégis ezt dobta a zenegeép,nem minha kimotoroztam volna a kisninja korlátait.Évekig fostam a 2004-05 ös Zx10 től,mert egyszer kétszer mentem vele de túl durvának nyersnek éreztem.Hát ez ma megváltozott..A legjelentősebb különbség a 636 hoz képest hogy nincs reakcióidő a gázadásnál.Ahogy tekered a potmétert ugy jön fel az eleje .Ultrabrutál.3.-ban 150-nél elfolyatva a gázt koppig azonnal elereszti az aszfaltot így hál'Istennek a kuplungot többé nem kell kínozzam.a 6 os 8000 től kezd el huzni a 10 es 3000 től.A fék szokásosan szar rajta rugdosom is le a gyárit és megy fel valamilyen radiális.Majd.Borzasztó gyönyörű hangja van a motorjának a karbon Two Brothersről nem is beszélek .Van rajta egy Toby kormánygátló,de szerintem azt leflexölöm a gecibe...-há nem bírok kanyarodni a legkitekertebb pozícióban sem.Vannak benne xenonok is ,de nekem az se fog kölleni szerintem,ugyanugy mint a zöld LSL bukógombák.Ami számomra fontosabb:a váltó olyan mint a 16 éves lány puncija---finom ,selymes lágy..és gecijól veszi a beakasztást.és hát legfőképp nem harangozik benne a lábam Ez a 3.ban gázrakeró nekem nagyon tetszik és az egész ugy ahogy van bejön..Semmi de semmi köze nincs a 600 hoz..így kb mindent ujra kel értelmezni.Féltem ettől a naptól mindig ,de azt hiszem ma újra szerelembe estem .
Tessék. Az ülés helye meg a hátsó lámpa van kivágva. A hiányzó részek nincsenek meg.
Na ma megjárattam a mocit. Igazándiból semmi extra. Érzetre mint ha vettem volna egy zsír új 04'-est. Belenyomtam 110km-t. Megy ahogy kell de nem estem hanyatt tőle. A kormánygátló nem sokat ér, ha teljesen elzárom akkor is jó lenne városba. Futóműve kemény, üléspozíció pont jó, a hátsó fék pedálja nagyon lent van. Az első fék félujjas. A hűtője pálya érett mert végig 60-65 fok között volt a moci. Persze hideg volt de akkor is. Azért nyugodtabb motornak tűnik mint a 04. Negyedik végén sem éreztem, hogy olyan nagyon csapkodni akarna pedig a 117-es nem mindenhol billiárd asztal simaságú és azért elkönnyült rendesen az eleje. Szerintem fasza lesz. Most jön egy olajcsere aztán a többi.
Valakinek 05-06 636-ra Esjot 46 fogas lánckerék? Zsír új, öté odaadom!
Ha csak ennyi kell hozzá...
8 nap mulva itt a 2 kulcsod,,de ha rajtam marad,megbaszlak
Kapcsold fel, baszod! Ne szarozzá, itt minden vizes!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors... plusz 34$ a szállítási költség hozzánk! cakkom pakk 12500ft