Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én se használom a hátsóféket!
Ilyen nincs. Zászlókat tanuld meg. Az a baj, hog ilyen hülye faramuci módon voltak feltéve a kérdések. Komolyan nem emlékszem rájuk csak így nagy vonalakban.
Namivamiva?
lépjé ki mer még azt hisszük asszony beszél hülyeséget.
Há persze!
És még?

Ilyenektől félek, hogy: mi a verseny végeredménye, ha a versenytáv 1/3-ánál le kell állítani a futamot.
Meg hogyan számoljuk ki a maradék körszámot, ha faszom tudja okokból megszákítják a versenyt.
igaz is...el voltam már foglalva a válaszadás gondolatával...ezzel az áttétellel a következő helyeken kell 2.-ben menni:sikán -3,majd-2
/persze szerintem/
Vazze 3-om különböző lap volt. Ilyenek, hogy a pályabíró betolhatja-e a motorodat?
Milyen kérdések voltak?
Franc se emlékszik. Ha én felkészülés nélkül megcsináltam egy hibával akkor neked is menni fog. Nem akartam elmenni vizsgázni csak hívtak a haverok. Valakinek kellett súgnia is.
Meginátbasztál te szemét!
Mik voltak a kérdések?
"Na a harmadik menetben elhatároztam, hogy 3-ban veszem az 1-es kanyart hátha úgy nyugisabb a féktáv."
-1+2 vel próbáld a +1-et 3-ban fordulni
Na. Akkor a mai napról. Szépen haladtam az M3-as kivezetőjéna mikor is az eszembe ötlött, hogy még egy rendeset nem gyorsítottam a mocival és talán nem a ringre kéne ezt hagyni. Na a lámpánál fasza üres volt a pálya. Szépen elindultam és 3-tól nyeleztem a gépet. Hát frankón beszartam rajta akkorát tolt. Na mondom ebből mi lesz a ringen?
Kiérkezve első kérdésem a Janihoz:"Svédnek meg van a PB? Nincs 03-at ment."2-ik kérdés:"Predi motorja bírja? Ja bírta majdnem egy körig." Szegény predátor kiment a boxból és a lejtős egyenesben haváriázott a blokk. 3 henger, megakadás stb.
Na ebédszünetben elmentünk vizsgázni. 15 kérdésből 10-et kellett eltalálni. 1 hibával megjátszottam. A csapatból mindenki vette ezt az akadályt elsőre.
Na akkor az első menet. Ugyebár 2 célom volt mára. 1.Talpon maradni. (A tavalyi évkezdés után ez marginális kérdés nálam ). 2. 2:10 alá menni. 08-nak örültem volna.
Na ahogy kirongyoltam a boxból egyből jól éreztem magam. Nem fostam meg semmi ilyesmi. Gumi hideg 2 kört szántam a bemelegítésre. A célegyenesben elengedtem mindenkit. Na aztán elkezdtem küldeni és egész jól tudtam kezelni a gépet. Valahogy még nyugodtabb is volt a célegyenesben mint tavaly. Persze gyakorlatilag mindenki gyorsabb volt nálam szóval a kék zászlót kaptam orrba szájba de nem zavart.
A moci annyira megy, hogy az valami hihetetlen. Lehet rövid lesz a -1,+2. Elég gyengén muzsikáltam egész nap de a 295 így is bevillant. A fék baszott kemény. Szóval első mért köröm 2:24. Aztán 18, 16, 12, 11,4 és itt meg is álltam. A cél végi féktávval komoly gondjaim voltak mert amikor beraktam a 2-est szó szerint ugrált a moci.
Na mindegy mentem 10 kört és egész jó állapotban voltam. 1 pályaelhagyásom volt a célrarában. Addig gépészkedtem a mocin, hogy a kanyarodásra már nem jutott időm.
Eléggé össze-vissza csináltam mindent. A gyors jobbosban megtaláltam a belső rázókövet, rángattam a gázt itt ott szóval még rázódtam. A dőlésszög sem volt az igazi.
A második menet kicsit jobb volt de köridőben ugyan ott voltam. 2:11,5.
Na a harmadik menetben elhatároztam, hogy 3-ban veszem az 1-es kanyart hátha úgy nyugisabb a féktáv. Ez be is jött. Kevesebben is voltunk már, meg sötétedett de végül is 2:10,3 lett a vége. Mondjuk itt már dög fáradt voltam talán 5 kört mentem. Kicsit javult a dőlésszög is.
A többiekről. Svéd PB-t futott. 3-at is. 2:02.61 a vége. Mondjuk a végén már a 600-ok között ment. Meg volt hülyülve. Jani is ment 02-őt. Asszem 00 ment de lehet csak 02-őt. Brunekker 2:10. Koca motort járatott és szétunta magát.
Esés szerencsére nem sok volt. Egy embert vitt el a mentő. Nagyjából ennyi.
na ez az...
áááááánemtudodtemiajómore
a zsákot libegteti a szél, nem izzadnak a réseid, nyugoccság van, meg 114Nm nyomaték kétezres fordulattól. Jóaz hiddel!
Én inkább használom. Nem is tudnám megállni, hogy csak motorfékkel meg első fékkel fékezzek.
Ki az a créjzí?
Nem lesz jobb.
Persze, hogy berohadt, soahsem használtam, te se tedd. Egy faszság az ott rajta.
Vészfékezéskor jó lehet, máskor nem.
öttel elébb írta kréjjzi, jó az ha nyomja a stabilitás miatt nem csak pályán.
Ne csopperoljál, az semmiresemnemjó.
Mororoljál, azazazazigazi!
Van, csak be van rohadva picit. Nem rég szétszedtem, hogy kicsit a fékdugót megmozgassam, de alig mozdult. Aztán a WD 40 megtette a kellő hatást, kíváncsi vagyok gyakorlatban mit mutat. Holnap délután kiderül. 8hónap és 6nap kihagyás után ismét motoron. Váááá.
mivanmivanmivan....?
Azt hagyjad abba de nagyon gyorsan.
Fékezéskor a motor hátulja nagyon jelentős mértékben tehermentesedik, és ezért megcsúszik a picsállylylylyla!