Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fuchs silkolene pro 4 + 10W-50 race
Segitsetek légyszives!Olajcsere elött állok és nemtudom hogy a MOTUL 5100 10w 40 vagy a MOTUL 7100 10w40 est tegyem a gépbe?Ki mit ajánl? KÖSZÖNÖM!
a 35 kw-os papír igen de hogy egy szál idom nem fog rajta megfelelően állni az is biztos, sőt a tank majd mutatja a változást. sajna sok van amit nem méretpontosra javítottak meg.
Nagy biznisz volt.
és most nem is indul a zx6r, tanácsot kért hogy vajon miért ? írogat nekem hogy mit hogy, tuti nem motorozott, csak üzletnek hozta a motort.
szerintem valahonnan külföldről hozta, az nem baj, de hogy sajna látszik a motoron hogy a váza vagy a teleszkópja nem áll a típusnak megfelelően. az eleje az ég felé meredezik. ott kell még dolgozni hogy jó legyen.
Köszönöm a hasznos tanácsokat! Lehet teszek egy próbát!
Édes faxom hogy lehet igy motort eladni? :D szépen belegurult valamibe a kolléga!
nem öntöm beléd a lelket, de: elmégy egy márka független szerelővel és átnézeted, teszel egy próbakört és mondasz ott helyben egy árat ha reális és tetszik akkor csak forgalomba kell helyezned.
így képről: első teleszkópszáraknak tárcsáknak tükrözni kell a 30 ekm-t, ha balra dőlt annak nyoma van, vagy azért van rajta dekni védő mert javított vagy azért mert vett egy újat és még egyszer nem akart így járni. így képről a fekete részei nincsenek kifakulva gyári csavarokat látok ahol kell, nincs levágva a sárvédő toldat ami visszafogott tulajdonosra utalhat, gyári dobnál azt nézd meg hogy mennyire vannak a csavarok szerelési nyommal ellátva azaz a 30e -et gyári vagy nyitott dobbal futotta-e, szerelési nyomokat keress a motortartó csavarokon, érdemes felhajtani a tankot és leszerelni a két ram air takarót az alatt látszik a váznyak és környéke, szemre így jónak tűnik a tengelytáv. egy túrát megér egy lilafüredi pisztráng vacsorával.
http://www.kepesmotor.hu/kawas... pl ez hiába olcsó hiába 35kw ha az első teló közelebb van a hűtőhöz mint kéne, már a képről is látszik a rendellenesen áll, na ő pl rossz vétel. http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Huh srácok. Köszönöm az értékes infókat. Anno nagyon belenyúltam a 750 be, első szervizen dugó csere, mivel beleütött a szelep... Így nagyon eltűnt a bizalmam az idegen motorok iránt, főleg, hogy nincs semmi típusismeretem. Akkor elég volt a szopásból, nem akarok ismét felülni a szopórollerre. :)
Ti milyen olajat használtok?Én Motul 10w40 5100 ra gondoltam!
ahogy a kinti gazdája letette, de még így is egyben van. szép , már gyűjtői példány, ha nem vágysz az újabbra jó vétel lehet, ha megtartod és használod. viszont volt olyan tulaj akivel személyes beszéltem hogy már 4x látta a főtengelyt benne és 5 jére már nem akarta, városban vagy csak poroszkálni, a haverokkal csapatni a város körül no arra nem való.
Szia!Én voltam megnézni ezt a kawát kb két hete nagyon szép csili vili miegymás DE egy százast rákell költeni az fix igy kezdésként!Teleszkop szimering csere,gyertya,olaj,láncszett meg én szerintem a kuplungnak is volt egy kis hangja es bal oldalára egyszer borult szerintem stb plusz ugye forgalomba kell helyezni!Mindezek ellenére érdemes megnézni!;)
a váz tényleg reped ha leér a tanksapka vagy az első kerék beköszön a hűtőnek. magától nem lesz repedt. a 12-nek is van tömege, de ott inkább a 3-5ekm es hátsó gumi csere vagy a 8.0L alap nyitó fogyasztás ami költséges. az 1 és 2 széria között 140 akárhány pontban módosult a motor ami inkább érdekes mint csalódás. motorhiba tényleg van a régebbi modellnél, a rossz hír hogy a bontókból a blokkokat és a sérült járgányokat azonnal felvásárolják az építők -rali , drift- így ha kell egy csere blokk arra elég sokat kell várni, és külföldön is ez a helyzet, tehát érdemesebb egy leinformált motort venni mint egy jónak tűnő ákciós vételt.
Köszönöm mindenkinek a hasznos hozzászólásokat. Jelenleg épp vacilálok, hogy 12-es vagy gsx-r 1000 k2. Mivel gsxr- 750 k1 volt a kezdő motorom, hiányzik az az erő amit az tudott és a vfr sajnos nem hozza azt a szintet. A tömegéről ne is beszéljünk... Árban max 1 milliót gondoltam rá. Jelenleg ezzel szemezgetek, tud róla valaki valamit? https://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_zx-12r_ninja-11286254 nem tudom mennyire reális egy 17 éves motornál a 30.000 km, de tudom nem kilométert hanem állapotot veszünk. Mivel ez egy első szériás, keressek esetleg egy 2004-5 öst hátha felbukkan a hahu-n? Olvastam a fórumon hsz-eket, hogy nem megfelelő viszkozitású olajjal hajlamos a blokk széthullni? Illetve nagyon könnyen reped a váz. Ez mennyire reális?
Köszi, azt mondták ismerősök, hogy nem épp a megkímélt kategória :)
Sziasztok.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.

https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039
nem honda, erre készülj fel!..

a vfr kismotor ehhez képest!
Hali
Nekem is volt 12 esem nekem két apró negatívum volt a tipussal kapcsolatban ( szelepfedél tömítés elöl bal oldalt kicsit mindíg könnyezett, akumlátor fedélt rögzítő csavarok elhagyása) de ezekre nem igazán gondolok csak arra amilyen élményt nyújtott a motor. A motor 5 éven keresztül volt meg. (2003as kiadás)
Ha teheted inkább 2002-es évjárattól vegyél.A második szériát 140 ponton módosították az elsőhöz képest. Típushibáról nem tudok,egy dolgot tudok csak megemlíteni, hogy nagyon híres a hidegindítása. Az enyém télen 6-7 hónapig áll és az első pöccre indul.Ha a kinézett motor csak többszöri köszörülésre indul, akkor szerintem ott már valami gebasz van. Egyébként nagyon örülök hogy egyre többen akartok ilyen mocit.Ha sikerül venned egyet első indulásnál csak óvatosan a gázzal,mert nagyon könnyen elcsavarja a hátulját mivel nincs kipörgésgátló.Sok szerencsét a vásárláshoz.
amit debrecenben hirdetnek matt feketét meg ne vedd !
Sziasztok!
Vfr 800 FI után egy 2000-es évjáratú 12-es el szemezgetek. Tudnátok infót adni, hogy melyik évjáratot részesítsem előnyben, milyen hibákra lehet számítani a (nem megfelelő olaj használata esetén csapágyas lehet a motoron) kívül. A VFR elég megbízható volt, hasonlókkal számoljak ezzel is? Tudom állapotot veszünk nem kilométert, de azért néhány jótanácsot szívesen fogadnék. Előre is köszi!
Üdv! Nálam 3 éve és 35e km ota van,de semmi problem vele,első gen. Busárol ültem át,annál minden téren jobb jobb /utasnak nem/Az áruk még elérhető,szerintem csak 2 hiperbike jobb nála a K8-as Busa meg a 2010 utáni zzr 1400 de azok sajna 2 millátol indulnak.Egyedül az első fék gyengécske ,de más minden kiválo.
Marha egyszerű a válasz, ha egyszer kipróbálod, akkor azt már el nem engeded . Egyébként szerintem két dolog miatt van ez, az egyik az , hogy marha kevés van belőle, a másik meg, hogy akinek a tulajdonában van az egy kicsit jobban elvan eresztve anyagilag így nincs miért eladnia, ha meg más motorra vágyik akkor is megtartja. Én már négy éve nyúzom de csak gumit kellett rá vennem eddig.