A próbarendszám ha cégnéven van, csak a cég alkalmazottai vezethetik a járművet. Van valami próbarendszám, de nem a motoros rész nevén, hanem az egyik autósén, de ha az ő nevükön lenne, akkor se mehetnék vele jogilag. Nem értem miért nincs erre valami megoldás, hogy a kereskedőknek ne kelljen kivonni forgalomból a járművet.
Próbaút azért necces csak, mert kivonták ideiglenesen a forgalomból, ergó biztosítva sincs. Az udvarukon, meg előttük az utcában tuti nem gond, de pl az autópályán tuti nem tudjuk megnézni. Főleg ha rajzanak a rendőrök. Próba nélkül én se venném megy nyugodt szívvel.
Csak pár db volt belőle a garázsban Most már csak 1 van
Amennyiben a gyári fekete szalagokra gondolsz, akkor semmi gáz, mert nekem is ilyen van a motoron. De ha valami taknyolás, akkor inkább vizsgáld meg alaposabban. A tank felnyitásához le kell venni az ülést és a tankborítást. Akkor jobban látni fogod a dolgokat.
Hmm..engem a rezgésből adódó repedések, idom letörések zavarnak. Az akksi borításból simán el lehet hagyni csavarokat. A két oldali idomok melletti fekete színű takaró idom kis rögzítő füle is letörhet. Féket érdemes megnézni, mert nekem tavaly kellett egy felújítás. Elöregedtek a karmantyúk. Volt olyan példányom, amelyiknél a szelepfedél tömítésnél kis olajfilm jelent meg, de ezt is lehet orvosolni. Ha hirtelen megnőne a fogyasztás és tolná a fekete pamacsokat, akkor a tank alatti kis fekete vázához, köcsög :) hasonló szenzor lesz a ludas. Próbakörre csak elvinném, mert nem lenne jó, ha nagy tempónál félrehúzna vagy szitálna. Ahhoz szerintem ragaszkodj!
Kis borulás nem gond, már ha tényleg csak ennyi volt. Sajna ez benne van a pakliban. A mostani gépemen van kormánygátló, de volt olyan is amelyiken nem volt. El lehet vele közlekedni nélküle is, nem kell parázni. Fogyasztása nem vészes, simán lehet 6 literekkel mozogni vele. Olajból nem evett semmit sem. Gumi meg rajtad múlik, de ez tényleg csuklófüggő.
Én imádom a mai napig. Sok-sok csemegével lehet még vadabbá tenni. Érdemes
Szia. Köszi, én is erre jutottam. Az előéletéről viszont nem sokat sikerült megtudni, főleg hogy buktak-e vele nagyobbat. Egy kisebb eldőlés biztosan volt, ennek vannak nyomai, és a srác is említette. Az a gond, hogy mivel ki van vonva a forgalomból, sajnos normális próbaútra nincs lehetőség.
Elolvastam korábban az egész topikot, szóval az megvan hogy te nagy ismerője vagy a típusnak :) Miket érdemes megnézni alaposabban a bringán? Mik a kritikus vagy tipikus pontok? A befecskendező rendszer környékén láttam pl elég sok szigszalagozott vezetékköteget, emiatt kell aggódnom?
Szia! Én nem ismerem, de már egy jó ideje hirdetik. Képről igen szép darab. Km van benne , de ha rendesen gondozták akkor no problem. A világból ki lehet vele motorozni!
Sziasztok. Végre motorvásárlás előtt állok, voltam is megnézni egyet tegnap de próbáról még nem volt szó. Nagyon nem is lehet, mert ideiglenesen ki van vonva a gép, ezért kérdezem hogy ismeri-e közületek valaki? A Kawasaki Ivanicsnál (Székesfehérvár) levő kék 2005-ös ZX12R-ről van szó.
Tényleg van egy kütyü a zzr 1400 06-07 es szériához amitől olyan lesz mint a 2008 as?
Multkor volt egy eladó 07' -es állítólag töled vettek bele ilyet..
Ezt basszus el se hiszem! Én addig nem nyúlnék hozzá amíg nincs szakvélemény. Mert gondolom lesz még ennek folytatása. Nekem volt pár ZX12R-em, de egyik váza sem repedt el, és nem voltak ilyen gondjaim. Vázat sajna nem tudok, de külföldi oldalakon 100-150eFt-ért találtam.
Sziasztok! Sűrgősen keresnék 2000-es zx12-r-hez szelepfedél csavarokat! 3 db mindenképp kellene. Van esetleg valakinek elfekvőben? (rendelésre min.2 hét basszus,annyit nem szeretnék várni)
köszönöm szépen!
Akkor a fejcső is el van menve valószínű. Ott visszaállítani a dolgokat nem egyszerű. Jah, az aksinál szokott lenni.
Igen, akkor nem kéne piszkálni, ameddig nincs róla szakvélemény.
Tengelytav lett rovidebb. Aksitartonal van egy pici repedes. Kawa Zsoltival dumaltam mondta hogy van embere aki javitani tudja a dolgokat de elotte latni kell. Egyenlore az a bajom h a vas szabolcsban aztan meg el kellene vinnem, es nagyon gondolkodom h tegyek e feljelentes csalas miatt. ha jogi utra terelem az ugyet akkor az el fog huzodni.... Igazsagugyi szakertoi velemeny targyalasok stb. ... mig nics szemlezve addig nem kellene vele semmit se csinalni.
Szia,
Nehéz ügy lesz, mert elég sok eltörik már kicsi buktánál is. Sőt, olyat láttam a múltkor, amit mondtak, h soha nem volt az oldalán, mégis 3 helyen meg van repedve.
Nem javítható a tiéd? Mi 2,5cm-el rövidebb?
Üdvözlet mindenkinek! 2003 as zx12r hez keresek vázat ha tudtok légyszi segítsetek. csúnyán besz@ptam. 10 hónapja vettem a motort egy két apróbb karc de amugy minden egyben ... aztán most szerviznél kibukott h a váz alsó oldala behorpadva felfogatási pontok félig kitörve.... :( elvileg 2.5 cm -el rövídebb mint kellene
segítségeteket előre is köszi
ÁÁÁhhhhhh meg volt az idei első csapatás ha még melegebb lesz még jobb lesz, mert még 60 hiányzik :D bár sok egyenes nem volt sajna, és még maradt picit paracsík is, de a guma is alig volt langyika
Próbaút azért necces csak, mert kivonták ideiglenesen a forgalomból, ergó biztosítva sincs. Az udvarukon, meg előttük az utcában tuti nem gond, de pl az autópályán tuti nem tudjuk megnézni. Főleg ha rajzanak a rendőrök. Próba nélkül én se venném megy nyugodt szívvel.
Amennyiben a gyári fekete szalagokra gondolsz, akkor semmi gáz, mert nekem is ilyen van a motoron. De ha valami taknyolás, akkor inkább vizsgáld meg alaposabban. A tank felnyitásához le kell venni az ülést és a tankborítást. Akkor jobban látni fogod a dolgokat.
Hmm..engem a rezgésből adódó repedések, idom letörések zavarnak. Az akksi borításból simán el lehet hagyni csavarokat. A két oldali idomok melletti fekete színű takaró idom kis rögzítő füle is letörhet. Féket érdemes megnézni, mert nekem tavaly kellett egy felújítás. Elöregedtek a karmantyúk. Volt olyan példányom, amelyiknél a szelepfedél tömítésnél kis olajfilm jelent meg, de ezt is lehet orvosolni. Ha hirtelen megnőne a fogyasztás és tolná a fekete pamacsokat, akkor a tank alatti kis fekete vázához, köcsög :) hasonló szenzor lesz a ludas. Próbakörre csak elvinném, mert nem lenne jó, ha nagy tempónál félrehúzna vagy szitálna. Ahhoz szerintem ragaszkodj!
Kis borulás nem gond, már ha tényleg csak ennyi volt. Sajna ez benne van a pakliban. A mostani gépemen van kormánygátló, de volt olyan is amelyiken nem volt. El lehet vele közlekedni nélküle is, nem kell parázni. Fogyasztása nem vészes, simán lehet 6 literekkel mozogni vele. Olajból nem evett semmit sem. Gumi meg rajtad múlik, de ez tényleg csuklófüggő.
Én imádom a mai napig. Sok-sok csemegével lehet még vadabbá tenni. Érdemes
Igen van sok okosság hozzá privátban megbeszélhetjük! adatlap!
Elolvastam korábban az egész topikot, szóval az megvan hogy te nagy ismerője vagy a típusnak :) Miket érdemes megnézni alaposabban a bringán? Mik a kritikus vagy tipikus pontok? A befecskendező rendszer környékén láttam pl elég sok szigszalagozott vezetékköteget, emiatt kell aggódnom?
Tényleg van egy kütyü a zzr 1400 06-07 es szériához amitől olyan lesz mint a 2008 as?
Multkor volt egy eladó 07' -es állítólag töled vettek bele ilyet..
köszönöm szépen!
Igen, akkor nem kéne piszkálni, ameddig nincs róla szakvélemény.
Nehéz ügy lesz, mert elég sok eltörik már kicsi buktánál is. Sőt, olyat láttam a múltkor, amit mondtak, h soha nem volt az oldalán, mégis 3 helyen meg van repedve.
Nem javítható a tiéd? Mi 2,5cm-el rövidebb?
http://www.jofogas.hu/csongrad/Dainese_Ketreszes_Borruha_Ferfi_es_Noi_Egyben_Elado__47506971.htm?first=1
segítségeteket előre is köszi
"mert megérdemled'
csatlakozzatok ti is :)