Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Részvétem.....nagyon sajnálom.
Részvétem!
Nagyon sajnálom Részvétem !
Értesiteni foglak benneteket hogy mikor veszunk bucsut zsoltitol.
Részvétem.
Hát ez szörnyű hír, részvétem a családnak.
Részvétem!
Igen, erősnek bizony.
Légy szíves Gabi majd ha eljön az ideje, értesíts mail-ben, vagy valamilyen formában, h mikor lesz a temetése.
Egy kicsit most én is elgondolkodtam ezen a motorozás dolgon...
nagyon sajnálom......téleg egy jó ember volt,isten nyugosztalja,részvétem a családnak
Én nem ismertem Őt,de nagyon sajnálom. Részvétem a családnak.
Reszvetem a csaladnak es minden baratjanak
Isten veled Nagytesó!
Javult pedig már.Az agyában szívódott fel a vér és az ödéma.Sebei gyógyultak.Lassan de javulás volt nála. Reggel még azt mondta a felesége hogy mondták neki az orvosok hogy a szíve erős.Nem sokkal rá sajnos még sem bírta tovább :( Mosta családjának nagyon erősnek kell lennie!
Egy nagy ZX-12R-es motorost ismerhettem meg benned Szöllő papa. Szép utat a Menyországi szerpentinre.
Részvétem a Családjának!
Isten Veled Szöllő Mester!
Hiányozni fogsz!
Sziasztok!

Sajnallattal kozlom hogy szollo ma delotti orakban elhunyt.A szive nem birta mar :(
Hello!

Tudna valaki ZX12R motorbontó telószámot?

Köszi
Sziasztok!

Köszi a segítséget! képzeljétek el,hogy kiiktattam a lábtámaszt és láss csodát nem áll le.Elmentem vele egy körre,minden rendben volt vele,viszont amikor próbáltam újra beindítani,egy pihenő után,nem igazán volt ínyére.Haza érve leállítottam és utána már többet nem volt hajlandó elindulni.Betoltuk 1-esben,irány a szerelő.Aztán jött a diagnosztika,hogy önindító gond,le lett tesztelve.Bontottan 30.000.-. Ráadásul nekem is elkezdett gyöngyözni a szelepfedéltömítés.Most van az enyémben 52.000 km.A másik állandó tavaszi gondom a jeladóm körüli szivárgás.Minden tavasszal ki a jeladó újratömítés,visszarak.....Ráadásul az önindító cserét,úgy lehet megoldani,ha ki van buktatva a motor,így egyből cseréltetem a szelepfedéltömítést is.Hát az remek lesz,ha minden évben azzal kell szórakoznom,hogy szelepfedél is szivárogtatja az olajat. :(
Hali!Szerintem ez 12-es betegség nekem is bal oldalt szivárog az olaj a kanyarívnél most is, tavaly is. Volt cserélve tömítés,de 1-1,5 év útán előjött újra!Lehet úgy kéne összerakni a tömítést,hogy a fekete tömítőpasztával,de csak a legszélét bekenni ne,hogy beessen a blokkba egy kis darab amikor összehúzza a csavar!
Illetve a szelepfedél bal oldalán jelenhet meg finom olajpára.
Ezt már a második ZX-em is produkálja. Gyorsan orvosolható.
Egyébként mindent kibír.
Én az alábbi dolgokról tudok: Akkumulátor fedél csavarjai kilazulhatnak a remegéstől, idomoknál a betétek elrepedhetnek idővel. Volt ezekre emlékeim szerint egy visszahívás, amikor a Kawasaki a 2000. és 2003. között gyártott ZX-12R motorkerékpárokra visszahívást rendelt el 2003-ban. Technikai hibából kifolyólag olaj kerülhet a hátsó kerékre. A Kawasaki állítása szerint nagyon csekély az esélye annak, hogy az olaj utat találjon magának a generátorból indulva, a vezetékkötegen át addig a dugaszig, amely a vezető ülése alatt található. Elméletileg ezen a dugón át folyhatna ki az olaj a hátsó kerékre. Ezt egy adatbázisból a kawánál tuti meg tudják mondani.
Az előbbi hozzászólásomban is említett szenzor is tönkremehet, de nekem egyszer fordult elő 10 év alatt a 4 db 12-esnél. Szóval nem kell izgulni
Remélem nem riasztott el a dolog
Hali!
[17700] 2012. április 20. 20:27 hozzászólás
Nekem is ilyeneket produkált és mellette még zabált is rendesen. Lámpánál volt, hogy megállt alattam miközben vártama zöldre. De a kuplung karnál lévő kapcsoló is tönkremehet benne, meg a kitámasztó érzékelő is. Először ezt a kettőt nézd meg!
A szenzor kicserélése után nekem megjavult a masinéria.
Amikor nem indul hallod-e a benzinpumpa hangját a gyújtáskulcs elfordításakor, mert ha nem akkor az a ludas.