Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!

Tudok segiteni! Adatlap!
Szia!

Cserével! Van ha kell! Adatlap!
Sziasztok!SZELEPFEDÉL OLAJSZIVÁRGÁS volt róla szó a múltkor mivel szoktátok orvosolni?
Eszembe jutottál, hátha kell neked ilyen:
http://www.ebay.com/itm/00-GSX...
Sziasztok. Váltot keresek 2000évjáratú 12-hez, áprilisban vettem és sajna csak eddig birta. /4. fokozat/
Básszus de jo lenne .....faszom kár hogy nincs fix ft os hitelre lehet elhoznám az en 2000es zxem meg eladnam a picsaba kicsi pénzert.habár hasznalton van egy 1.7m ert fekete arany 2006 11ik havi
Hello,
én már ezzel vettem, de pl itt, ha még léteznek: http://www.corsaro.hu/bagster....
vagy ebay:
http://www.ebay.com/itm/Tanksc...
Domizx12 Hol lehet olyan tankbőrt szerezni zx12-r-hez?
Jogos - persze -, de az elmúlt időszak szomorú eseménye is beárnyékolta a kapcsolatunkat. Ereje megrészegítő, amit felügyelni lehet és kell, de nagy a kockázat(unk).
Jól gondold meg! Ha nem jelent nagy anyagi terhet és szereted a gépet, én nem adnám el. Én is évente alig 1000-1500km-t tudok már csak motorozni, ami kb. 5 motorozás, de meg sem fordult a fejemben, hogy eladjam Személyes vélemény, de ha tényleg elakarod adni, azzal valaki nagyon jól jár
Hello,
lehet, hogy elkövetek egy hibát másodjára is: áll a ZX a garázsban, kicsit sem használom, csak olajcserére viszem el. Felcsillant a `remény`, hogy a szardíniai túrára ezzel megyek, de maradt a Vstrom (dobozok miatt).
Mindegy, legalább megint lecseréltem az olajat feleslegesen és kapott egy pár új Michelin Power 2 CT-t - szardíniai útjai eszik a gummát - (a `régiben` 1500 km van, ha kell, eladó).
A szabadidő nem lett több a második gyermek után sem , ami van, olyankor a túramotor a nyerő. Szóval (nagy sóhaj), eladó . Valaki használja is, mert arra való. Még nem tettem fel máshova, csak ide az infót.

A lényeg: 2. tulaj vagyok, a motorban 11e km van. De tényleg. Előző tulajnál állt 6-7 évet, kivonva a forgalomból, még a gyári gumikkal hoztam el. Nálam 2013 óta van, azóta kb. 3x tankoltam bele összesen. Minden eredeti rajta (fékbetétek, lánc, izzók, stb.), de amit kell, cseréltettem (olajok, szűrők, szimmering, Yuasa akksi, stb.).
Most lett szervizeltetve, azóta kb. 100 km-t ment. Extrák: full Muzzy rendszer, Puig plexi, Bagster bőr és táska, karbon generátorvédő (+gyári mindenből).
Hát ennyi egyenlőre. Ár: 1,2M HUF
Üdv,
D
Pl tőlem! Adatlap!
ceep
az enyem is ijen de ez a szansajn barbis berakas
de ha neked tettszik,hat legyen
probald meg pockolni az orat az ujjaddal,ha valtozik valami huzd le rola a csokit vd40 vagy valamivel fujd be.
nekem segitett
Srácok! O-gyűrűt honnét tudnék szerezni 2000-es 12-esemhez?
Jeladómnál csepeg az olaj.Másik kérsdésem:a gyári tömítése a jeladónak csak O-gyűrű vagy körbe kenik tömítőpasztával is?

Köszi
A benzinbeöntőnél levő borítás alatt van a biztosíték tábla és abban van egy bizti ami a műszerekre vigyáz. Nézd meg azt így elsőre.
Sziasztok. Srácok van ötlet? Baszakodot a km/h mutatom. Nem mutatja mennyivel megyek. A töltésem ingadozoik igy rendeltem egy fesszabályzot.mert ami benne volt bontós cilt és megadja magat lassan.gyorsan melekszik.generatorra nem tippelek mert mar hetek ita igy megyek es nem merulok semmi. Fordulatom megy rendesen. Akksim vatta uj. Fesszabalyzot cserelek de nem tudok rájönni a mutatocal mi lehet? Meg hogy hol a faszba can az érzékelő xD
De azt tudod hogy azok miatt vették kisebbre a távot akik nem bírtak megállni a féktávon, és elestek a füves részen! Ezt én sem értem amikor a fele féktávon is meg lehet állni, (PRÓBÁLTAM) jó, nem vagyunk egyformák! Ha meg valaki be téved a pálya végén az a ő baja (de nem igazán értem a betévedés fogalmát most tőled)! Mindenki tudja amikor elindul végmérésen mit vállal, vagy ne induljon el, ez nem séta galopp, vagy turázás!
És a régi Kawás barátaid lassan 20 éve méregetik akkor a farkaikat, ez akkor hogy van, vagy ez rájuk nem vonatkozik?
298 km/h-val nem hiszem, hogy szégyenkeznem kellene 135 kg-os testsúly esetén! A bajom az, hogy évről évre rövidebb a táv, de a depót nem vinnék hátrébb. Azért az is előfordult már, hogy valaki betévedt a pálya végén. Sőt még állatok is előfordultak. A pálya végét több alkalommal mi takarítottuk le seprűvel, mert olyan törmelékes volt. Egy kefés takarítógép szerintem bele kellene hogy férjen a verseny előtt. Számomra a 300-al száguldó motorosok biztonsága szervezett keretek között több szót érdemelne. Sok-sok dolgon lehetne változtatni és nem minden kerülne ezek közül pénzbe. Nem véletlenül maradnak, maradtak el emberek. Véleményem szerint én nem attól vagyok tökös, hogy elmegyek végsebességmérésre avagy sem. Hidd el van élet gyorsulási versenyek nélkül is. Az állandó farokméregetés felesleges.
Ja, és félre ne értsd, semmilyen rossz szándék, vagy indulat, nem vezérelt most!
Bird!
Tudom hogy nem a legfényesebb a kapcsolatunk, de amit itt leírsz abban teljesen igazad van szinte mindenben! De a végsebesség méréssel mi a bajod, írod hogy egyre szarabb lett! Nem lehet hogy a te végmérésed lett egyre sza..bb, és az egészre végmérésre tereled a saját bajodat ! Szerintem semmi baj a végméréssel, ott kiderülnek ha tökös a gyerek mennyi a kraft!
Ilyen korán haza is értetek? Na látod pl. engem már ezek sem tudnak lekötni. Meg a streetfighter sem és Erdős Csaba szupet dragja sem. Soha nem lesz olyan autóm és soha nem fogok első kerék nélkül körbe-körbe forogni egyketéken, de ezekre már oda se néztem. A végsebesség mérés még érdekelt, de az is évről évre sz..bb lett. Arról meg már említést sem teszek, hogy a mobil budik milyenek voltak már kora reggel. Egy mobil zuhanyzót is jó lett volna telepíteni az évek alatt.
Na megérkeztünk, igen a lánc még biztos gyári! ...Te ez a francia "gyerök" mekkorát mentett a rakéta motorral! 200 méteren 300km/h fölött ment akkora oldalszélben, hogy nem rajta ült a motoron, hanem oldalt és még így is átvitte a másik pályára!
Tudtommal még nem cseréltek rajta láncot. Én biztos nem és szerintem előtte sem.