szevasztok
lenne egy 88-as zx10-em és karbit levettem átnéztem és alul volt egy csavar ami elvileg azt állitja be hogy 5ezres fordulatig milyen levegő és benzin keveréket engedjen be és azt mondták hogy csavarjam be teljesen és kifele 2 és fél forulatot meg is csináltam össze raktam beinditottam és 6-7 ezret pörgött a motor alapjáraton a pillangó szelepek nem zárnak normálisan és mást nem állitottam a gáz nincs be akadva a szivató sincs az alapjárat állitó se volt valaki tudna segiteni ebben ? lehet hogy nem 2 és fél fordulatot kéne kifelé csavarnom?
jaja... nekem is volt már több raklap motorom, de sose volt még olyan "szerencsém", hogy a gyárba elbaxxák és 50LE-vel erősebb legyen, mint egy gyári...
aha... értem... és szerinted a te motorod, (ami gyárilag kb 185LE) , és nem nyúltak hozzá, az mitől lenne főtengelyen 228,8LE?! Véletlenül jobbat csinált a kawasaki, több, mint 40 LE-vel?!
És ezt te el is hiszed?!
Néha nem tudom ki a nagyob ******?! Aki mondja, vagy aki elhiszi....
Tavaly vettem az Érdi Kawasaki egyik szerelőjétől,ők mérték be.Amerikából hozta a srác,de kellett neki a lé ezért eladta.Ő azt monda,hogy nem nyúlt hozzá.
van.
Küldök listát is.
Lábtartó szett kellene ha megvan még?
lábtartó set 08' 80EUR/db
kormány 25 EUR/db
lánckerék set 30 EUR
http://kepesmotor.hu/zart_buko...
lenne egy 88-as zx10-em és karbit levettem átnéztem és alul volt egy csavar ami elvileg azt állitja be hogy 5ezres fordulatig milyen levegő és benzin keveréket engedjen be és azt mondták hogy csavarjam be teljesen és kifele 2 és fél forulatot meg is csináltam össze raktam beinditottam és 6-7 ezret pörgött a motor alapjáraton a pillangó szelepek nem zárnak normálisan és mást nem állitottam a gáz nincs be akadva a szivató sincs az alapjárat állitó se volt valaki tudna segiteni ebben ? lehet hogy nem 2 és fél fordulatot kéne kifelé csavarnom?
jaja... nekem is volt már több raklap motorom, de sose volt még olyan "szerencsém", hogy a gyárba elbaxxák és 50LE-vel erősebb legyen, mint egy gyári...
aha... értem... és szerinted a te motorod, (ami gyárilag kb 185LE) , és nem nyúltak hozzá, az mitől lenne főtengelyen 228,8LE?! Véletlenül jobbat csinált a kawasaki, több, mint 40 LE-vel?!
És ezt te el is hiszed?!
Néha nem tudom ki a nagyob ******?! Aki mondja, vagy aki elhiszi....
199LE keréken... az odabasz!
Mi van a motorodba?!