Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ne?!
tájékozodj : Bitubo,- BSB
Kerékkel, és féktárcsákkal?
BITUBO olajos- 2008 évjárat : 500 EURO
szolgáltatás ként személyes átvét esetén ,-rugócsere szükség szerint (súly ) ill a pályán személyre szabott beállítás, kíánság szerint
Hali!
Bontott első futómű zx10-é hogyé van?
kipuf, spec, bilincs
ár: 5 EUR/db
Sziasztok!
Matrica készítéseket vállalok!
Autora,motorra,bármilyen járművekre,kirakatokba,falra stb.....
Egyénileg méretben,színben,formában!
Kivéve színátmenetes és fényvisszaverős matricákat!
Motor logokat,kínai és Japán jeleket,felíratokat,ábrákat...stb..OLCSÓN!
Ha érdekelj keress bátran!
Képeket esetleg az eddigi munkáimról az adatlapomon megtekinthetsz!:
Msn: gubazoltan15@hotmail.com vagy E-mail: mitozozi@citromail.hu
MINDEN e-MAILRE VÁLASZOLOK!
Üdvözlettel:
Mitozozi
spec, vízcső garn. 50 EUR
Kawasaki gyári új utángyártott és bontott alkatrészek eladók!
Adatlapomon elérsz!
Hey!

Ezek csak ízelítő képek az olcsó alkatrészekből
nem nem olajos volt :)
nekem volt belőle vagy kettő de teljesen megvoltam vele elégedve sőt az 1iket csak püfölni használtam a tied vizes volt már?
nem untam rá bár sajnos elszakadt a vezérműlánc és 3 szelephimba letört de jobb is hogy igy lett valahogy nem jött be az a motor
az se rossz a suzival milett.............ráuntál
XD nem akarok fejleszteni semmit rajta megmondom őszintén csak az alap dolgok olaj és gumi jövőre egy 2002-es vfr 800-ra pályázok nagyon :)
na örülök a sikerednek most már jöhet a futó mü
megvan már a hiba megcsináltam a subertű volt szarul betéve meg beállitottam a szinkront szal most minden fasza rajta :)
a karbi szinkron csavarjait nem kéne eltekergetni mert az is befolyásolja hogy a hengerbe menyi benya jusson ettől dadoghat menetközben egyenletes gázon rángat!de ha neked folyin a benya a karpiból az vagy rossz tüszelep tehát nem zár és ömlik a hengerbe a benya amit nem bir begyujtani vagy a suber tünek a beakasztó vacka amit a rugó nyom ki van akadva a mérő óra pöcke pedig jó lenne rendesen lezárni mert ott vákum van
az uszóházat alul leszedtem megnéztem vissza tettem megnéztem a fúvokákat akkor a membránokat megnéztem vissza tettem felnyomtam nem volt eggyik se be akadtam de most hogy igy mondod lehet a subertűvel van valami de amugy meg nem értem mert múltkor összeraktam jó volt ment mint állat kifogyott a benya vettem rátettük a tankot nehezen beindult majd leált kifolyattuk a karbikból a benzint mert arra gondoltam nagyon megszívták magukat utána megint beinditottuk de folyt a benya viszont 1 kérdésem lenne még ha a karbiszinkron csavart elállitom akkor és rosszul van beállitva akkor elő léphet ez a probléma? vagy ha az a cső amire rá dugod a szinkron tesztert nincs feltéve jól rá a kupak folyhat attól a benzin a karbikból?
karbi az babrás meló főleg ha nem jegyzed meg hogy szetted szét ha nem bódogulsz vele irány a szerelő de ha nincs pontos adatai az is csak kisérletezni fog a legjobb lenne 1 ilyen motor és onnan ellesni a beálitásokat!mondjuk engem 1 szer szopatott a membrán rugó..........mindig beakadt
mindent megnéztem és helyén vannak mondjuk csak az eggyik karbiét néztem meg holnap átnézem még 1x tényleg ha nem lesz jó kénytelen leszek elvinni szerelőhőz :S
akko csak nem jól raktál össze valamit nézd meg a tüket helyén van e
Mennyi az ára? És hány mm-es a dugattyú benne?
Szevasztok
olyan kérdésem lenne hogy van egy 88-as zx10-esem karbis persze és levettem a karbit átnéztem hogy nem-e piszkos mindent vissza tettem ugy ahogy volt és most meg a karbi túlfolyóból ömlik a benzin és nem megy 2 henger csak néha szerintetek mi lehet a baj ? gyertyák jók adnak szikrát subertű is jó úszók is gumi membrán is szal minden és rögzitve lett minden jól de eddig nem volt vele semmi gond ha valaki tudna nekem segiteni megköszönném
Hey!
Igy nez ki a BREMBO pumpa. Az ar nagyon barati.
Versenysporthoz ajanlom.