Bridgestone a típusát most fejből nem tudom, de Brian elmondása szerint fasza, 30-ért adta. Vatta új.
A lánckerék, hát meglátjuk. Kipróbálom. Elveben 10.000-es forulatnál percenként a gyári szettel forog a hátsó kerék 3488-at fordul, a 14-es első lánckerékkel pedig 3255-öt. Ez durván 7-8 % különbség. Az óra ugye gyárilag is csal, nem is keveset, úgyhogy az tök mindegy. Elmondások alapján jelentősen javul az agilitás. Az, hogy ez gyakorlatilag mit jelent, ugye nehéz leírni kézzelfoghatóan. Én 99 %-ban városban illetve rövid ( max 50-60 ) km-es utakon használom a motrót. Meglátjuk.
A hátsót most azért hagytuk mert nem volt nekik polcon lánc, a hátsót 43 helyett 45-re akarom majd, de egyelőre abban maradtunk, hogy ezt feltesszük, használom kicsit és meglátjuk.
Szia! Hát, hogy túl durva az egy kicsit erős, de azért érezhetően jobb lesz. Nekem hátul is cserélve lett 1 foggal többre, de még így sem az igazi. Sajnos a Z gyárilag nagyon le van butítva. Az óra majd csalni fog felfelé. Nálam 100-ig 10-et, 200-ig 20-at, 200 felett kb. 30-at.
Nagyon jó áran kaptam Brian bácsitól egy teljesen új hátsó gumit. Mondjuk kalandos volt a találkozás, de végül heppiend. Meg van a lánckerék is. Holnap bedobom, megcsinálják, és a hét végén szerintem ki is hozom. Bár akivel beszéltem, mindenki azt mondta, hogy így túl dúrva lesz a talicska viselkedése... előre 15 helyett 14-es lánckerék, hátsó marad...
Nakérem. Megfordultam Tatabányáról. Szakad a hó, de olvad, úgyhogy a gyér forgalomban ennyi idő is elég volt.
Hosszas méricskélés, agyalás, vitatkozás után úgy döntöttem, hogy előre vettem egy mérettel kisebb lánckereket. Ez elvileg a gyári hátsóval még nem kíván lánccserét. Nemsoká találkozom Brian-nel, veszek tőle új hátsó gumit. Bedobom a szerelőknek a cuccokat és a hét második felében remélem ki is tudom próbálni.
hol csináltattad
rövid távon bírtam a tempót Tiomival /Z1000/
Fasza
A lánckerék, hát meglátjuk. Kipróbálom. Elveben 10.000-es forulatnál percenként a gyári szettel forog a hátsó kerék 3488-at fordul, a 14-es első lánckerékkel pedig 3255-öt. Ez durván 7-8 % különbség. Az óra ugye gyárilag is csal, nem is keveset, úgyhogy az tök mindegy. Elmondások alapján jelentősen javul az agilitás. Az, hogy ez gyakorlatilag mit jelent, ugye nehéz leírni kézzelfoghatóan. Én 99 %-ban városban illetve rövid ( max 50-60 ) km-es utakon használom a motrót. Meglátjuk.
Pink nél
tuti az első 14-es , kb 8%-ot fog csalni felfelé az órád.
Brian-től kérhetsz ám tanácsot lánckerék ügyben is, nem tavaly kezdte a versenyzést
hétvégén meg csak óvatosan
Hosszas méricskélés, agyalás, vitatkozás után úgy döntöttem, hogy előre vettem egy mérettel kisebb lánckereket. Ez elvileg a gyári hátsóval még nem kíván lánccserét. Nemsoká találkozom Brian-nel, veszek tőle új hátsó gumit. Bedobom a szerelőknek a cuccokat és a hét második felében remélem ki is tudom próbálni.