Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

KIRU
De örülnék neki hogyha nekem is még csak 500 km lenne bent! Sajnos nekem már 24e felett van! Úhogy már ismerem a gép minden mozzanatát! Még sajnos nem voltam pályán de most szándekozom felmenni/pannónia ringre/! Hát igen meleg idő nem árt a motorozáshoz!
Arra nem gondoltál hogy a pályának vannak előnyei is? Pl:nicsenek állatok,autósok,olajfolt,stb sorolhatnám estig akár. Mikor az ember elmegy gépelni aztán abba a 2-3 órában 3szor majdnem megdöglik,akkor kezd az ember elgondolkozni! Persze aki csak töszmörög 140-160 nal annak nincsenek ilyen gondjai! Örkény elég messze van most nézem én Szombathely mellett lakom úgyhogy....
minden jót!
amikor 2006ban vettem a mocit újonnan akkor kezdtem ekkora motorral motorozni (előtte csak riga,komár,simson,mz,etz volt) és a gyári bridgestone guminak a mintája 6000km-nél fogyott el, 7000nél kijött a vászon és lecseréltem de a szélén még voltak gumiszőrök is :D
utánna raktam fel a mostani conti roadattackot ami nem a legjobb tapadású gumi de olcsó és végülis gumi :)
erről kb 2000km motorozás-szokás után eltűnt a majrécsík teljesen (nagyon apró számok voltak a szélén már azok is elfogynak)
Lehet nekem itt szerencsém van a mecseki-orfűi kanyargós szakaszokkal de pályán még nem voltam.
És 1 dolog tuti: a gyári első gumi (2003-2006) az nem jó döntésre mert túragumi szóval szerintem azzal maradt volna a majrécsík örökre :)
Hamarosan feldobom előre+hátulra is a qualifier szettet szóval majd azzal is tesztelem
remélem hasznos info is van abban amit írtam
Ez most jó volt! Útálok pályázni, de azé gyere eringre.... Tetszett!
Ne is törődj vele. A majrécsíkról annyit, hogy az ember fia ha nem megy eléggé gyorsan, akkor bizony nem kopik a széle a keréknek. Én is dolgozom az ügyön. Igaz még csak 500 km van a gépben, de remélem vége ennek a szutyok időjárásnak és jön a meleg, mert hidegen bizony csúzik, mint a korcsolya. Ráadásul én pl. utálok pályázni, mert nekem nagyon unalmas, ráadásul félek másoktól, hogy kiütik a gépet alólam. Ja Április 5-én az Euroringgen (Örkény) gyülekezünk. Gyere Te is. Ott aztán lehet tapasztalatot cserélni.
KIRU
Sziasztok! Tulajdonképp nekem kellene a PC! Kössz szépen a címet,utánna fogok járni!
Nem gondoltam volna hogy ilyen vita kifog alakulni az ügy kapcsán. A gumi kapcsán meg igenis bosszantó mikor egy vérbeli sportmotoros állig bőrben aztán 2-3 cm majré csík van a gumián! Az igaz hogy elsőt nagyon nehéz lerakni, de a hátulját?
Na midegy mindenki úgy megy ahogy érzi vagy tud!
kössz szépen a hozzászólásokat!
Jó sokáig bírtad. Én már Januárban kitoltam.
megvolt az idei első gurulásom. egy kicsit még hideg van a hosszabb távokhoz, de azért nem panaszkodok
Nem csak a húszéveseké a világ!

Légy türelmes ifjú mzgaba! Heves reakcióid elárulnak és gyengévé tesznek, az Erő Sötét oldala csábítása veszélyes ebben a korban.

Amúgy, ha kérdezel valamit, lehet, hogy válaszolnak is rá. A válaszban lehet tanító jellegű kritikais, de ha már kérdeztél...

Amúgy a gumi sok mindent elárul motorozási szokásaidról, képességeidről, de nem szabad ez alapján ítélni meg valakit. Láttam már egy pár motorostalálkozón, ahogy a fiatalság állványon, csiszolóvászonnal próbálja csökkenteni a "bizonyos csík" méretét.

Gyöngyösön is van egy professzor, aki például az akrákhoz hangolja az eszközöket. Karasnáéktól is meg tudod szerezni a telefonszámát, de ha kell egy cimbimnek megvan. Ott van minden, PC, Dyno, stb.

CSŐ
Soma

...ez is van még 7mm
Bár elfajzottál, a Yamaha irányába , de Te tiszteletbeli Z motoros maradtál . Egyébként tökéletesen igazad van. Ja épp tegnap néztem meg, 21 éves a motoros jogsim. És még nem volt balesetem. Esés az volt gazdagon persze.
A szándékkal nincs is baj, csak néha a tudással.... Én is sok mindenhez hozzá tudnék szólni, de mivel még nem érzem, hogy kellő tapasztalatom lenne műszaki téren és mivel még nem is különösebben próbáltam ilyeneket, inkább hagyom a *****ba! Vannak itt olyanok, akik mikor idekerültek még semmit sem tudtak, most meg mindent jobban vágnak a többi usernél.... Részemről ennyi, akinek nem inge, nem veszi magára! De a sok okoskodás helyett, inkább nézzenek utána és tanuljanak... Többet fognak elérni! Na sry, hogy belepofáztam! A viszont látásra!
Egyébként itt tényleg segíteni akarnak az Urak, hidd el semmi személyeskedés nincs benne, főleg nem a FIGU. Csak igaz az, hogy érdemes a kis tuningokkal elkezdeni modolni a gépet. A durva belenyúlás azért nem biztos, hogy megéri. Pont egy ilyen számítógépes tuningot néztem, és 198 lóról, 202-re tudta feltolni. gyakorlatilag semmi, és egy vagyonba kerül. A gyorsulásnál, meg ennyit meg sem érez. Ott gondolom a nyomaték fontosabb, hiszen 400 méteren alig tud váltani 3-at négyet.
Ja, akkor a Tesco-s poént meg se hallottam
Hali mzgaba,

a TESCO-t én írtam, tényleg poénból, Mivel PC-t írtál, és gondolom ez a betűszó mit jelent. Nem azt amit te keresel. Neked egy motorvezérlő számítógép kell. No, ebben profik a FIGU kolléga által írt csapat. Ileltve mint korábban írtam, Kingmidas kollégát kérdezd, mert ilyen tuningokban és a tuningban gallyravágott gépek helyreállításában Ő az igazán ász. Mi megelégszünk a gépünk teljesítményével. Közúton ez a teljesítmény és gyorsulás teljesen elegendő. Én spec. unalmasnak tartom a pályán körözést, bár szívesen megnézem az első öt percét és felveszem filmre avgy fotózom. Na szóval a Midast kérdezd, ő segít neked.
Mondjuk elnézve a Z-d hátsó gumiját ezt mindenképpen feltételeztem rólad... Szerintem ne menjünk bele személyeskedésbe, de haver a gyári állapotban ment a kawával gyorsuláson 11.2-es időt, ami jobb, mint a gyári adat + a döntőben egy fullos 750-es gixxer az utolsó 50 méteren hagyta le a +50 lóerő miatt. Nem vonom kétségbe a képességeidet, de a "használt drag gumiddal" biztos topon lennél, és van egy olyan érzésem, hogy a picit morcosított Hornetemmel is csúnyán elkenném a szádat, nemhogy a "nagy vagány" haverom, akit nemtudom hogy honnan ismersz, és mi alapján ítélsz meg...
Sajnálom hogy hülyének nézel de légyszi ne oszd az észt, mert csak még nagyobb bohócot csinálsz magadból, mint aminek alapból látszol..
Sorry, de te vagy a hunyó, én csak annyit akartam tudni, valakinek nincs-e tapasztala Z-s Power Commanderrel ( nem Tescos personal computerrel, reagálva a tegnapi rendkívül szellemes poénodra), nem azt akartam megtudni, "mennyire lökné haverom sírva az árokba a motorját"
Amúgy erről az 1-2-3. fojtásról beszélhetnél, a kisZ-ben is van ilyen? A nagyobb Suzukikon tudom hogy van, de a kis Z-n ez hol található, gondolom biztos tudod, és szeretném ha megosztanád velem, földi halandóval. Amúgy igényt tartanék a normális kommunikációra, amiben nem direktszűrőkről meg drag gumikról beszélünk, hanem konkrét márkákról, eszközökről, gyártókról, amikkel kapcsalotban esetleg van tapasztalatod, és megosztanád velem, mivel komolyan érdekelne a dolog. Köszi
Gábor
számítógépet tőlem kell venni
olcsó és sok a garancia
Figu! Sztem elég nagy hülyeségeket beszélsz... De bocs, hogy beleszólok.
észosztás a köbön
Szeva ifju titán Mzgaba!
Valakivel összekeversz , sose volt gagyi direkt szürőm /gyári verseny kitt volt/ .
A másik a programozós lári-fárinak is utána kéne nézni,
ugyan is a legkomolyabb fojtás 1-2-3-dik sebességben van a zajvédelmi norma miatt,
a teljesítmény bizonyos százalékát adja csak le a gép ilyenkor.
Nézz utána a prop-tech-nél /Esztergom/ speed box néven.
Végül a lényeg rákölthet 100-200 ropit a gépre, én a széria Z-n csak a lánckereket cserélem
és egy használt drag gumit hátra az egész 20 ropcsó + 1 kis rutin és úgy elkenem a száját a nagy vagány nak h sírva löki a gépet az árokba .
FIGU
Azért egy K+N légszűrő, meg a gatyi direktszűrők között van egy kis különbség... Egy injektoros motornál meg szükség van a befecskendezés átírásához, mivel az gyári dobra, meg szűrőre van beállítva (tele fojtással), nem nyitott rendszerre.
Amúgy meg utcán motorozunk, nem pályán, utcára a Hornet, meg a Z a legfaszább gépek, csak meg kell őket kicsit piszkálni, hogy morcosabbak legyenek, és lehessen velük komolyabban is menni, esetleg gyorsuláson megszorongatni a sportgépek tökét
Szevasztok!
Tuning témában, szerintem pénzkidobás a sport légszürő , nekem volt régi 1100-es gixeren
4 direkt szürő minden hajnalba tapogatni kellett h beinduljon az a szar.
De a PC-t sem tartom sokra, az is volt szerintem nem ér annyit .
kipu rendszer az igen, valami normális , nem magyar.
De a legocobb a fogaskerék, Z nél elöl 1-el kissebb, ha nagyon hülye a cimbi hátul 4-el nagyobb
Tuti hanyat bassza magát, de nem is értem miért nem 1 ZX9R-t vett ha gyorsulni akar vagy ZX12R-t.
FIGU
Ez csak természetes.
Köszi szépen Robis! Nagyot segítettél!

Üdv

ogeree
Lánckereket most akarja cserélni kisebbre, de mindenki tudja, hogy sose elég jó a gép, mindig lehet rajta finomítani, meg hergelni Amúgy van még ezekben a Z-kben bőven paci, csak ki kell őket csalogatni. Meg az a lényeg, ha megy mondjuk gyorsulásra, lehessen gixxereket gyalázni