35 - 40 bol vehetsz új szettet főleg ha nem gyári első lánckereket teszel előre. Mivel a gyári lánc is Enuma ezért beutve a keresőbe meg fogod találni a magyar Enuma nagykert. A hátsó lánckerek Sunstar gyártmányú ez se egy lehetetlen feladat de az Enumasok adnak neked komplett szettet 35-40 ezer körül csak beszéld meg milyen fajta lánckereket akarsz előre hátra.
Ja majd elfelejtettem a csavarozhato patent szemet kérd a lánchoz így elkerülheted a nittelgetessel járó cumikalast
Nekem 2005-ös van,az enyémen nem csak az elsőn,hanem a hátsó fogaskeréken is volt gumi.Azután vettem rá 2 JT fogaskereket,meg egy DID 520ZWMX láncot,37000-ből kijött az égész.Én nem vettem észre semmilyen negatív hatást,csak azt hogy a régi szakaszosan nyúlt láncnál klasszisokkal jobb.
Tatabánya PinkMotor ha jól emlékszem,
mondod a motorod adatait és megmondják neked hogy hány foggal kissebb nagyobb van elsö/hátsó fogaskeréknél,
én JT-t vettem náluk eddig teljesen jó kb 8 ezret mentem vele (normál tempóban)
Nekem 2006-os van és semmi gumi nincs a lánckeréken, (ott voltam amikor kicsomagolták a motort)
de megvettem egy bontott 2007-es topiktárs kollega komplett láncszetjét amiben talán 5000km van és az is sima,
igazándiból szerintem semmi jelentősége az egy foggal kissebb JT lánckerék is sima fém az egész, ja és kb 3500ft volt!
KB 95.000ft a gyári láncszett.
Hát én azt gondoltam úgy hatvanból meglehet.
Hat egy kicsit még lepődtem.
Szerintetek kombinálható a gyári és utángyártott?
Arra gondolok, hogy gyári első fogaskerék és a többi mondjuk Jt hátsó fogaskerék és erősített did lanc.
Nekem Z 750 S-em van az is a régebbi széria de volt gumi rezgés csillapító az első lánckeréken, sőt ha megnézed a 2005-ös service manualt abban is úgy van feltűntetve hogy van rajta. Sőt a sokkal régebbi technikájú Er5 - ön is volt. Nem hinném hogy az újonnan majd egy millával drágább Z750 - ről kihagyták volna de hiszek neked.
Az hogy drága a gyári lánckerék szerintem nem igaz 11-12 ezer körül van, nekem tapasztalat alapján megérte a plusz összeget, mert anno pont az Er-5-re raktam utángyártott lánckereket és először majd leestem a motorról úgy meglepett mennyivel jobban rezeg, meg darál mint a gyári gumi csillapítású.
Szóval én mindenképpen a gyári lánckereket javaslom előre!
2004-es z750-ben nekem is olyan olyan gumis volt a gyári, mert azt még én cseréltettem. Csak sajnos nem volt annyi eszem, hogy olyat tetessek fel cserekor.
Az általános kezelés sajnos sokat nem mond. A manuált meg le lehet tölteni a netről. De abban a durván 700 oldalban minden benne van. Sajnos csak angol verziót láttam eddig.
Ja majd elfelejtettem a csavarozhato patent szemet kérd a lánchoz így elkerülheted a nittelgetessel járó cumikalast
Először a problémát közöld és utána tedd fel ezt a kérdést
Egyébként próbáltam már keresni a neten, de mindenhol csak kisebbet találtam. Én meg inkább nyújtani szeretném az áttételt.
mondod a motorod adatait és megmondják neked hogy hány foggal kissebb nagyobb van elsö/hátsó fogaskeréknél,
én JT-t vettem náluk eddig teljesen jó kb 8 ezret mentem vele (normál tempóban)
de megvettem egy bontott 2007-es topiktárs kollega komplett láncszetjét amiben talán 5000km van és az is sima,
igazándiból szerintem semmi jelentősége az egy foggal kissebb JT lánckerék is sima fém az egész, ja és kb 3500ft volt!
Hát én azt gondoltam úgy hatvanból meglehet.
Hat egy kicsit még lepődtem.
Szerintetek kombinálható a gyári és utángyártott?
Arra gondolok, hogy gyári első fogaskerék és a többi mondjuk Jt hátsó fogaskerék és erősített did lanc.
Vagy ez nagy hülyeség?
Az hogy drága a gyári lánckerék szerintem nem igaz 11-12 ezer körül van, nekem tapasztalat alapján megérte a plusz összeget, mert anno pont az Er-5-re raktam utángyártott lánckereket és először majd leestem a motorról úgy meglepett mennyivel jobban rezeg, meg darál mint a gyári gumi csillapítású.
Szóval én mindenképpen a gyári lánckereket javaslom előre!
A gyári drága kb 25-30 ezret bír használattól függően,