Nekem is kifúj egy kicsit, de tavaly nem foglalkoztam vele . Majd idén lekapom, vagy elviszem vkihez, és tömítőpasztával rakom össze. De annyira nem nagy ügy(szerintem).
Sziasztok!
Mi a véleményetek arról : most cseréltem le a gyári kipu-t z 750 -ről egy leo GP -re . A lecserélés után, ott ahol csatlakozik a katalizátoros véghez egy ici-picit kifúj .
Befolyásolja ez a teljesítményt vagy ne is foglalkozzak vele ?!
Hello.Köszi a tanácsokat, én igaz nem feszegettem de felfelé elakad a teleszkópszárba,előre meg a két lemez akadályozott.Megpróbálom megint valamikor de ha van kód az jó lenne?! Köszi
Ha nem akarod kivenni a kereket és nem mered annyira hajtogatni a sárvédőt (mint mondjuk én sem), akkor hajlítsd el befelé mindkét tartókart és simán lejön a sárvédő. Én így csinálom, tudom, hogy paraszt módszer, de nálam célravezető volt.
Visszafelé úgyszintén hajtogatás és sikerült is rendesen a helyére visszatenni a sárvédőt...
köszike a hozzászólásokat, akko olyat nem veszek, mert nem szeretném lapra szerelni a gépet. az ez elötti rf400-amat kétszer is sikerült és má nem vagyok mazohista.
tapad a nagy szart
aki az utcán bemelegíti a vágott pálya gumát az dobja el a rendszámát különben nem megy
a másik a használt pálya gumikat fossá égetik főleg a szélét ami nem túl faja a későbbi használó számára,
és barát megtanulsz jégen motorozni
FIGU
adatlapod kissé hiányos
az első sárvédő kijön a helyéről nagyobb bontás nélkül is csak a 4 csavarját kell kiszedni, meg kicsit feszegetni kell. először nekem is fájt a szivem ahogy deformálódott, de kijön
Hello Mindenki!Segitséget kérek!Valaki tudna színkódot a kék 2004-es Z-hez?Fontos lenne!Nem tudom levenni a első sárvédöt a kereket nem akarom kivenni.Köszi elöre.
Halihó, én itt uj vagyok. nekem is z-m van. láttam neten vágott slickeket ócsón azokról tudtok valamit? meddig birják átlag utcai használat mellett vagy hosszabb utakon, hamar melegszenek-e. előre is köszi
Mi a véleményetek arról : most cseréltem le a gyári kipu-t z 750 -ről egy leo GP -re . A lecserélés után, ott ahol csatlakozik a katalizátoros véghez egy ici-picit kifúj .
Befolyásolja ez a teljesítményt vagy ne is foglalkozzak vele ?!
7 re várunk titeket is!
Mikor jöttök?
Visszafelé úgyszintén hajtogatás és sikerült is rendesen a helyére visszatenni a sárvédőt...
Akkor jól tudtam.... Nem tud kellően bemelegedni utcán....
Pedig filóztam rajta, hogy beújítsak 1 garnitúrát idénre
és barátom megtanulsz jégen motorozni ha el kap az eső egy vágott
pálya gumával
adatlap hiány nem neked ment ha nem freakazoid-nak
kicsit megkeveredtem, közbe melózok is
aki az utcán bemelegíti a vágott pálya gumát az dobja el a rendszámát különben nem megy
a másik a használt pálya gumikat fossá égetik főleg a szélét ami nem túl faja a későbbi használó számára,
és barát megtanulsz jégen motorozni
FIGU
adatlapod kissé hiányos
De gondolom a 3000 alatt tapad mint állat
Érdekes... mástól az hallottam utcai tempó mellett nem tud rendesen bemelegedni
hosszú útra ne számíts
talán 3000km és ez új utcai gumival is megeshet
ha valami irdatlan utcai kamikáze vagy talán
de én nem ajánlom
FIGU
Ha az időben végzek a melóban sanszos, hogy megyek
sajnos nem rajtam múlik, kötelező tréning de mér pénteken
e van FIGU
Akkor találkozhatnánk ott és bebaszhatnánk egy sültkolbit sörrel