Segítséget szeretnék kérni és egyben tanácsotokat is! új Csizmát akarok venni a közeljövőben! Már elkezdtem nézelődni,de semmi komolyat nem találtam! max 60ezret szánok rá! irnátok egy pár tippet, vagy saját tapasztalatot?!
előre is köszi!
Na akkor szeretnék egy kis segítséget kérni!
Most végzünk az egyetemen és hagyományosan a végzősöknek van egy sárgulás nevezetű 1 hetes buli, amire kapunk egyen pólót, és szeretném ha segítenétek nekünk a szavazásban: szavazás
jobb oldalt tudtok szavazni, a 2 sorszámra kellene nyomni egy klikket, 3 sec az egész
Előre is köszönöm!
Tudjátok meg, hugy a DEU Polizei még a gumi sorozatát is megnézi és ha nem tipusazonos a gumid, akkor rácsesztél. Nem mindegy, hogy a 180/550R 17 BT016 J, F, K, L, F-et teszed fel...
Sziasztok!
Pontosan így van, minket kúrtak meg... na most akkor NATO-san az ITA és az AUT rendőrök. A kolléga egy finom termignoni rendszert varázsolt a ducira, melyet olaszországban (a nagy hazában) leszereltettek vele, HUN-ból pedig kihozatta a gyári rendszert, melyet ismét egy kisebb vagyonért fel is raktak neki. A rendőr csak ezután adta vissza a motor papirjait és ez volt a legolcsóbb megoldás (kb. 600 EUR). Az ITA műszer pedig egy heggesztőpálc szerű dolog. Beledugta a kéménybe, ha megakadt OK, ha nem akkor .
Úgy látszik nem kedvelik ha más náció is kedvet kap a dukira. Mondjuk az is benne lehetett, hogy akinek van 5M egy motorra, akkor azt jól szopassuk meg, pláne meg ha HUN.
az enyém is most megy műszakira, épp ma voltam bent vele, h nézzék meg, mert semmi gyári cuccot nem teszek vissza rá( nincs rendszám megvilágításom, vágott slick van fent, integrál indexes hátsó lámpa, yoshi dob, stb) és azt mondták vihetem nyugodtam és 16 ropi igy a vizsga
Miért kötnének bele? Azzal csak a motort véded és a rendszámtábla tartóért se szolnak csak az eredeti helyén legyen. A rendszámtábla világításért és a prizmáért szolnak.
Nekem ebben a hónapban kell vinnem műszakira de nem merem elvinni a kis rendszámtábla tartóval.
Inkább vissza szerelem a gyárit.
A bukógombákba beleköthetnek?
Nekem van egy ismerősöm aki árul ilyen sisakokat.
Én fogtam a kezembe egyet-kettőt.
Némelyiknek nagyon jó festése van , és szerintem ár-érték arányban jó!
-Hát akkor én sem agyalok ezen tovább . Bár az továbbra is kérdés ,hogy a zsaruk baszthatnak a kipu miatt ,ha mondjuk db killer-rel használom ? Állítólag a tallian és labanc kollégáik nem igen tolerálják a nem gyári csövet
Az ,hogy a műszakin mennyire veszik komolyan az eredeti állapotot -szerintem -ne aggódj ! Persze ebben a kérdésben nem vagyok nagy spiller optikai tuning és kész ...
Hát, ha sok pénzed van, akkor vidd el valahová, ahol be tudják lőni pontosan. Én a tavalyi szezont már az új dobbal nyomtam végig, de semmi gond nem volt. A fogyasztás sem nőtt meg, tartja azt az 5-6 körüli átlagot. Na persze, ha húzom neki, mint a barom, akkor benyeli a 10-est Nagyon nem kell szerintem foglalkozni vele, hogy az új dobhoz igazíttasd-e vagy sem. Én csak azon törpölök, hogy ha jövőre műszakis lesz, akkor vajon vissza kell-e szerelni a régi dobot+a gyári sárvédőt az index-szel ? Mert akkor szopás lesz Bár egy kis kenőpénz talán majd megoldja valahogy
Köszi!
Én is abban bízom ,hogy még jobban megtáltosodik a kicsike és szebben fog énekelni.
Vajon mit kell majd utána állítani a mocin ? Esetleg a coputert-vezérlést vagy az egésszel nem igazán érdemes foglalkozni olyan elhanyagolható a különbség ?Csak szőrszál hasogatás ?
Én vettem egy gyári CD-t, amivel a szerelők is dolgoznak. Ezen rajta van sok minden okosság, sok-sok robbantott ábrával. Én is ez alapján kaptam le a gyári kipuffot. Nem nagy balhé az egész, a bal oldalán megbontod az idomot, aztán mindent kikapsz, amit a dob magával húz. kb. 15 perces meló volt. Az új dobot meg nekem legalábbis kicsit meg kellett faragni, mert az összekötő cső gondolom gyárilag hosszabbra volt hagyva. Kicsit reszeltünk rajta, felpattintottuk és kész. Nem állítattam utána sehol, bár most a következő szervízen berakatok egy sport szűrőt, ami után beállítatom. Észrevehetően jobb lett a gép, először meg is ijedtem egy kicsit, hogy hanyatt basz
előre is köszi!
Most végzünk az egyetemen és hagyományosan a végzősöknek van egy sárgulás nevezetű 1 hetes buli, amire kapunk egyen pólót, és szeretném ha segítenétek nekünk a szavazásban:
szavazás
jobb oldalt tudtok szavazni, a 2 sorszámra kellene nyomni egy klikket, 3 sec az egész
Előre is köszönöm!
Pontosan így van, minket kúrtak meg... na most akkor NATO-san az ITA és az AUT rendőrök. A kolléga egy finom termignoni rendszert varázsolt a ducira, melyet olaszországban (a nagy hazában) leszereltettek vele, HUN-ból pedig kihozatta a gyári rendszert, melyet ismét egy kisebb vagyonért fel is raktak neki. A rendőr csak ezután adta vissza a motor papirjait és ez volt a legolcsóbb megoldás (kb. 600 EUR). Az ITA műszer pedig egy heggesztőpálc szerű dolog. Beledugta a kéménybe, ha megakadt OK, ha nem akkor .
Úgy látszik nem kedvelik ha más náció is kedvet kap a dukira. Mondjuk az is benne lehetett, hogy akinek van 5M egy motorra, akkor azt jól szopassuk meg, pláne meg ha HUN.
jó régen dumáltunk
Mennyi most a műszaki, csak mert nekem is aktuális lesz
és nem árt tudni az árfolyamot
FIGU
Inkább vissza szerelem a gyárit.
A bukógombákba beleköthetnek?
Nekem van egy ismerősöm aki árul ilyen sisakokat.
Én fogtam a kezembe egyet-kettőt.
Némelyiknek nagyon jó festése van , és szerintem ár-érték arányban jó!
Az ,hogy a műszakin mennyire veszik komolyan az eredeti állapotot -szerintem -ne aggódj ! Persze ebben a kérdésben nem vagyok nagy spiller optikai tuning és kész ...
Én is abban bízom ,hogy még jobban megtáltosodik a kicsike és szebben fog énekelni.
Vajon mit kell majd utána állítani a mocin ? Esetleg a coputert-vezérlést vagy az egésszel nem igazán érdemes foglalkozni olyan elhanyagolható a különbség ?Csak szőrszál hasogatás ?