Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi a tippet őket én is próbáltm de váltójuk nincs már
gerecse motornál van bontva 90-töl blokk.kb 1 hete beszéltem velük
én meg tudom neked mondani,mi a vázszáma?
Üdv mindenkinek.Kx 250 nek hol tudnám megnézni az évjáratát alvázszám alapján?
Sziasztok
1990-es kawasaki kx 250-be keresek váltót kompletten vagy darabokban.És a 4.5. sebesség léptetővilláját.
Előre is köszönöm üdv.
kx250 bontott cumókkal ki foglalkozik?
köszi
üdv

2000-es kawasaki kx 125. A kérdésem az lenne hogy a kuplung kinyomó tengely-t hogy lehet kiszedni? Mi fogja? blokk szétszedés szükséges hozzá vagy egyszerűen fölfelé kihúzható?
ugy néz ki megvan a hiba,egyszerüen szar a gyári dobom.+szétszedtem és valami állat a gyári csövet is nagyobbra cserélte.havertol elkértem a cr250 tompitoját és kb mintha másik motorom lenne.vehetek másik véget.akinek van az szolhat nyugodtan.
azt mondják 2-3 dugot elvisz. kb 250 órát simán elmegy, enduroban az tuti.
milyen gyakran szokták a 250-esben a hajtokart cserélni?
Megnézem igazad lehet köszi a tippet.
Akkor szokott ilyet csinálni mikor menet közben nagyon lecsökken a karbiban az üzemanyag szint,és nem tud elegendő mennyiségben feltöltődni.Ha egyszer jó egyszer nem akkor valószínű hogy dugulásod van.
Üdv mindenkinek
Olyan gondom van az 1990-es kx 250-esemmel hogy powernyitásnál néha megfullad lehörög.És néha nem akar visszaállni alapjáratra.Húzom neki nyit a pówer frankón kipörgetem és mikor visszaengedem a gázt a motor megy tovább mint ha nem csukna be a power.Fékkel kell visszafogni.Elég zavaró amikor hirtelen kéne kanyarodni vagy fékezni.De van amikor meg minden tökéletes.
Előre is köszönöm.
Köszi az infót tőlük szereztem
akinek van váza 125-vagy 250-hez jelezze már nekem.kompletten kellene .váz,tank,idomok,telok,ülés.kormány,kerekek nemkell.
Hello!V@l@kinek lenne esetleg Kx 125-höz váltótengely rugój@?
Köszi!
Hello!Engem cs@k @ váltótengely rugó érdekelne,megv@n esetleg?
1999 és 2002-között szinte lehetetlen megállapítani a pontos évjáratot.A helyszínen sem fogod tudni megállapítani mivel ugyan úgy néznek ki,talán annyi hogy 2001-ig 46-os az első teló kromszárának átmérője,2002-től már 48-as.Kivüről ennyi.A többi különbség a blokkban van.Vázszám alapján pontosan meg tudom mondani.
gerecse motor
szerinem az.
http://www.kepesmotor.hu/kawas... ez szerintetek valós évjárat?
Üdv mindenkinek
1990-es Kawasaki KX 250 gyújtáshoz keresek alkatrészeket
főképp tekercseket
nálam is volt hogy a karbon lapkából hiányzott egy darab de nálam ilyen gondok nem voltak,de ettől még lehet nálad ez a hiba forrása.A membrán csere után írd már meg hogy milyen lett.
valoszinüleg megvan a hiba de javits ki ha tévedek.ma lekaptam a karbit,kitakaritottam,aztán kivettem a membráán részt a szivocsonkbol és picit elis áll viszont a 2 szélsönek a tetejéböl hiányzik már egy kis darab igy átlehet látni rajta,szoval szerintem azért ilyen mert nem zár rendesen.most rendeltem hozzá egy vforce3-mat kemény 14000 ft-ért ausztráliábol
A gyertya milyen,kormos vagy szép barna?A karbi rendesen be van állítva,úszószint stb?Az úszószinten kívül a gyári értékek nem biztos hogy megfelelnek a motorodnak.Magas fordulaton jól működik?A megtorpanást okozhatja túl sok vagy túl kevés üzemanyag.Ha csak a közepes fordulatszám tartományban csinálja akkor valószínű hogy a shuber tűn kell állítanod,ha sok az anyag felfelé ha kevés akkor lefelé.A gyertya mindent elárul.