ha rámhallgatsz felveszed a kapcsolatot a dorogi importörrel,és átalakitattod a hengerfejet velük,szerintem korrekt áron megcsinálják a modositást,mert a vezérmü tengely is alulméretezett benne,de ezt a szervizes elmondja ugyis neked.a modositás nélkül felesleges összerakni mert sokáig nemfogja birni,elvileg utánna viszont hibátlan lesz a blokk és évekig hajthatod megint hiba nélkül.anno mikor én vettem még nemvolt seemmi info ezekröl a hibákrol és modositásrol mivel akkor még 2 éves széria volt ez a blokk,nekem 2002 4. havi volt ami 100% ugyan az mint a tiedben lévö.lényegében ez egy drz 400 blokk modositva igy jopár alkatrész jo bele drz-böl szoval azoknak is nézd az árát alkatrész vásárláskor mert joval olcsobb a suzukitol venni.gerecse motornál meg van bontott cucc.ja és dugo cserénél csak wössnert semmi mást,csak a gyárit komálja a többivel bajok vannak.
A felsorolt hibákkal,és még 1-2 más hibájával is tisztában voltam mikor belevágtam,csak azért kérdeztelek mert azt hittem tőled legalább hallok valami jót is róla,de sajnos nem
A motor egy ismerősömé volt,tehát ismerem a motort.Négy évig használta.Komolyabb baja nem volt,a benzinszivattyúnál volt egy kábelcsere meg 1-2 relé,olajnyomással meg úgy az egész olajzással nem volt gond lehet már valaki módosította a blokkot mielőtt hozzánk került..Alapjárat és meleginditási gondok voltak még de ez már javítva lett,a szelepekkel volt baj.Ha hiszed ha nem ingyen kaptam a motort,rendszámos és elég jó állapotban van ezért is vágtam bele.Most darabokra szétszedtem a blokkot mindent átnézek benne.Majd elválik mi lesz belőle nem sietem el faszán meg akarom csinálni.Én bízok abban hogyha valami faszán,szakszerűen meg van csinálva akkor annak bírnia kell ,ha kész majd dobok fel róla egy galériát.
most nézem adatlapodon,hogy 03-as.ha tudsz akkor minél elöbb szabadulj meg töle,mert a gatyádat is ráfogod költeni.azt jolenne tudni,hogy a modositásokat megcsinálták e a blokkban mert anélkül én besem inditanám még1x. akiet most irok az gyári blokkra vonatkozik,nekem 2002-es volt de a 03-as tök ugyan az,vagyis mind aminek elöl van az öninditoja.
hibalista - vezérlés cserénél basztak lecserélni fötengelyen lévö fogaskereket(3000ft tétel ),elvitte a dugot,gyürüt,henger,hengerfejet.
kár -450 000FT
a gyujtás állo résznél elszállt egyszerre minda3 csavar és ledarálta - 35 bontottan.
önindito szabadon forgo része - csapszeg törik mint a ropi -5k
segédváz 4év alatt 3x tört el.
hátsó kerékcsapágyat zabálja-én enduroztam és 2hetente egy garnitua a fogaskerék felöl.
a benzin szivattyun sokszor megtört a kábel.
kormány kapcsolokat rendszeresen takaritani kell mert a homoktol meghülyül az elektronika rajta-nekem pl az index kapcsoloba volt homok és akkora retek modon van megcsinálva az ecu rész,hogy onnan kapja a test rész.kb 3 hétig szopatott mire rájöttünk miért nem megy az injektor.
megcsináltam mindent adtam neki egy félévig,a válton kivül minden meghalt a blokkban :D fogtam és 250k-ért eladtam a fenébe.
890-ért vettem patika állapotban 4év alatt rávertem közel 700 000ft-ot.
egy betegség az ahogy van,én örültem ha megszabadultam töle.bocsi hogy elkeseritelek de ezek a hibái vannak,utánna irták is forumon,hogy 2005 utániakat szabad csak megvenni,mert elöttiek tipushibák tömtelegével szenvednek. állo helybe majdnem 0 az olajnyomás a blokkban akkor szar a szivattyuja sajnos
Hát az első belinkelt videód alapján csúnyább hangokra számítottam,annak nagyon nincs szép hangja,de ez amit most linkeltél teljesen rendben van nincs ezzel semmi gond.
itt totál tisztán hallatszik amire én gondolok.alacsony az alapjárat és tisztán hallik az a hang.bocs a láma kérdésekért de eddig csak 4T volt nállam ott ilyeneket sosem hallottam.
A motor egy ismerősömé volt,tehát ismerem a motort.Négy évig használta.Komolyabb baja nem volt,a benzinszivattyúnál volt egy kábelcsere meg 1-2 relé,olajnyomással meg úgy az egész olajzással nem volt gond lehet már valaki módosította a blokkot mielőtt hozzánk került..Alapjárat és meleginditási gondok voltak még de ez már javítva lett,a szelepekkel volt baj.Ha hiszed ha nem ingyen kaptam a motort,rendszámos és elég jó állapotban van ezért is vágtam bele.Most darabokra szétszedtem a blokkot mindent átnézek benne.Majd elválik mi lesz belőle nem sietem el faszán meg akarom csinálni.Én bízok abban hogyha valami faszán,szakszerűen meg van csinálva akkor annak bírnia kell ,ha kész majd dobok fel róla egy galériát.
hibalista - vezérlés cserénél basztak lecserélni fötengelyen lévö fogaskereket(3000ft tétel ),elvitte a dugot,gyürüt,henger,hengerfejet.
kár -450 000FT
a gyujtás állo résznél elszállt egyszerre minda3 csavar és ledarálta - 35 bontottan.
önindito szabadon forgo része - csapszeg törik mint a ropi -5k
segédváz 4év alatt 3x tört el.
hátsó kerékcsapágyat zabálja-én enduroztam és 2hetente egy garnitua a fogaskerék felöl.
a benzin szivattyun sokszor megtört a kábel.
kormány kapcsolokat rendszeresen takaritani kell mert a homoktol meghülyül az elektronika rajta-nekem pl az index kapcsoloba volt homok és akkora retek modon van megcsinálva az ecu rész,hogy onnan kapja a test rész.kb 3 hétig szopatott mire rájöttünk miért nem megy az injektor.
megcsináltam mindent adtam neki egy félévig,a válton kivül minden meghalt a blokkban :D fogtam és 250k-ért eladtam a fenébe.
890-ért vettem patika állapotban 4év alatt rávertem közel 700 000ft-ot.
egy betegség az ahogy van,én örültem ha megszabadultam töle.bocsi hogy elkeseritelek de ezek a hibái vannak,utánna irták is forumon,hogy 2005 utániakat szabad csak megvenni,mert elöttiek tipushibák tömtelegével szenvednek. állo helybe majdnem 0 az olajnyomás a blokkban akkor szar a szivattyuja sajnos
imi már linkelte
http://olx.hu/hirdetes/hasznalt-enduro-es-cross-motor-alkatreszek-IDTESl.html
2004 kx250f-hez keresek állórészt(tekercset).Ha valaki tud bontottat kérem értesitsen.Esetleg olyan valakit aki tekercsel.
köszi
Hívd fel őket van sok bontott alkatrészük.
http://youtu.be/RYURWm_PjW0