Köszönöm a gyors választ (semmit) de megoldódott a probléma
Nem tudom mire való ez a fórum ha eddig egy kérdésemre se született válasz. Valaki elmondhatná hátha erre érkezik válasz.
Hali kx250-ről lenne szó
2 kérdésem lenne.
A probléma az volt hogy a kuplung nem emelt ki állandóan fogott szétszedtem és 8db fém és 8db lamella volt benne. Tudomásom szerinte fém a fémen nem lehet azaz lamellával kezdünk és azzal is fejezzük be a sort itt pedig fémmel kezdődött a sor.
Egyik kérdésem az lenne hogy ez így jól volt összerakva én értelmezem rosszul vagy eggyel több fém lamella volt bent?
A másik hiba az volt hogy a gyújtás oldalon a kis kar amit húz a bovden abban a 2 tűgörgő tönkrement és valószínűleg nem volt a helyén a kar és a tengelyt nem tudta rendesen nyomni így nem emelt ki a kuplung. A felső tűgörgőt nagy nehezen kibányásztam úgy hogy darabokban de az alsót hogyan tudom kiszedni ez lenne a második kérdésem.
Válaszokat előre is köszönöm
Üdv! Kérdésem a következő: 1989 Kx 125 kis gázra is teljesen kipörög teljes gáznál meg nem változik semmi csak mélyebb lesz a motor hangja erőtlen is a gép! Dugó gyürü hüvely nem rég lett cserélve power is már a legkisebb gázra nyit. Köszi a válaszokat.
Sziasztok! Pici segítségre lenne szükségem, van egy 92-es 125ccm-es kx-em, kicsibaleset történt ugyanis a karbiból a levegő és alapjàrat csavarom elmaradt vhol, ha valaki tudna neken esetleg méretekben(hossz ill a csavar végén levő kúp szöge) segíteni azt megköszönném! A karbi Keihin pwk 35 típusu.előre is köszi
Sziasztok .Olyan kérdésem lenne h kx 125 nél a berugokar néha elszalaszt az mitöl lehet .Szétszedtem de nemlátok rajt kopást .Valakinek esetleg tapasztalata?
Szia kellene 1988-as kx125 -höz váltó fogaskerék sor kuplung kosár meg egy kuplung oldali középső blokk dekni vagy ha van egy blokkod egyben azis érdekelne . vagy adj egy telo számot.
http://youtu.be/n4QyoO5HobM