Az alkatrészeket én is úgy tudom Hollandiából hozzák.
A Pinknél biztos lehet kapni dugót gyűrűt is, mint ahogy sok más helyen is. Hogy mire lesz szükséged, ez az épp aktuális motoron múlik, de nem hinném, hogy csak erre a két dologra lehet szükséged, sok minden lehet még. A KX és a KDX között sok különbség van, az egyik egy kihegyezett cross motor, a másik pedig egy enduro. Az a közös bennük, hogy mind a kettő Kawasaki.
Szerintem egyáltalán nem drága hozzá az alkatrész, és 1 max 2 hét alatt megvan hozzá minden. Egyébként nem Japánból, hanem Hollandiából hozzák az alkatrészeket.
Sziasztok szeretnék venni egy KDX 250-et ha nem túl nagy kérés akkor írjátok már le pár sorban a tapasztalataitokat mire kell figyelni alkatrész el látás ilyesmi előre is köszi
Sziasztok!
Nem tudja valaki a KDX és a KLX váza közt mik a lényegesebb különbségek? Mert nekem ránézésre kb ugyanannak tűnik! Csak azért kérdezem, mert szeretnék a vázhoz valami védőt, hogy a csizma ne barmolja szét azon a részen a festést, de nem kapni sehol ilyet, vagy legalábbis én nem találtam. Csináltatni lehetne, de ahhoz kellene vagy egy minta, vagy csináltatni egy szerszámot, ami + költség. Ha több rendelésre lenne igény, akkor a készítő ezeket a költségeket vállalja, és kb 14e meglenne egy pár védő, karbonból. Szóval akad itt még valaki, aki esetleg igényt tartana rá? Vagy van neki ilyen védője?
Sziasztok! Kdx 125 re valo gyári uj láncszett áron alul elado. 15-52 lánckerék és 420 as lánc. 0 kilométeres. 17000ft. 22000 az uiverzálnál. 70/3887491
Lehet a gyújtáskábel szar(ami a gyertyához megy), de ez csak tipp. Vedd le a gyertyapipát levágsz egy kis darabot a kábelből visszateszed a gyertyapipát a kábelra és lehet ennyi a baj.
Köszi. Nekem a motorja tűnik erőtlennek, gdolok arra, hogy nem szépen, finoman pörög ki, hanem dadogósan. Ez esetleg lehet gyújtás prolbéma? Gyertya új van benne, DR9es NGK. A szimeringeket is kicseréltem.
Sziasztok, ma cseréltem ki a gyertyát a gépben mert nem nagyon akart kipörögni és nagyon durva lett. Ja és mint kiderült a trafóból is ki volt húzódva a gyertyakábel, nem is értem hogyan ment eddig...
A lényeg hogy brutál lett és pörög mit az állat!
köszike ! mondjuk én tudom h mien olajak vannak ,csak ugye van 5 simsonom meg egy derbi fenixem meg egy suzuki marauder vz800 ( tesómé) meg ugye a KAWA de eddig nem jelentkeztek problémák ,de kipróbálom most a másik olajjal is
Tavaly vettem egy KDX250 japán belpiacos. Szeretném a seítségeteket kérni, mert nem vagyok lenyűgözve a teljesítményétől, kemény krómos a henger, a power szelep működik (nincs kikopva), nem egy leharcolt motor. Mi lehet a baja? Esetleg valami folytás lenne benne? Milyen lánckerék áttételt használtok terepen(főfúvóka mérete)? Előre is köszönöm a segítségeteket.
Huh ennyire nem tudom, h mien olaj kell a váltóba vagyis milyen jó, de érdemes már venni jobbat, mert a váltót nehezebb és drágább felújítani, mint egy liter olajat megvenni és beleönteni .
A Pinknél biztos lehet kapni dugót gyűrűt is, mint ahogy sok más helyen is. Hogy mire lesz szükséged, ez az épp aktuális motoron múlik, de nem hinném, hogy csak erre a két dologra lehet szükséged, sok minden lehet még. A KX és a KDX között sok különbség van, az egyik egy kihegyezett cross motor, a másik pedig egy enduro. Az a közös bennük, hogy mind a kettő Kawasaki.