Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nincs mit. Remélem segítettem
OK! köszi az infót :)
És a lényeg, h olajakat nem érdemes motoros boltba venni, mert ott jóval drágább...
Szeva

Nincs online szervízkönyv... vagyis én nem találtam

Olajat full sintetikusat önts bele. Ne AROLT meg ilyeneket.
A váltóba valamilyen jó minőségű motorolaj is megfelel.

Üdv
szép KDX
Sziasztok!

Most vettem egy "94-es KDX 200-ast, de még csak tanulgatom a témát. Szeretném kicsit rendbe rakni(olajokat lecserélni), de nincs hozzá szervízkönyvem és nem is igazán találtam neten,és nem tudom milyen kéne bele. Van hozzá egyáltalán online szervízkönyv?
Egy kis finomság:
lánckerék
KertAce, azt meg tudnád nekem még mérni h mennyi a távolság a két láncerék-tengely közöt?

Üdv
OK, kösz szépen
KDX87, megnéztem neked a láncomat és 114 szemes. Remélem jól számoltam.
Vagy az én fülem túl érzékeny?
Békésmegye - Köröstarcsa
Idővel majd bővítem az adatlapom, bár nem szeretem publikus helyekre megadni az adataimat, ha nem probléma.. :)
BUÉK mindenkinek...
Hy adatlapodbol nem látszik merre laksz.
Na az biztos, hogy ég és föld a kdx kx közt a kül. Végre most már patent lett a dög. Voltam párszor már kint vele, előtte haver kdx-ét próbálgattam ebben a 250 2t kategóriában, megy az is, de lényegesen akgresszívebb a kx a kdx-nél, könnyebb, futómű is jobb.
Irány holnap az ártéri csapatós gödrös ugratós! :) Ezt kívánom mindenkinek, és Bolgog Újévet előre is! :)
Császtok lehet hogy nagy marhaságot kérdezek de egy 125 kx-re hogyan lehetne lámpát tenni? Gyártanak hozzá valamien világításos gyujtást vagy esetleg kdx, kmx passzol rá a gyújtása? Persze gondolom sokban befolyásolná a menetteljesítményét.
Még egy utolsó aztán csendben maradok, napjainkban kb ugyanez a helyzet. Japánban nem találtam a gyár állttal forgalmazott KDX-et, Amerikában sem. (Ezt mondjuk nem értem miért, pedig tudtommal 2007-ben még gyártották.) KLX, Japánban 110-es, 250S, és a jó kis 450R kapható.
Amerikában , 110-es, 140-es, 140L, 250S, 300R, és a 450R kapható. Kb ugyanez volt a helyzet a KDX-el is.
hali
tud valaki kawasaki kdx-hez (250ccm) kilóméterórát
lehetőleg olcsón
Dolgozik rokonom Kawasaki szervizben, és az ott dolgozókkal beszélgettem erről, és ezt ők mondták. Ha jót akarok venni, akkor ne vegyek japán belpiacosat, azok gyengébbek, és kevésbé bírják a gyűrődést. Személy szerint én ezért vettem amerikait, igaz KLX-et. Nem tudtam most utánanézni, mert az amerikai oldalon, nincsenek erre vonatkozó információk. Sőt jelen pillanatban nem értékesítenek KDX-et. Japánban pl nem gyártottak 300 KLX-et, csak 250-est, és abból is csak az utcai, S változatott.
Engem ez érdekelne, én pont fordítva tudom, hogy az amerikai az erősebb. A japánon ott vannak az indexek, a ventilátor, az egyéb apró utcai kiegészítők, az amerikaival ellentétben, amit versenyzésre gyártottak. Lehet tévedek….
Jah akkor értem jobb volt a tapadásod.
de a cr-eket akoris lenyomtam.110 kiló vagyok a cr-es srác meg 80 kiló.na de mindegy csá
Jó én elhihetném,de nem.
1 kdx-re ráköltheted a világ összes tuningját akkor se lesz belőle kx.Volt belőle 125-ös is meg 250-es is tudom miről beszélek,most meg kx250-em van.Ég és föld mind teljesítmény mind futómű!
Sima gyorsulásba persze nincs jelentős különbség mert nyélgáz 1,2,3....de rugalmasság,haraposság....ahhh
fmf rendszerrel kx szinten van a motor és kb 60 ló.
ja és ez a japán belpiacos ami erősebb az amerikaitól