Csak azért kérdeztem, mert ahogy nézegettem képeket róla, elvétve láttam csak az olajtartályt! Valaki tudna mesélni erről a motorról? Tapasztalat, észrevételek, minden érdekelne!
Hi! a kdx nem kroszmotor ezért mind különolajzásu mint az endurók általában, de hallottam már hogy lekötik és keverik bele a benzint, az a biztos ami tuti alapon.
Igen a két powerszelepet mozgatja a fogasléc, az enyémen azt kellet cserélni, arra gondolok, h karbi baja van,mert korábban mindig tulfolyt szétszedtem elnyomkodtam az úszót is meg tisztitás közben elállitotam a főfuvókát is. Ahogy itram, csak akkor dadog le, mielőtt elérné a max fordulatot. A vége olyan 120 körűl volt de most még ha jó lenne se menne úgy, mert leáttételeztem, viszont igy könnyen kerekezik és jó vadúl gyorsúl legalábbis a korábbi önmagához képest.
Szerintem nem a karbinak van baja, mert nemhiszem hogy a gyárban a karburátorokat a 130-as tepóra tervezték. Mondom a 130-as tempót dombon lefele érte el, de sí úton max 115 a vége. De nekem nemis ezvolt a bajom vele, hanem hogy 5-6000 fordulaton dadog, felette és alatta semmi baja. Szerintem nem az üzemanyaggal lesz a probléma. Azt figyeltem meg ha hideg akkor még jobban dadog, és állitólag a pwerrel van baj. A powert befolyásolja a hő?
Ja meg volna még egy kérdésem. Lehet hegeszteni a különolajozásnak az olajtartályt, mert a nagy melegben megrepett Vagy van valakinek otthon egy fölöslegej jó állapotban lévő darab?
Ha dadog majd leáll a motor az annak a jele hogy az úszóházba nincs elég benzin.
Lehet ennek oka az, hogy túl nagy a főfúvóka átmérője vagy a tűszelep kicsit el van dugulva és így nem tud elég gyorsan befolyni elegendő üzemanyag.
A fogaslécet nem láttam a fényképen, ott csak a két powerszelep látszik!
Akkor elképzelhető, hogy a fogasléc miadt van?
Sajnos nemvagyok jártas a szakszavakban de az a fogaséc ami a képen van és fekete?
A tiéd hány KM/H-nél dadog, mert az enyém 130-nál teljesen leált. Kesesebbnél lehet hogy dadog, mert nekem domben lefele volt 130, és lehet ezért marad ki a dodogás, mert hamar elértem 130-at. Amugy csak 115-öt megy ugyhogy nemdadog a gyári karbival.
Senkinek sincs ötlete?
Ismerösöm szerint a power (KIPS) miadt van ez, és hát én raktam össze amikor dugócsere volt, ugyhogy lehet valamit nemjól raktam össze benne. Lehetséges hogy ezmiadt van?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért vagy hogy a Kawa 125 SR-em úgy 6-7000-es fordulatszámnál kihagy egy kicsit azt gyorsul tovább? Elötte, utána semmi baja csak ott egy fél másodpercig akad azt megy tovbb. Sajnos nemtudom a pontos fordulatszámot, mert nem raktak rá fordulatmérőt, és ugytudom hogy ezek 8500 pörögnek, és ehez viszonyitottam.
Ha valakinek már volt ilyenje és tudja hogy mi a baja, vagy akár sejti az írja már meg nemek. Előre is köszönöm.
Sziasztok akarok venni 1 kdx125-öst, és a főtengejszimeringeket ki akarom cserélni, csak mig nem szedtem
szét nem tudom a méretét. ehez kellene a segitségetek, hogy milyen méretüek. Előre is köszi.
Féltem, hogy hasonló választ fogok kapni. A gumi különösebben nem érdekel, egy utánfutó ára sokkal húzósabb, pláne ha vonószem sincs a kocsin. A barátnőm is bedobja a durcát, ha nem viszem el motorozni, néha őt is megkell járatni… Egy Exc vagy Wr viszont már más árban mozog, rendszámmal! Egy 250 Klx szerintem tuti lenne, de ott is az ár… Azért köszi a segítséget, valamit csak kezdek majd magammal.
A KDX125 egy utcai enduro..az igazi versenyendurótól eléggé messze van. A futómű, motorerő stb a fasorban sincs egy krosszhoz képest. Azok az igazi versenyendurók a EXC125, a WR125 stb.
Lóerőben egy 24ló a reális. ami persze messze elmarad a KX125 ~38ától.
A másik szűk tényező, hogy utcán krossz gumival akarsz közlekedni?
Szóval vegyél utánfutót, és rendes krossz gépet, alternatív megoldás nehezen létezik!
A segítségetek szeretném kérni, eredetileg azt terveztem, hogy veszek egy Kawasaki Kx 125 (93-97), de a rendszám miatt kicsit problémás. Arra gondoltam, jobb lenne talán egy 125 Kdx (93-97). Igazából cross motorozásra szeretném használni, és néha elvétve aszfalton, pl a pályára menet. Megtudnátok mondani mi a két motor közt a különbség? Motor, váz, futómű, felfüggesztés területén. Egy 125 Kdx kb hány LE? Alkalmas lenne a kitűzött célnak?
ok kössze sokat segítettél nem tudod véletlenül h a karbiba mekkora lenne az ideális fúvóka mert le kellett h cseréljem és most 1 crm karbi van rajt de abban 132 es van és azzal be se akar indulni h mégis kb mekkora kéne bele ?
Én annak idején magamtól álltam neki, szerintem magától értetődően kell összerakni. A fogasaléc huzza ki (amit egy röpsúly vág ki bizonyos fordulat szám felett), és működteti a két pówert.
Miután összeraktad(én befujtam előtte kis hőálló kenőanyaggal, de utánna ugyis kenődik majd),utánna kézzel is tudod mozgatni, és ellenőrizni ,hogy elfordulnak-e a szelepek!
Ellenőrizni tök könnyű,csak a KIPS et kell levenni az oldaláról, és alapjáraton nézni a füstöt ,meg koppon. Rögtön kiderül működik-e.....
Hát úgy naggyából minden mert szerintem le lehet ragadva vagy nem tom valami h mégis h néz ki hogy neki tudjunk állni 1 rajz sokat segítene vagy valami info h h működik előre is köszi
Lenne pár kérdésem a 250es KDX gépekről.
Gyártottak ilyen gépeket különolajzással? Mikben tér el a blokkja, fütőmű, stb a KX250-től?
Ja meg volna még egy kérdésem. Lehet hegeszteni a különolajozásnak az olajtartályt, mert a nagy melegben megrepett Vagy van valakinek otthon egy fölöslegej jó állapotban lévő darab?
Ha dadog majd leáll a motor az annak a jele hogy az úszóházba nincs elég benzin.
Lehet ennek oka az, hogy túl nagy a főfúvóka átmérője vagy a tűszelep kicsit el van dugulva és így nem tud elég gyorsan befolyni elegendő üzemanyag.
A fogaslécet nem láttam a fényképen, ott csak a két powerszelep látszik!
Üdv
Sajnos nemvagyok jártas a szakszavakban de az a fogaséc ami a képen van és fekete?
A tiéd hány KM/H-nél dadog, mert az enyém 130-nál teljesen leált. Kesesebbnél lehet hogy dadog, mert nekem domben lefele volt 130, és lehet ezért marad ki a dodogás, mert hamar elértem 130-at. Amugy csak 115-öt megy ugyhogy nemdadog a gyári karbival.
Ismerösöm szerint a power (KIPS) miadt van ez, és hát én raktam össze amikor dugócsere volt, ugyhogy lehet valamit nemjól raktam össze benne. Lehetséges hogy ezmiadt van?
Lenne egy olyan kérdésem, hogy az miért vagy hogy a Kawa 125 SR-em úgy 6-7000-es fordulatszámnál kihagy egy kicsit azt gyorsul tovább? Elötte, utána semmi baja csak ott egy fél másodpercig akad azt megy tovbb. Sajnos nemtudom a pontos fordulatszámot, mert nem raktak rá fordulatmérőt, és ugytudom hogy ezek 8500 pörögnek, és ehez viszonyitottam.
Ha valakinek már volt ilyenje és tudja hogy mi a baja, vagy akár sejti az írja már meg nemek. Előre is köszönöm.
szét nem tudom a méretét. ehez kellene a segitségetek, hogy milyen méretüek. Előre is köszi.
Lóerőben egy 24ló a reális. ami persze messze elmarad a KX125 ~38ától.
A másik szűk tényező, hogy utcán krossz gumival akarsz közlekedni?
Szóval vegyél utánfutót, és rendes krossz gépet, alternatív megoldás nehezen létezik!
A segítségetek szeretném kérni, eredetileg azt terveztem, hogy veszek egy Kawasaki Kx 125 (93-97), de a rendszám miatt kicsit problémás. Arra gondoltam, jobb lenne talán egy 125 Kdx (93-97). Igazából cross motorozásra szeretném használni, és néha elvétve aszfalton, pl a pályára menet. Megtudnátok mondani mi a két motor közt a különbség? Motor, váz, futómű, felfüggesztés területén. Egy 125 Kdx kb hány LE? Alkalmas lenne a kitűzött célnak?
Előre is köszi
Zsolti
Miután összeraktad(én befujtam előtte kis hőálló kenőanyaggal, de utánna ugyis kenődik majd),utánna kézzel is tudod mozgatni, és ellenőrizni ,hogy elfordulnak-e a szelepek!
Ellenőrizni tök könnyű,csak a KIPS et kell levenni az oldaláról, és alapjáraton nézni a füstöt ,meg koppon. Rögtön kiderül működik-e.....
thx