egy vállakozó kedvű ember szerzett egy kx-et és egy kdx-et, ezután eldöntötte miből mit használ fel, majd alá tolt 2 sm kereket és készen is volt. elméletbe nem tul nehéz gyakolatba szerintem hülyeség neki állni
A kérdésem az lenne, hogy Kawasaki KDX 125ös sm et gyártják még? Mert én nem találtam a hivatalos oldalon olyat. Légyszíves valaki informálja ezt nekem! Ha nem gyártják akkor milyen gyártanak helyette?
Én most találtam egy 2007es kdxet, fura. :
Helo!
ha valaki tud olyan helyet ahol tudok alkerészeket rendelnivagy bontóból szerezni(power) a KDX200-hoz.
az küldjön már egy linket vagy telefonszámot
kösz
chevi,,kicsit hülyeség amit írtam télleg inkább úgy fogalmaznék,,hogy amikor beindítod a motort az olajszivattyúnak még felkell tolnia az olajat a hengerhez ezakatt eltelik egy kis idő... ,,de hidegen az olajnak nincs is ojan jó kenése még,,amikor megvan "dermedve"...
Tudom, hogy a motorokat melegiteni kell, azért ennyire hülyének ne nézz...
Én csak azt jegyeztem meg, hogyha hideg jobban csinálja, de melegen is csinálja ugyanúgy.
Egyébként megmár rájödtem hogy a fogasléccel van baj..
Légyszi,,írjjátok le véleményeteket...Az ősszel szeretnék venni egy KDX 250 est...kb 1992-es évjáratot,,vagy fiatalabbat... leginkább endurozni szeretnék vele,, ugratgatni,,,meg néhe kimenni crosspályára..de csakis hobby szinten...de 125 ös KDx et nem akarok,,mert azt Crosspályára tuti gyenge,,meg azért a 250 esnek lehet cibálni....mi a tapasztalatotok KDx 250 ről? hogy megy? egy 125 ös KX hoz képest fürgébb e? mennyit eszik kb...milyen a rugózása,, minden érdekel vele kapcs... Válaszokat előre is köszönöm! jó motorozást mindenkinek!
ViP-- ha hideg a motor persze hogy dadog neked,,,KDx-eket már kell melegíteni,,mint egy Crosst..berúgod aztán 5-15 percet hagyod hogy apajáraton elpöfögjön,,ha bemelegszik,,utána teljesen más hangja lessz,,meg persze erősebb is... hidegen minden motor másképp viselkedik,,de főleg a 4t-k azoknál e legfontosabb az előmelegítés,,mert amikor berúgod még nemtuggya a szivattyú felnyomni a hengerhez az olajat aztán még nem jó az olajzás,,ezért kell alapjáraton járatni min 5 percig...
Szevasztokl! Van egy 125-ös kdx-em 96-os, legalábbis a blokkban ez van. Egy darabig nagyon jól ment, aztán most nem pörög ki, durrog, kipufogódob nélkül lángot ver ki. Kicseréltrem a gyertyakábelt, tettem másik gyertyát de nem segített. Leengedtem a blokkból az olajat és olyan lett mint volt. Öntöttem bele 2 dl-t, hogy azért legyen benne vm, mentem egy kört vele, nagyon jó volt utána meg elkezdte megint. Szimeringes lehet? Van itt motorszerelő? Megkérdezném azt is hogy a tágulási tartályból miért nem szívja vissza a vizet, sapka vagy ilyesmi?
Nem akarom feleslegesen szerelni. Még egy kérdés, érdemes lenne e dugót cserélni benne ha már amúgy is szét van szedve?
sziasztok,szeretnék venni egy 200as kdx-et,50-es papírokkal. csak a rendőrök...
kinek milyen tapasztalata van?
nem nagyon szeretnék kpm-et, kobozást, büntetést.
esetleg van vkinek vmi jól bevált szövege vagy vmi ilyesmi?
mert lerendszámoltatni nagyon körülményes és húzós ugye...
előre is köszi
Csak az enyémről tudnám irni ,hogy baromi sokat fogyaszt és nagyon gyakran elromlik de csak 125-ös, lehet a nagyobb köbcentisek jobban birják. A fék az elején elég tompa, egésszében véve jól motorozható viszont az alkatrész ellátás nagyon tré.
ez szerintem egy kx és egy kdx keveréke
A kérdésem az lenne, hogy Kawasaki KDX 125ös sm et gyártják még? Mert én nem találtam a hivatalos oldalon olyat. Légyszíves valaki informálja ezt nekem! Ha nem gyártják akkor milyen gyártanak helyette?
Én most találtam egy 2007es kdxet, fura. :
ha valaki tud olyan helyet ahol tudok alkerészeket rendelnivagy bontóból szerezni(power) a KDX200-hoz.
az küldjön már egy linket vagy telefonszámot
kösz
Én csak azt jegyeztem meg, hogyha hideg jobban csinálja, de melegen is csinálja ugyanúgy.
Egyébként megmár rájödtem hogy a fogasléccel van baj..
http://houseofmotorcycles.bike...(KDX200E6)US/1994/
298678
Nem akarom feleslegesen szerelni. Még egy kérdés, érdemes lenne e dugót cserélni benne ha már amúgy is szét van szedve?
http://www.sportmotor.hu/motor...
kinek milyen tapasztalata van?
nem nagyon szeretnék kpm-et, kobozást, büntetést.
esetleg van vkinek vmi jól bevált szövege vagy vmi ilyesmi?
mert lerendszámoltatni nagyon körülményes és húzós ugye...
előre is köszi
Ne haragudjatok, de nincs időm végig olvasni a topicot!
Szükségem lenne KDX200 robbantott ábrára, vagy legalább a power elépítéséről, mert hiányzik valami belőle és a szerelőm sem látott még ilyet
Természetesen nem kérem ingyen, de SOS a dolog!
Köszi előre!
tommy kukac mato98 pötty hu
30/469-8660
Tommy_