Nekem KDX 250 van FMF rendszerrel,eddig a cr 250-esek a nyomába se léphetnek.
450-es volt előt 4t,de mikor ráültem össze se lehetett hasonlítani,
nagyon durva idegbeteg motor a KDX 250.
nekem fontos lenne a teljesítménye mert én többet várok mint egy DT 125 től . Akkor azt hiszem nem cserélem el ilyenre. De voltak olyanok akik azt mondták teljes KX blokk akkor erősnek kéne lennie nem?
A végén még 250-t kell vennem. Azért félem a 125 től mert az nálam nem tartana soká szerintem.
Elvileg a 125ös kdx 24Le......Én mentem ilyennel és nem tűnt többnek, de különben is a 37Le az már majdnem cross motor kategória, attól a teljesítménytől meg a kdx messze van. Egyébként jó kis gép a 125ös kdx.
Sziasztok érdeklődnék hogy mi a véleményetek első ránézésre erről a motorrol érdemes lehetelcserélni?
Most egy 600 as jó állapotú DR em van és nem szeretnék magamnak gondot a KDX el. Ez a 125 ös tipus valóban 35 LE ? http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Ki milyen beállításokat használ a 125-ös KDX-nél? Az erősebb változatra gondolok, az A-s ra. (főfuvokaméret,tűállás)
Másik kérdésem, hogy most elöl 15 fogas, hátul pedig 52 fogas lánckerekem van, de olyan kurva hosszu az áttétel, hogy rövidítenem kellene. Hol lehet olcson láncszettet kapni? JT katalogusbol már megvan a lánckerekeim azonosítoja.
Nincs, de igazából nem is szeretnék belenyúlni,eddig az összes motoromat magam szervízeltem (a kx-et most is én fogom) most úgy döntöttem ezt ráhagyom Győrfi Zoli barátomra.(Győrfi Alen édesapja)
Persze ez csak a blokkra vonatkozik a külső továbbra is az enyém.
Jah mégegy kérdés az Angollal kapcsban! Van szelep beállító kit-ed? Mivel annak segítségével ha kell lapkát cserélni, nem kell szétszedni a vezérlést.
Így néz ki: http://www.canyonchasers.net/s...
Kösz a segítséget, akkor elvileg full hagyományos mindennemű sajátos megoldástól mentes első telók ezek! :) Csak mert ugye bár nem Angol, ahol az Angol humor minden masinában jelen van valami formában! :) Amire már csak akkor jön rá az ember, amikor szétszedi, aztán les mint levelibéka a vadonban...
Hali
Az enyémen a hátsó döglött meg épp most kaptam meg.Pécsen csináltattam ahol vettem a motort.Elsők bírják!(még) Egyébként alsó csavar kiszed szimering leszorító seegergyűrű kiszed azt szétránt.
Jut eszembe, látom vala neked is kx.. Telóban nem kellett még szimeringet cserélned? Én most épp ezzel fogok bíbelődni a hétvégén. Van hozzá tipped, ötleted, hogy cseréljem ki, hogy minnél kevésbé kelljen szétrámolni hozzá a telót!?
Na igen én is átálltam, végre tudtam venni egy kx 250-et, 1-2 apróság berhelni való van még rajta, de mihelyst összeáll, az se izgat ha kib. hideg lesz, menni kell a határba! :) Jah, Tokaj amúgy autós buli szokott lenni, ez az egy buli a hideg miatt ahova kocsival szoktunk menni. Annyira elmebetegek azér nem vagyunk, hogy 250km-t rádideregjek a vasra, na meg ha leszeked a hó, sose mászok haza! :)
450-es volt előt 4t,de mikor ráültem össze se lehetett hasonlítani,
nagyon durva idegbeteg motor a KDX 250.
A végén még 250-t kell vennem. Azért félem a 125 től mert az nálam nem tartana soká szerintem.
Most egy 600 as jó állapotú DR em van és nem szeretnék magamnak gondot a KDX el. Ez a 125 ös tipus valóban 35 LE ? http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Köszi a segítséget előre is.
Ki milyen beállításokat használ a 125-ös KDX-nél? Az erősebb változatra gondolok, az A-s ra. (főfuvokaméret,tűállás)
Másik kérdésem, hogy most elöl 15 fogas, hátul pedig 52 fogas lánckerekem van, de olyan kurva hosszu az áttétel, hogy rövidítenem kellene. Hol lehet olcson láncszettet kapni? JT katalogusbol már megvan a lánckerekeim azonosítoja.
Persze ez csak a blokkra vonatkozik a külső továbbra is az enyém.
http://www.webbikeworld.com/t2...
Így néz ki: http://www.canyonchasers.net/s...
Köszönöm megvok,most élvezem a téli terepmotorozás örömeit,meg ilyenkor van idő egy kis építgetésre is.
Ceva Rudo!
Mizu Veled?
Az enyémen a hátsó döglött meg épp most kaptam meg.Pécsen csináltattam ahol vettem a motort.Elsők bírják!(még) Egyébként alsó csavar kiszed szimering leszorító seegergyűrű kiszed azt szétránt.
Jelenleg át vagyok állva téli üzemre úgyhogy mellőzöm a kövesutak nyúzását,de köszi a lehetőséget.