Szasz AKB
A ti helyzetetekben a GZA fogyasztásának okát másra tettem volna... de tény,hogy a
karbi játsza a legnagyobb szerepet...ha ott valami hibádzik akkor fuccs.....
Mikor megyünk valami táncdalfesztiválra legközelebb?!
Látom fejetlenség van... Egy átlag 125ös endúró csak akkor eszik 8 fölött ha szar a motorja, vagy valami crossos sztár kergeti crosspályán! Ezek a mocik már nem mai darabok, és arra pl kevesen gondolnak hogy kopik a karbi is. Pedig még a maiakon is(pl a az EXCken gyári gépkönyv szerint 200 üzemóránként kell a karbit felújítani). kopik a schubert tű, és a fészke, ezáltal a főfúvókánál nő az átmérő, több benyát kap. Tudom mert a legjobb haverom KDX 125ösén is ez volt a gond. Kb 12-14 litert fogysztott(!), és össze vissza fulladt. Átraktuk a 200asom karbiát és hibátlan lett. Utána összemértünk mindent, és akkor derült ki hogy a tűvel van gond. Fene se gondolná mi?
Ja meg a másik mi az h rossz karbival keveset eszik???
Az attól függ hogy h van elállítva!!!!!! Ez túl sok benzint kapott (mármint a kmx) és füstölt mint a görény.És úgy evett 8 litert és ráadásul haver mindig húszta neki!!
Szóval nem tuom melyik kdx eszik 10 et,de biztos nem egy minta darab.
Én elismerem h te jobban értesz a motorokhoz de néha hidjél annak is aki kdx el jár!!!
Most nem azért de: Az én 95 kdx em 7 litert eszik százon ha végig kaparok meg ilyenek.
Szóval ha végig húzom neki.
És egy tsr-t oda bassz de elég keményen. (most nem a tiedre goldolok) De egy széria tsr-t odabasz.
Ja a crm meg lehet h megbízható de én semmi pénzért nem vennék olyat!!!
most hívott egy gyerek van egy 98-as yz250 eladó, anyi a bibije hogy beált a motorja.
300 E ft ba el lehetne hozni.
olyan 50 ből rendbe tom rakni a motorját.
most eggyeztem le egy 96-os kx 125-ost hiányoznak az elso telok + a huttok meg egy fékkar,de szerintem 50000 forintot megér akkor is uj idomokkal +hátso gumi is 80%-os,a gyerek nem ért hozzá nem tudja mi az érték.
a motor 100% on megy az se érdekel ha 10 perc alatt besul.
eladom a karbit + egy kereket és vissza az ára.
aha,most figyelem hogy 80as átlaggal evett neki annyit a 125-os.
nem tudom mi van velem de ma nagyon hulye napom van.
de a kdx 3-ason megy 80-nal,
hát ha én is ugy járok akkor a TS majd nem csak 4-et eszik,de az a 7 liter fogyasztás az motocross pályán van motocrossok kozott.
de híába volt a kmx-jébe kross karbi ha 28 mm-nél nem volt nagyobb mert nem fér bele.
másik dolog meg hogy a kmx sebességben nem porog ki tobbet mind 9000-t,ott azért van a fogyasztás mert 11-12ezret porognek.
harmadik dolog egy 80-ast meg eggy 125 -os kdx ossze se lehet hasonlitani foleg fogyasztasra.
az en TS-em komplett felujitott, és a haver CRM-jebo cross dugatyu van + ilyen olya nbibaszok, de akkor sincs neko a TS-re,az se mindegy hogy mien a TS,mert 91 vagy 92-tol gyártják a 27 loeros változatot,de van egy 15 loeros valtozat is azt esetleg lenyomtad CRM-vel.
a crm-nek kuuuuuuuuuuuuuuuuurva hosszú az áttétele.
nem terepre valo hiaba szarmazik a vaz HONDA CR-bol ha a motor meg NSR-bol van.
a 10 litert azt én isrtam a tsr fogyasztására, és az télleg evett anyit.
offroadms, igaz hogy nem mindegy hogy ki ül a motoron, de az se mindegy hogy milyen a motor.
mert én a tsr el 125-ös telikrossz ktm et is basztam oda, mert szarrá volt hajtva és alig ment.
jóbarátom Dudukawakdx azt üzeni (mert ő most nem tud írni a fórumba) hogy a KDX (80 as átlaggal) 5 litert benzint eszik és ha nagyon húzod neki akkor 7-litert! és az hogy 10 litert eszik az azért is hülyeség mert ami haveromnak volt "89 es KMX-e ROSSZ karbival nem evett annyit!
en ugy vagyok ezzel hogy fouton ritkán jarok de ott inkabb a kawát mert alulrol huz nem kell porgetni uton mind a marhát,hosszabb az attetele,de ne en olyan terepse faszi vagyok ugy hogy inkabb a suzit hasznalom palyara kurva jo uton az nem tetszik benne hogy ami az utazo sebesség lenne 60-100 ig 6-on fulad a tunig cuccok miat,6-on 20 rol 60-ra szet huzza gond nelkul,de hatvannál nem kezd porogni tovább tartja a fordulatot,és ha gyorssabban akarok vele menni akkor 3-at vissza és gyerunk,az van benne hog 6000-9500 fulad.
de pályára viszont az kell hogy a maximumot hozd ki az osszes sebességbol és porgetni ha tudsz vele már menni es nem fogod 10000 alá engedni akkor nem lessz ellenfeled a kategoriaban.
de nekem inkább a kawat javaslom azzal kenyelmesebb menni mert nem olyan motocrossos az ulese + jo fogasa van neki,ezzel is szokunk palyara menni a CRM-et leveri simán.
Mostmár csak arra vagyok kiváncsi hogy nektek mennyire tetszik (ne gyári adatokat, ja és inkább az érdekel hogy pályán mennyire használható mert ha nem igen akkor inkább eladom és keresek valami mást).
Szerintetek milyen a 94-es kdx (nincs sok összehasonlítási alapom mert még csak 15 vok és ez az első 125-ös mocim {eddig csak robogó volt})? Jót is rosszat is kinek mi a véleménye!
mikor megvettem 2005 jan 8-an akkor jo ido volt de volt ahol egy kicsit csuszott az ut,probaltam gyorsulni 1,2,3,4, kapart mint a vaddiszno ahogy beletettem ki volt porogve 5, egykerek 6, nyultak a kezeim ugy huzott 120 ra rovid attetellel.
de az atlag fogyasztas hosszu attetellel norm vezetesnel max 120 ketto alaltt 50 km-re 2,3 literazaz 4,6 ket ember alatt 100 ra.
akkor eszik 7-et mikor a fordulatszam nem esik 11000 ala de ott mint a tank nincs ellenfel.
a CR,KX csa kpalyan tud elhagyni de terepen kb egyforma de gyorsasagi szakaszokon elhagyom oket.
A ti helyzetetekben a GZA fogyasztásának okát másra tettem volna... de tény,hogy a
karbi játsza a legnagyobb szerepet...ha ott valami hibádzik akkor fuccs.....
Mikor megyünk valami táncdalfesztiválra legközelebb?!