Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de van kééééééééééééééééééééééééééétfééééééééééééééééééééle!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

17 meg 27 loeros változat van nem jut el az agyatokig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


va n a

pontos megnevezésuk

DX 125 SR 17 loero
DX 125 A 27 loero
Szerintem egy 125-ös KDX többet tud,mint 17.
A 220-as mennyit tud?40 körül?
A 300-asok meg 55-56-ot (KTM,GasGas).
Ez motor.
ja még eggy
hol vannak a mi kawáink ehez!!!
én nem tudom mi a faszért!! de a magyar gyerekek kozott akadnak akik kurvára szeretnek tulozni,azt mindenki tudja hogy a legerossebb gyari DT-t 89-ig gyártották az LC 2-est,az volt 16 loero,amirol te itt beszélsz a az R és max 14 loero!!!
93-99-ig 12 loero akármien hulyeséget írnak az ujságjaitok,és 00 felett meg mind max 14 loerosek EURO 2 katalizátor van bennuk akkor mit akarsz 24 loerot,ha kinyitod a dobot+cserélsz kipuffot+kinyitod a powert állandora akkor lessz kb 25 loero,és az kurvára othadja a gyariakat amik 14 gothos kiscsikok!!!!!

a te kdx-ed sincs 17-nél.

Mennyi alatt megy 100-ra?mennyi a vége?

mert ha azt állítod hogy a tied is 27 loeros akkor mér SR?

ha 27 loeros valtozatod van akkor gyari alapotban 8,5 alatt 100-on kell neki lennie és 140 elott nem szabad neki megálni,egy jo 27 lovas kawának ennyit tudni kell.

a kinézethez meg orulj neki hogy joalapotut mondtunk egy szép kawárol teszek fel képet ozt hasonlítsd ossze a kettot!!!!
Sziasztok!Reagálni szeretnék az itt elhangzottakra.Ez a gép nem tudom hány lóerős de az biztos hogy a 125ös dt-t otthagyta.Az egyik egy 99es a másik 03as évjáratu volt.És azok tutira 24lóerősek.Szóval érdekes lenne hogy egy állitolag 17(poni )lovas gép otthagyja őket.A teló szerintem sokkal igénytelenebb hogy nem forditott.A szimmering soha nem ment ki nálam mert védve van.Soha nem koppant még le,szóval nem értem miben jobb a forditott kivitel.Különben adnék hozzá cross illetve utcai gumit is,meg két kipufogot.Különben kiváncsi lennék (azon tul hogy kék),miért csak jo állapotu a gép.Mert egy 92es gép mitől nézne ki kawasabban?
kamu...
mivan?

ez csak vicc nem?
80-as 47 Nm-t

rohog a vakbelem
power meg nitro, meg kompresszor van benn és 42 Nm t ad le 7000 es fordulaton.
ya azt elfelejtettem hogy 6347-es fordulaton adja le a maximális teljesítményt
őő én tudok egy 47 lovas limitált szériás kdx 80 ast
az enyim A az a 27 loeros.

nincs TOBB LOEROS Valtozat!!

mer mindjárt megjelen itt valaki és azt fogja állítani hogy van 34 loeros KDX-gyarilag.
a tied is egy SR ugye??
jó néha picit nagyot mond! amúgyigazad van hogy inkább csak "jó állapotú" ez a KDX!
a DUDU?

na nerohogtess a sajátjára mond 34-et,ami még ki is van futva!
mi lessz ha felujítsa 45 loero?
én is úgy tudom hogy 14 vagy 17? vagy vmi ilyesmi! Dudu az tudja!
...
Szép lehetne az a kawa ,így csak jo alapotu a kinézete.
Szép kawa az valahogy máskép néz ki.

de ez csak SR az nem 14 ponilo?
szaszili nagyon fasza a motorod! ha már itt tartunk nem tudsz jó kis EXC-t jó áron?? 125 öst! én is nézegetem őket de baromi drágák!
nem szarjuk le! télleg jó motor! de ha veszek KDX et, akkor ne sr-t! akkor már legalább fordított teló meg ilyesmi! de ez úgy mindenre vonatkozik! meg aztán úgy is supermoto lesz belőle!
Na mi a helyzet a nagy kdx imádattal?
Itt egy elég pofás gép, a gazdája épp megvállna tőle,
ti meg le se szarjátok?
èest práci!
Nekem nagyon tetszene 1 túra!!!!!!!!!!
Az ötletet támogatom .......
csak hol kéne találkozni???
nekem Kiskunlacháza tetszene (a cross pályánál)!

NAGYON JÓ ÖTLET 1000ccm!
Sziasztok Fanok!

Sajnos a kis gépem eladósorba került.Ha valakit érdekelne a moci,92 es évjárat,a pontos tipusa KDX 125Sr,és a többi minden a képen látszik.Esetleg ha érdekel vkit akkor küldjön e-mailt.Esetleg csere is érdekelne,de csakis 4ütemű hardenduróra.Klx 250előnyben.