Így már másképp hangzik, valahogy megerőszakolom magam, és lenyomok vagy kétszáz km-t szigorúan 90-100-al, ha 4-re kijön, azt már foghatom a kipufogórendszerre...
Most picivel megy 5 fölé vegyesen utassal, nélküle, de 120-130-al inkább mint 90-el.
sztenderen tankolok de miután feljön még küldöm bele kicsit.
csurig megtankolom ( megnézem mennyi megy bele óra szerint bár kutanként csalhat) majd óra lenulláz. mikor már villog a mutató kicsit megyek még vele aztán rátankolok. Megnézem mennyi megy bele és azt a kilóméterrel kiszámolom. motorféket használok soxor mert az van rajta szépen és a dobbal is olyan hangja van fuhhhúúú
De legközelebb állva megtankolom és úgy nullázom le majd a köv tankolásnál megint állva tankolok és megnézem mennyit mutat kilóméter óra
Hogy méred a tankolást? (max tank és 200-300km utána megint max tank?) Hogyan tankolsz? (oldalsztender vagy rajta ülve?) Ezek akár fél litert vagy többet is csalhatnak. Ha visszamenőleg megvannak a tankolások nézd meg 1-2-3-4-5k km-re vetítve az a legmérvadóbb. Nekem az 4,24. Meddig forgatod? Sokat motorfékezel vagy inkább fék?
Nem tudom, hogy térhet el ennyire egy modellnek a fogyasztása de nekem 90-110-es tempónál 3.5 felé nem megy semmiképpen, de ez gyári dobbal van és chip tunning meg miegymás nélkül utas nélkül.
Nekem a 3,55-ös fogyim úgy jött ki, hogy Déváról hazafele 80-90-el sötétben, fél utat kamion mögött nyomtam. (utassal+3 doboz félig cuccal)
Hosszú úton tartós sebességgel max 90-el és üresen szerintem akár 3 literes fogyit is ki lehet hozni a gépből. Nekem az összes tankolásom megvan. :) Nem sztenderen kell tankolni, hanem, hogy rajta ülsz. Úgy több megy bele és pontosabban lehet.
Sziasztok!
Charex & Cipri köszi a segítséget ,látom nagyon megvagytok elégedve a mocival!remélem megfelelő választás lesz egy újra kezdéshez.
figyelni fogok a hibákra amiket említettetek ha meglesz a kiszemelt példány!
még 1X köszi a segítséget!
megnyerő "kis" gépek ezek
Szia! Ha gondolod az enyém eladó!itt
Tökéletesen megvagyok vele elégedve és az utasom is ( barátnőm).
Nyomatékos, fogyasztása több, mint jó, 3litertől 3.5-ig kúszik fel. Futóművel nekem nincs problémám kellett már vészfékeznem 60 ról 0-ra és megálltam kopottas gumival. Igaz 1 centire a marhától aki kijött elém, de megálltam.
TwoBrothers sport dob van rajta, most a gyári mert a sporton a szegecselés elengedett 1.5 éves karbon dob, de megcsináltatom pikk pakk ez sajna karbon dobok átka. Iszonyat fasza hangja van vele. Túrára alkalmas, mi sem bízonyitja jobban, hogy kijöttem vele németbe 1200 kilömétert és semmi baja nem volt az úton, kényelem menettulajdonság, biztonságérzet mind megvolt.
Sztem nagyszerű 650-es sor 2-es gép és megbízható. Na meg szép is. Egy személlyel meg ahogy mondják lehet pajkoskodni vele rendesen. ha érdekel az enyém ár alkuképes kicsit, eladás oka, külföldre költözéshez kell a pénz és sajna meg kell válnom tőle, ha nem jön be máshonnan elég cash. Remélem segítettem kicsit a gépről tájékozódni.
Szerintem ilyen komoly fékkel párosítva veszélyes játék az első futóműve, de nem szeretnék vitatkozni ezen. Én fékeztem már állóra és nem volt jó érzés. (bár kopott szar gumi volt elől)
Az első kerék elkönnyülésről. Én ha több cucc van rajta vagy nem egyedül megyek magasabb guminyomást állítok be. Mivel a kézikönyvben is írják, hogy utassal már 2,8 kell hátra. Én 2,25 és 2,7-el járok ha meg van cuccolva a gép. A hátulja meg 5-ösre van állítva mindig, mert rossz utakon járok és a puhábban nagyon ringatózik. Főleg gyorsításnál könnyül el az eleje meg nagy sebességnél.
Gumikról én nem tudok semmi érdemlegeset mondani, mivel 25k km-el vettem. Hátul még a gyári volt. Bár ezt nem hiszem el (Bridgestone BT020 asszem) elől cserélve volt. 29k-ig elmentem még velük és most Metzeler Z8 van fent. Azt mondom, hogy a régi motorom Metzeler Lasertecjéhez viszonyítva is nagyon nagy előrelépés. Nagyon tapad és mintha másik motor lenne az új gumik miatt. Múltkor vészfékeznem kellett egy részeg kerékpáros miatt, mert befordult elém szemből főúton. Meglepődtem, hogy mennyire jól irányítható marad ezzel a gumival, amíg forgalmazzák ezt a gumit én tuti ezt tolom rá. Kb azonnal melegszik, még a hajnali 15 fokban is. Régivel még 15km után is tudott csúszkálni a hátulja 15-20 fok környékén.
Helló!
Méltányolva az álláspontod, néhány dolgot azért vitatok.
Az első futómű mondjuk valóban lágy, és néhányan próbálkoznak keményítéssel, de hogy vészfékezéskor esést válthat ki azért az meredek. Ha valaki esik vészfékezéskor egy Er-6n/f-el szerintem az nem az első futómű lágyságából fakad.
Továbbrais tartom, hogy ha a terhelhetőségi limitre figyelsz, akkor érdemben nem változnak a menettulajdonságok. Igaz ez esetben fokozottan figyelni kell a guminyomásra elöl 2.25 hátul 2.50 és fel kell tekerni a hátsó rugóstagot legalább 5-ig. (7. fokozat a legkeményebb)
Nekem hátul egy 45 literes givi doboz van, oldalt pedig két 18 literes oldaltáska és az oldaltáska tartó givi rudak. Egyetlen alkalommal éreztem elöl elkönnyülést, amikor nálam nehezebb utast vittem a városban.
Amiről még nem esett szó, a gumik. A gyári Dunlop d221 nem tapad de legalább gyorsan kopik. Nekem 9800 km-t mentek el, és elől fogyot el, amikor a hátsóban még volt nagy jóindulattal kb 2-3000 km Az eleje gyakolatilag trapézosra kopott, a szélei egyszerűen elfogytak.
Másodjára Bridgestone Bt 023 tettem fel, jelenleg is az van fent 19 ezer km-nél járunk. Most a hátsó gumi fogja hamarabb feladni ez már látszik, de sokkal jobb a tapadás mint a gyári esetében, annál voltaképpen minden jobb!
Cipri nem említette. Ha nem versenypályázásra akarod használni mindenképpen ABS-est keres. Ha kezdő vagy, vagy nincs sok tapasztalatod jobban jársz vele. Az ER6-nak a legnagyobb hibája az első futóműve: olyan puha, hogy ha ráül egy légy összeül. (vészfékezésnél eshetsz miatta...) A többiek próbálkoztak keményíteni több kevesebb sikerrel.
Másik dolog, Cipri azt írja, hogy nem könnyül el az eleje. Ezzel nagyon nem értek egyet. Hátul nekem van dobozom és két oldaltáska. Ha ezek legalább félig tele vannak, akkor 1 személlyel is elkönnyül a motor eleje (főleg, ha nem sok benzin van a tankban). Ha utas felül mögém és van csomag is, akkor én kifejezetten rosszul érzem magam rajta nagy sebességnél (120+), mert folyamatosan azt érzem, hogy nincs elég súly az elején. (2x30literes oldal csomag, meg gyári hátsó doboz(azt hiszem 32literes) + én 65, + utas 60kg )Könnyen kerékre is lehet venni egyébként, ha nincs semmi súly rajta, akkor is. (kuplungolni sem kell)
Ezek mellett is nagyon szerethető gép.
Nekem a legkisebb fogyasztásom hosszú távon 3,55l. Mióta megvan 5k km mentem vele ennek az átlaga 4,24. Legmagasabb fogyija 4,69 volt. Nem szoktam 140 fölé menni tartósan. Utazóban én 110 környékén használom útviszonyoktól függően.
Sportdobbal szép dohogós hangja van.
Szélvédelem az előző csupasz motoromhoz képest jó, de hiába van gyári magasított plexim a fejem nagyon kap (175cm vagyok). Jah nekem F-es van.
Kényelem: ebben nem tudok érdemben beszélni, mert gyári ülést még az előző tulaj áthúzatta és zselés lett belőle. 700km-t mentem már 1 nap alatt vele. Nem volt úgy elfáradva, mint az előző mocimmal 300km után... Azt hiszem, ahogy most van simán tudnék egész nap menni vele. Pedig a derekam, seggem és a nyakam nem szokta bírni. Célszerű megállni vele 150-200km-enként. Egyébként az utas se fárad el hamarabb, mint a vezető.
Szerviz szempontjából igénytelen. 6000km-enként olaj csere(2 liter). Nem kell full-os bele. Levegőszűrője szivacsos így mosható és kis olajozás után vissza. Nem kell feleslegesen cserélgetni kompletten. Sokan vannak 60000+ km-el a gépeikben. Nincs velük gond. Volt egy tag, aki 100k km fölött járt vagy jár...
Szelephézagot is csak 42k km-nél kell nézni. Van, aki azt mondja, hogy kicsit hamarabb is célszerű. Ez egyéntől függ. Gyertyákat is ritkán kell cserélni ezt most pontosan nem tudom. (talán 24k km? de több rémlik)
Típushibája a 2005-2006-osoknak, hogy a jobb oldali blokk tartó résznél egy pici hajszálrepedés szokott lenni a rezonálásoktól. Meg a 2850-es végű elektronikásak szeretnek hibát generálni. (ülést leveszed és a farok részben ott van ez a cucc 2851-től már oké) Így ha 2007-es gyártásút nézel nem lesz ezzel gondod. Még voltak felháborodva a ciripelő kipufogó miatt. Nekem 2006-os gyártású és nem ciripelt a kipuff 27000 után még. Azóta Martin dob van rajta ezzel meg nem ciripel Inkább dohog.
Szia!
Én 181 cm magas vagyok, (82kg)és a kényelemmel nincs gondom, ha 150 kilóméterenként megállok nyújtózni egyet. A párom 161 cm és 60 kg) minden évben megyünk több napos túrára. Ő sem szokott hisztizni, ha néha van pihenő. Ha nem lépjük túl csomagokkal a 180 kg -os terhelhetőségi küszöböt, a motor jó partner marad, nem könnyül el az eleje, menettulajdonságai érdemben nem változnak és szerintem az ereje is elég a dinamikus motorozáshoz.
Ha nincs utas, akkor meg csibészkedni is lehet. Jól kezelhető a kanyarokban, és robbanékony, de alacsony és középes fodulaton kategoriájában kifejezetten nyomatékosnak számít.
Azt javaslom 2007-től nézegess használt példányokat. Az első évjáratok (2005-06) gyermekbetegségeit akkora orvosolták. Nekem 2008-as van (2010-es forgalomba helyezés) és tökéletes. Semmi hiba a két év alatt, 19 ezer kilóméter ment bele. Fogyasztás 4-5 liter között alakul.
Tökös kis gép!
sziasztok!
szeretnék a közel jövőben egy 6n venni és pár kérdésre ha válaszolnátok megköszönném.
mennyire kényelmes a gép 1 ill.2 személlyel rövid és hosszabb távon, típushibák, szervizigény, fogyasztás, alkatrész ellátottság ha gond van, stb?
városba?
Most picivel megy 5 fölé vegyesen utassal, nélküle, de 120-130-al inkább mint 90-el.
csurig megtankolom ( megnézem mennyi megy bele óra szerint bár kutanként csalhat) majd óra lenulláz. mikor már villog a mutató kicsit megyek még vele aztán rátankolok. Megnézem mennyi megy bele és azt a kilóméterrel kiszámolom. motorféket használok soxor mert az van rajta szépen és a dobbal is olyan hangja van fuhhhúúú
De legközelebb állva megtankolom és úgy nullázom le majd a köv tankolásnál megint állva tankolok és megnézem mennyit mutat kilóméter óra
Hosszú úton tartós sebességgel max 90-el és üresen szerintem akár 3 literes fogyit is ki lehet hozni a gépből. Nekem az összes tankolásom megvan. :) Nem sztenderen kell tankolni, hanem, hogy rajta ülsz. Úgy több megy bele és pontosabban lehet.
Nem kamuzok, NEKEM ENNYIT ESZIK pont
nagyon mutatós a vas de sajnos még nincsen meg az anyagi rész hozzá így jövőre tervezem a vásárlást.
üdv!
Charex & Cipri köszi a segítséget ,látom nagyon megvagytok elégedve a mocival!remélem megfelelő választás lesz egy újra kezdéshez.
figyelni fogok a hibákra amiket említettetek ha meglesz a kiszemelt példány!
még 1X köszi a segítséget!
megnyerő "kis" gépek ezek
üdv!
Tökéletesen megvagyok vele elégedve és az utasom is ( barátnőm).
Nyomatékos, fogyasztása több, mint jó, 3litertől 3.5-ig kúszik fel. Futóművel nekem nincs problémám kellett már vészfékeznem 60 ról 0-ra és megálltam kopottas gumival. Igaz 1 centire a marhától aki kijött elém, de megálltam.
TwoBrothers sport dob van rajta, most a gyári mert a sporton a szegecselés elengedett 1.5 éves karbon dob, de megcsináltatom pikk pakk ez sajna karbon dobok átka. Iszonyat fasza hangja van vele. Túrára alkalmas, mi sem bízonyitja jobban, hogy kijöttem vele németbe 1200 kilömétert és semmi baja nem volt az úton, kényelem menettulajdonság, biztonságérzet mind megvolt.
Sztem nagyszerű 650-es sor 2-es gép és megbízható. Na meg szép is. Egy személlyel meg ahogy mondják lehet pajkoskodni vele rendesen. ha érdekel az enyém ár alkuképes kicsit, eladás oka, külföldre költözéshez kell a pénz és sajna meg kell válnom tőle, ha nem jön be máshonnan elég cash. Remélem segítettem kicsit a gépről tájékozódni.
Kawa Kanyarra jön valaki? Az alsó-középső országrészről? Én Békés megyéből támadok ótópályán
Szerintem ilyen komoly fékkel párosítva veszélyes játék az első futóműve, de nem szeretnék vitatkozni ezen. Én fékeztem már állóra és nem volt jó érzés. (bár kopott szar gumi volt elől)
Az első kerék elkönnyülésről. Én ha több cucc van rajta vagy nem egyedül megyek magasabb guminyomást állítok be. Mivel a kézikönyvben is írják, hogy utassal már 2,8 kell hátra. Én 2,25 és 2,7-el járok ha meg van cuccolva a gép. A hátulja meg 5-ösre van állítva mindig, mert rossz utakon járok és a puhábban nagyon ringatózik. Főleg gyorsításnál könnyül el az eleje meg nagy sebességnél.
Gumikról én nem tudok semmi érdemlegeset mondani, mivel 25k km-el vettem. Hátul még a gyári volt. Bár ezt nem hiszem el (Bridgestone BT020 asszem) elől cserélve volt. 29k-ig elmentem még velük és most Metzeler Z8 van fent. Azt mondom, hogy a régi motorom Metzeler Lasertecjéhez viszonyítva is nagyon nagy előrelépés. Nagyon tapad és mintha másik motor lenne az új gumik miatt. Múltkor vészfékeznem kellett egy részeg kerékpáros miatt, mert befordult elém szemből főúton. Meglepődtem, hogy mennyire jól irányítható marad ezzel a gumival, amíg forgalmazzák ezt a gumit én tuti ezt tolom rá. Kb azonnal melegszik, még a hajnali 15 fokban is. Régivel még 15km után is tudott csúszkálni a hátulja 15-20 fok környékén.
Üdv
Charex
Méltányolva az álláspontod, néhány dolgot azért vitatok.
Az első futómű mondjuk valóban lágy, és néhányan próbálkoznak keményítéssel, de hogy vészfékezéskor esést válthat ki azért az meredek. Ha valaki esik vészfékezéskor egy Er-6n/f-el szerintem az nem az első futómű lágyságából fakad.
Továbbrais tartom, hogy ha a terhelhetőségi limitre figyelsz, akkor érdemben nem változnak a menettulajdonságok. Igaz ez esetben fokozottan figyelni kell a guminyomásra elöl 2.25 hátul 2.50 és fel kell tekerni a hátsó rugóstagot legalább 5-ig. (7. fokozat a legkeményebb)
Nekem hátul egy 45 literes givi doboz van, oldalt pedig két 18 literes oldaltáska és az oldaltáska tartó givi rudak. Egyetlen alkalommal éreztem elöl elkönnyülést, amikor nálam nehezebb utast vittem a városban.
Amiről még nem esett szó, a gumik. A gyári Dunlop d221 nem tapad de legalább gyorsan kopik. Nekem 9800 km-t mentek el, és elől fogyot el, amikor a hátsóban még volt nagy jóindulattal kb 2-3000 km Az eleje gyakolatilag trapézosra kopott, a szélei egyszerűen elfogytak.
Másodjára Bridgestone Bt 023 tettem fel, jelenleg is az van fent 19 ezer km-nél járunk. Most a hátsó gumi fogja hamarabb feladni ez már látszik, de sokkal jobb a tapadás mint a gyári esetében, annál voltaképpen minden jobb!
Üdv. Mindenkinek!
Cipri nem említette. Ha nem versenypályázásra akarod használni mindenképpen ABS-est keres. Ha kezdő vagy, vagy nincs sok tapasztalatod jobban jársz vele. Az ER6-nak a legnagyobb hibája az első futóműve: olyan puha, hogy ha ráül egy légy összeül. (vészfékezésnél eshetsz miatta...) A többiek próbálkoztak keményíteni több kevesebb sikerrel.
Másik dolog, Cipri azt írja, hogy nem könnyül el az eleje. Ezzel nagyon nem értek egyet. Hátul nekem van dobozom és két oldaltáska. Ha ezek legalább félig tele vannak, akkor 1 személlyel is elkönnyül a motor eleje (főleg, ha nem sok benzin van a tankban). Ha utas felül mögém és van csomag is, akkor én kifejezetten rosszul érzem magam rajta nagy sebességnél (120+), mert folyamatosan azt érzem, hogy nincs elég súly az elején. (2x30literes oldal csomag, meg gyári hátsó doboz(azt hiszem 32literes) + én 65, + utas 60kg )Könnyen kerékre is lehet venni egyébként, ha nincs semmi súly rajta, akkor is. (kuplungolni sem kell)
Ezek mellett is nagyon szerethető gép.
Nekem a legkisebb fogyasztásom hosszú távon 3,55l. Mióta megvan 5k km mentem vele ennek az átlaga 4,24. Legmagasabb fogyija 4,69 volt. Nem szoktam 140 fölé menni tartósan. Utazóban én 110 környékén használom útviszonyoktól függően.
Sportdobbal szép dohogós hangja van.
Szélvédelem az előző csupasz motoromhoz képest jó, de hiába van gyári magasított plexim a fejem nagyon kap (175cm vagyok). Jah nekem F-es van.
Kényelem: ebben nem tudok érdemben beszélni, mert gyári ülést még az előző tulaj áthúzatta és zselés lett belőle. 700km-t mentem már 1 nap alatt vele. Nem volt úgy elfáradva, mint az előző mocimmal 300km után... Azt hiszem, ahogy most van simán tudnék egész nap menni vele. Pedig a derekam, seggem és a nyakam nem szokta bírni. Célszerű megállni vele 150-200km-enként. Egyébként az utas se fárad el hamarabb, mint a vezető.
Szerviz szempontjából igénytelen. 6000km-enként olaj csere(2 liter). Nem kell full-os bele. Levegőszűrője szivacsos így mosható és kis olajozás után vissza. Nem kell feleslegesen cserélgetni kompletten. Sokan vannak 60000+ km-el a gépeikben. Nincs velük gond. Volt egy tag, aki 100k km fölött járt vagy jár...
Szelephézagot is csak 42k km-nél kell nézni. Van, aki azt mondja, hogy kicsit hamarabb is célszerű. Ez egyéntől függ. Gyertyákat is ritkán kell cserélni ezt most pontosan nem tudom. (talán 24k km? de több rémlik)
Típushibája a 2005-2006-osoknak, hogy a jobb oldali blokk tartó résznél egy pici hajszálrepedés szokott lenni a rezonálásoktól. Meg a 2850-es végű elektronikásak szeretnek hibát generálni. (ülést leveszed és a farok részben ott van ez a cucc 2851-től már oké) Így ha 2007-es gyártásút nézel nem lesz ezzel gondod. Még voltak felháborodva a ciripelő kipufogó miatt. Nekem 2006-os gyártású és nem ciripelt a kipuff 27000 után még. Azóta Martin dob van rajta ezzel meg nem ciripel Inkább dohog.
Részemről ennyi. Bocsi, hogy hosszú lettem.
üdv
Charex
Én 181 cm magas vagyok, (82kg)és a kényelemmel nincs gondom, ha 150 kilóméterenként megállok nyújtózni egyet. A párom 161 cm és 60 kg) minden évben megyünk több napos túrára. Ő sem szokott hisztizni, ha néha van pihenő. Ha nem lépjük túl csomagokkal a 180 kg -os terhelhetőségi küszöböt, a motor jó partner marad, nem könnyül el az eleje, menettulajdonságai érdemben nem változnak és szerintem az ereje is elég a dinamikus motorozáshoz.
Ha nincs utas, akkor meg csibészkedni is lehet. Jól kezelhető a kanyarokban, és robbanékony, de alacsony és középes fodulaton kategoriájában kifejezetten nyomatékosnak számít.
Azt javaslom 2007-től nézegess használt példányokat. Az első évjáratok (2005-06) gyermekbetegségeit akkora orvosolták. Nekem 2008-as van (2010-es forgalomba helyezés) és tökéletes. Semmi hiba a két év alatt, 19 ezer kilóméter ment bele. Fogyasztás 4-5 liter között alakul.
Tökös kis gép!
szeretnék a közel jövőben egy 6n venni és pár kérdésre ha válaszolnátok megköszönném.
mennyire kényelmes a gép 1 ill.2 személlyel rövid és hosszabb távon, típushibák, szervizigény, fogyasztás, alkatrész ellátottság ha gond van, stb?
előre is köszi!
........marketing